Alkuperäinen kirjoittaja .I..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Finni se on sun alapäässä:
Huoh! Taas yks jonka ainoa ratkaisu ongelmiin on ero.
Luuletko että sun ja lapsen tilanne helpottuu ilman miestä?! Miehes sentään käy töissä ja tienaa leipää pöytään ettei perheen tarvi nälässä olla ja yks kitisee itsekkäästi. Aikuistu jo!
Ei ihme jos et saa mieheltäsi hellyyttä jos asenteesi kotonakin on tuo mikä kirjoituksesta heijastuu.
No haista sinä vaikka paska. Mulla on ihan oikeesti kipuja, todella paljon alapäässä, enkä mä pysty aina edes olla niiden kipujen kanssa. Miehelle ei edelleenkään makseta palokunta hommista, joten miks vitussa sen pitää siellä käydä. Ja sekin aika, jolloin on kotona, makaa sohvalla. Munko pitäs saatana sille tehdä ruoka, pestä pyykit, siivota, hommata ruokaa jne. ja se vaan huutaa mulle. Auttaako tähän enää muu kuin ero???
Kylläpä kuulostaa niin itsekkään pilalle kasvatetun pennun avautumiselta että. Otappa selvää siitä palokuntaharrastuksesta, sillä on ihan yhteiskunnallinen merkityskin toisia ihmisiä auttavana toimintana. Mutta sulle taitaa olla toisten huomioon ottaminen ja auttaminen täysin vieras käsite?!
Hankkiudu eroon niistä kivuista, avun saat varmasti lääkäristä. Ehkä samalla sun vittumainen luonnekin helpottuu ja mieheskin alkaa pitämään sinusta.
Ja sinunko kirjoitukset eivät ole itsekkään kuuloisia??? No tuo mun kommentti oli aika paljon lepsumpi kuin sinun aikaisempi ja tämä kommentti. Se, että sä alat haukkuun mua siitä, että se on finni siellä alapäässä, kun et oo nähny koko alapäätä. Ja se, että haukut, että taas yks ihminen, jonka vaihtoehtona on vaan ero, mistä tiedät edes? Mitä muutakaan on tehtävissä, kerro ihmeessä??? Haukut että kitisen ja inisen itsekkäästi. Kai mullakin sais olla omaa aikaa, eikä vaan miehellä?? Käsket aikuistua ja haukut asenteeni ja sanot, että mieheni ei edes pidä minusta, kun näet kirjoitustyylini. Sekä ei ole sinusta yhtään itsekkään, pilalle hemmotellun kakaran kommentti?? Mietippä itse, ja mene sinä itseesi ennemminkin, ja lue kirjoituksesi, ja mieti, kumpi on pilalle lellitty pentu. Haukut, että en osaa ottaa huomioon muita, hohhoijaa, todellakin osaan. Olen itsekin hoitoalalla. Lue juttusi, ja mieti, kumpi kirjoittaa lapsellisemmin???