V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:No on teillä joillain perheillä ongelmat. Lapsi autoon nukkumaan ne päikkärit ja ostoksille.
Nokun ei edelleenkään nuku autossa. Meillä nyt on tällanen ongelma, teillä jokin toinen ongelma, en kaipaa mitään vittuiluja, niitä ropisee ihan tarpeeks täällä koneen toisessa päässä...
Alkuperäinen kirjoittaja elaine:Jos lapsi huomenillalla kiukkuaa ja raivoaa reissun jälkeen, kumpi teistä jää mummin ja papan seuraksi hoitamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Täytyy ymmärtää, että tässä tilanteessa ymmärrän enimmäkseen miestä. Naisilla on taipumus tehdä noista asioista liian hankalia.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Ymmärrän varsinhyvin, ettei hoitoon voi jättää kiukkuista lasta eli huomenna ei ole teidän järkevää lähteä kaupoille. Mutta sisälläkö mies meinaa rallia ajella, jos kerta ei talosta poistu.
Positiivisesti jos yrittää ajatella, niin voisiko miehellä olla sulle huomenna joku yllätys sielä kaupungilla ja näin yrittää saada sinut luopumaan lähtemisestä tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Täytyy ymmärtää, että tässä tilanteessa ymmärrän enimmäkseen miestä. Naisilla on taipumus tehdä noista asioista liian hankalia.
Niin, eli lapsen rytmi saa mennä huomenna pilalle, ja yö sitäkin perseelleen, kun täälä on isovanhemmat, kun että jos tänään lähtisi, olisi ens yö hankalampi, kun me ollaan kotona. Siinäkö ymmärrät tosiaan ennemmin miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Täytyy ymmärtää, että tässä tilanteessa ymmärrän enimmäkseen miestä. Naisilla on taipumus tehdä noista asioista liian hankalia.
Niin, eli lapsen rytmi saa mennä huomenna pilalle, ja yö sitäkin perseelleen, kun täälä on isovanhemmat, kun että jos tänään lähtisi, olisi ens yö hankalampi, kun me ollaan kotona. Siinäkö ymmärrät tosiaan ennemmin miestä?
No juu, ymmärrän paremmin miestä. Mä en näe, että miksi olisi suurempi ongelma ns. pilata päivärytmit huomenna kuin tänään. Varsinkaan, kun te itse ette ole kotona, niin onko sillä väliä, onko se yö vaikea vai ei? Sinähän sanot, että yö siis menee joka tapauksessa persiilleen koska isovanhemmat ovat siellä. Mies varmaan ajattelee, että ihan sama sitten niiden rytmien kanssa, jos lapsi kerran kuitenkin valvottaa yöllä. Meidän lapset on aina olleet todella huonoja nukkujia, ja meillä ainakaan sillä, missä lapsi nukkuu päiväunensa, vai nukkuuko ollenkaan, ei ole ollut sanottavaa vaikutusta siihen, miten se yö menee. Enkä usko, että yhden päivän poikkeaminen päivärytmistä on mikään suunnaton ongelma. Musta tuntuu, että sä olet vain päättänyt, että se lähteminen huomenna on joku suunnaton ongelma. Jos lapsi on todellakin noin tarkka päivärytmeistään eikä nuku autossa eikä rattaissa, niin mun mielestä kannattaa olla hänen kanssaan kotona kunnes päivärytmit on toisenlaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Täytyy ymmärtää, että tässä tilanteessa ymmärrän enimmäkseen miestä. Naisilla on taipumus tehdä noista asioista liian hankalia.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:PEESI
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ja taas tällanen alotus, mistä näitä oikein tulee...!!! Tänään piti lähteä ostoksille, koska huomenna ei kerkeä, ja lapsen rytmit menis pilalle jos huomenna lähtis, ja huomenna tulee isovanhemmat yöksi hoitamaan, kun me lähdetään miehen kanssa viihteelle. Mies sit päätti että tänään ei lähde tästä talosta kukaan mihinkään. Vaan vasta huomenna. Että lapsen rytmit menis mahollisimman pilalle... Just, mä niin vihaan tällä hetkelllä tuota miestä...
MIkäs se mies on päättämään, et sie et saa lähteä talosta mihinkään? Alahan mennä vaan!
Hankala lähteä ilman autoa, mies tarvitsee kuulemma sitä, joten ei ole asiaa siihen sit koskea... Että hyvää uuttavuotta vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Täytyy ymmärtää, että tässä tilanteessa ymmärrän enimmäkseen miestä. Naisilla on taipumus tehdä noista asioista liian hankalia.
No juu, ymmärrän paremmin miestä. Mä en näe, että miksi olisi suurempi ongelma ns. pilata päivärytmit huomenna kuin tänään. Varsinkaan, kun te itse ette ole kotona, niin onko sillä väliä, onko se yö vaikea vai ei? Sinähän sanot, että yö siis menee joka tapauksessa persiilleen koska isovanhemmat ovat siellä. Mies varmaan ajattelee, että ihan sama sitten niiden rytmien kanssa, jos lapsi kerran kuitenkin valvottaa yöllä. Meidän lapset on aina olleet todella huonoja nukkujia, ja meillä ainakaan sillä, missä lapsi nukkuu päiväunensa, vai nukkuuko ollenkaan, ei ole ollut sanottavaa vaikutusta siihen, miten se yö menee. Enkä usko, että yhden päivän poikkeaminen päivärytmistä on mikään suunnaton ongelma. Musta tuntuu, että sä olet vain päättänyt, että se lähteminen huomenna on joku suunnaton ongelma. Jos lapsi on todellakin noin tarkka päivärytmeistään eikä nuku autossa eikä rattaissa, niin mun mielestä kannattaa olla hänen kanssaan kotona kunnes päivärytmit on toisenlaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lapsen rytmit menee pilalle?!?![]()
![]()
Niin, totta!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kaksi autoa olisi oiva ratkaisu tälläisiin tilanteisiin. Varsinkin jos välimatkat ovat tuollaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:PEESI
Kerava kiittää ja komppaa vois olla sun iskulauseesi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lapsen rytmit menee pilalle?!?![]()
![]()
Niin, totta!
No voihan se lapsi nukkua autossa päikkärit, ni ei jää väliin. MInkä ikäinen lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Luumu:MITEN 10.5 kk ikäinen lapsi ede MAHTUU kaukaloon???
Jätä lapsi isälleen, ja mene yksin. tai ota lapsi mukaan ja mene. eikai mies sinua voi estää, vai onko se nielaissut auton avaimet?