A
aaaaargh
Vieras
Hitto vie että palaa käämit :headwall:
Äijällä on paljon harrastuksia, tekee pitkää työpäivää enkä ole sen menoja rajoittamassa. Mutta niin kun mä olen sillekin jo 100 kerta kertonut, niin minä haluan tietää sen aikataulun ainakin suunnilleen, koska se vaikuttaa sattuneesta syystä minunkin menoihini.
Mutta kun ei niin ei :headwall:
Laitoin miehelle äsken viestiä, sen piti siis tulla viiteen mennessä kotiin. No vastausviestissä tuli ilmi, että tulee kotiin joskus puol seiska kun on kuulemma kiire töissä. Äijä on tiennyt siis työmatkat ottaen huomioon joskus ennen neljää, että ei tule oleen täällä viiteen mennessä eikä edes siinä viiden kieppeillä tai vielä puoli kuudeltakaan. Niin mikä helvetti siinä on, että sitä ei voi ilmoittaa sillon kun sen tietää? Sillä on aina näitä juttuja, että sanoo että on kotona esim neljään mennessä ja sit jos satun esim soittaan siinä neljän lähettyvillä, että tuotko samalla matkalta vaikka maitoa tai jotain, niin käy ilmi että äijä ei ole vielä lähtenytkään vaikka kotiin on matkaa kolme tuntia tms.
Pahimmat tapaukset on mun mielestä olleet ne, kun se on luvannut mulle tulla ajoissa etten tarvi lapsenvahtia kotiin kun lähden itse omiin töihin, niin ei vaan tule eikä ilmoita ajoissakaan niin että mä olen sitten joutunut ottaa lapsen mukaan töihin
Ja aina se lupaa, että joo tuun ajoissa niin mä saan sovittua omat menoni ilman että tarvii hankkia lapsenvahtia.
Ja minä tyhmä aina uskon sitä urpoa, että tällä kertaa se tulee oikeasti viiteen mennessä eikä joskus seitsemältä :headwall: