P
pirun äiti
Vieras
ihan oikeesti. olen raskaana ja tuo kusipää kävi lyömässä täysin aiheetta isoilla kovilla puuhelmillä suoraan mahaa, sattu ja jäi punaiset jäljet sit se vitun idiootti vielä haukkuu mua! no kyllä haukuin takaisin, vittu vituttaa kun toi ei perkele mitään opi! mä en kestä olla mikään helvetin nyrkkeilysäkki! mulle riittää! jos ei lopu tää niin saa kyllä oikeesti lapsi lähteä sumaan johonkin muualle. mä olen niin vitun täynnä kun kakara ei opi edes sitä että EI saa lyödä! ei oo paljon vaadittu että yks asia menis jakeluun! mä oon nyt niin niin ärtynyt ja vihanen että ei oo tosikaan. millä helvetin oikeudella tuo ketään lyö?
2vuotta sillä on ollut käytössä jäähynurkka,aina on pitänyt anteeksi pyytää. kukaan meidän perheessä ei käytä väkivaltaa. jokaikinen tavara millä tuo on lyönyt on lähtenyt varastoon joksikin aikaan. aina saanut paljon huomiota ja hellyyttä ja rakkautt. aina selitetty asiat että miksi ei saa jotain tehdä ja miltä se tuntuu. mutta mikään ei riitä eikä tehoa! joten ensi kerralla ku se tulee mua lyömään läpsäisen takasin jos perkele se sitten tajuais että ei ole kivaa kun lyödään!
vittu jos se nyt aiheutti tällä vaaraa pikkusisareleen niin sai tasan olla vika kerta! :kieh:
2vuotta sillä on ollut käytössä jäähynurkka,aina on pitänyt anteeksi pyytää. kukaan meidän perheessä ei käytä väkivaltaa. jokaikinen tavara millä tuo on lyönyt on lähtenyt varastoon joksikin aikaan. aina saanut paljon huomiota ja hellyyttä ja rakkautt. aina selitetty asiat että miksi ei saa jotain tehdä ja miltä se tuntuu. mutta mikään ei riitä eikä tehoa! joten ensi kerralla ku se tulee mua lyömään läpsäisen takasin jos perkele se sitten tajuais että ei ole kivaa kun lyödään!
vittu jos se nyt aiheutti tällä vaaraa pikkusisareleen niin sai tasan olla vika kerta! :kieh: