Voi että mä en enää jaksa yhtään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Onko jotain raskausajan masennusta olemassa vai mikä helvetti mua vaivaa...??! Nyt siis rv 27 ja pari viikkoa olen vaan itkeskelly ja valittanu miehelle joka asiasta. Mies ei oikein osallistu raskauteen, ei helli eikä silittele, hoitaa vaan esikoista ja käy töissä. Mua tämä v-tuttaa päivä päivältä enemmän ja tänään taas repes. Rupesin itkemään ja huutamaan, mies otti ja lähti. En tiiä kuinka pitkäks aikaa, ehkä vaan kattomaan peliä jonnekkin.
Koko ajan kinastellaan eikä tää mun surkee mieli yhtään auta asiaa. Kukapa tämmöstä itkeskelevää hermokimppua voisikaan rakastaa! :( :(

koita päästä neuvolan kautta neuvolapsykologille :) masennusta voi olla ihan hyvin. mulla on h23 menossa ja mielialat heittelee mullakin. raskaus on rankkaa aikaa. mies on varmaan aika hämillään ku ei ne tiiä kuin rankkaa on olla hormoneita täynnä..

hyvähän se on että lähti ettei sanonu liian pahasti... joskus on hyvä ottaa tauko riidassa.
sanot sille ku tulee takas mistä on kyse että oot uupunut raskauteen. mun mies tajuu sen kyllä ku tarpeeksi selvästi sanoo että on niin kömpelö olo ja väsyttää yms. mut vaaditko liikaa ite? sehän on hyvä että mies keskittyy esikoisen hoivaamiseen ni saat levätä ehkä enemmän,jos se tarkoittaa sillai olla sun tukena? aina ei oo helppoo puhua,joskus kannattaa antaa vaan olla. mee itte kainaloon kun on sohvalla :)

Yhteistyössä