Voi että mä inhoon tuota koiraa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annetaan ilmaiseksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annetaan ilmaiseksi

Vieras
Tunnin lenkki ja aivan koko matkan se haukkuu ja kiskoo niin että kädet irtoo!!
Ei jum****ta että mun hermot ei kestä tuota! Mä en tajua mikä hemmetti sitä vaivaa, kun yleensä se kulkee ihan nätisti eikä tasan räksytä mitään eikä ketään.

saat vaihtarina koiran joka syö 2-3 kirjaa päivässä, mutta käy itsenäisesti ulkona asioilla ja kulkee irti mukana lenkillä

kärsii siis- nooh hieman yksinäisyydestä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koulutuksessa ongelmia, ei ole koiran syy että sitä ei ole koulutettu oikein.

Ai koulutuksessa ongelmia? Kuten sanoin, niin normaalisti se kulkee hihnassa nätisti eikä hauku mitään eikä ketään. Ja sitä voi kyllä pitää vapaana, ei karkaa. Mutta ihmisten ilmoilla (=kaduilla)pidän sen todellakin remmissä.

Juu, valitettavasti viesti sisälsi niin vähän informaatiota koulutuksesta joka koiralle on annettu ja tavoista joilla sinä yritit lenkillä tilanteen hallita, että neuvoja on mahdoton antaa.
Itestäänhän se ei kyl parane sen käytös.

No mitä sä teit sille siellä lenkillä? Koira on koira, se ei ole mikään kone joka normaalisti tekee sitä tätä ja tuota aina. Jos se vaan haukku sekopäisesti, tuliko mieleen että sillä voisi olla joku kohtaus?

No ihan varmasti oli joku kohtaus. Kaksivuotias kultsunarttu.

Lenkin päätteeksi pakkasin koiran autoon, ja ajoin lähimpään metsään jossa annoin sen juosta sydämensä kyllyydestä. En tiedä oliko ylimääräistä energiaa vai mikä sitä riivasi. Ainakin hiljeni.

Voi että vihaan tälläsiä kommentteja!!! Ja tän perässä olevalle kommentille samat!! Aina ollaan heti syyttämässä ja piikittelemässä. Ihan ite olette varmaan täydellisiä ja koulutatte koiranne niin täydellisesti ja hienosti että osaavat varmasti pöntöllä käydä ja pyyhkiä paperilla!! Jos ette osaa sanoo mitää rakentavaa ja auttavaa ni olkaa hiljaa!! Ja mun mielestä ainakin hermot saa mennä ja sää ärsyttää.. Tsemppiä sinne koiran kanssa :)

Se on se kevät :D Täällä meinaa sama ongelma! Ei normaalisti vedä ja osaa käyttäytyä, mutta nyt koko ajan mahdoton hyppiminen ja pikaspurttien teko koko lenkin ajan. Täytyy mennä illalla vielä koira-aitauksille niin pääsee kunnolla purkamaan kevätinnostustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vihainen aloittajan puolesta!:

Voi että vihaan tälläsiä kommentteja!!! Ja tän perässä olevalle kommentille samat!! Aina ollaan heti syyttämässä ja piikittelemässä. Ihan ite olette varmaan täydellisiä ja koulutatte koiranne niin täydellisesti ja hienosti että osaavat varmasti pöntöllä käydä ja pyyhkiä paperilla!! Jos ette osaa sanoo mitää rakentavaa ja auttavaa ni olkaa hiljaa!! Ja mun mielestä ainakin hermot saa mennä ja sää ärsyttää.. Tsemppiä sinne koiran kanssa :)

ja mä haluun jatkaa tähän et parempi kai et ap purkaa kiukkunsa tänne kun siihen koiraan.Mä oon kyllä koiraani kouluttanu mut se saa niit kohtauksii et"lällällää mä en sua kuuntele",sillo ei maha mitää,pitää vaa hammasta purren yrittää saada se haltuunsa.

Yhteistyössä