Voi ENSANO, mut noi matikantehtävät on syvältä!!!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Hermot menee! Saakeli!! Mä olen ihan urpo taliaivo, kun ei mene jakeluun kirjasta lukemalla, EHEI! Kun mulle pitää ihan selittää sanallisesti, niin sit ei oo ongelmia. Mut vaikka mä miten luen, niin ei noissa oo mitään järkeä. Mä istun varmaan huomenna kuuteen asti tukiopetuksessa sitten. Kiva alku joululomalle. Voi...ENSANO! |O |O |O |O |O |O |O

Kiitos. Helpotti.

Geometria |O ja mä en ole pätkääkään geometrinen. Ainakaan ilman opetusta. Ei saakeli, ei mene perille kirjasta lukemalla, niin ei mene. Minkäs teet. Noi on ihan arseesta, tyhmiä tehtäviä, ja tyhmiä kirjantekijöitä ja...niih :snotty: :snotty: :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mulle tuli geometrian kurssista hylsy. :D Et oo siis ainoo joka niitä ei tajua. Mulla tökkäs lähinnä cosinin tangentin ja sinin käyttöön...tai siis koska käytetään mitäkin niistä.

No... ARRRRVAAS, mitä mä täällä en tajua!!! |O :laugh: Nimenomaan noita! Siis kyllä mä ne tavallisissa paikoissaan osaan, mutta kun ei se riitä, ehei... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mikäs niissä mättää.

Ja matikka on :heart: :heart: :heart:

Mä tykkään siitä niin kauan, kun mulle opetetaan se. Kirjasta mä en tajua noita. Päässä vikaa varmaan, helvata.

Saatte kyllä opettaa, jos haluatte? Mä mielelläni laitan ne tehtävät tähän :D Siis ne sanalliset, noita saakelin häkkyröitä mä en nyt tähän saa.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mikäs niissä mättää.

Ja matikka on :heart: :heart: :heart:

Mä tykkään siitä niin kauan, kun mulle opetetaan se. Kirjasta mä en tajua noita. Päässä vikaa varmaan, helvata.

Saatte kyllä opettaa, jos haluatte? Mä mielelläni laitan ne tehtävät tähän :D Siis ne sanalliset, noita saakelin häkkyröitä mä en nyt tähän saa.

Laita vaan jos vielä oot paikalla (ukko valtas koneen jo välillä :headwall: ).
Tosin en takaa että misuta on mitän apuja...

Yhteistyössä