Voi että välillä ottaa päähän kun "kullanmurujen" mammat tulee antamaan meille neuvoja töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiire:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kamala ketju.

Jos minä vanhempana tuon lapseni hoitoon, odotan ja oletan (niinkuin onneksi meidän ammattitaitoisessa päiväkodissa tehtiinkin) että vanhemmat otetaan aktiivisesti mukaan toimintaan. Yhdessä sovitaan lasten suhteen toimintatavat, ja tehdään varhaiskasvatussuunnitelma, johon kirjataan lapsen vahvuudet, kiinnostuksen kohteet ja kehitystarpeet.

Tuollaiselle 'älä tule minua työpaikalleni neuvomaan'-ihmiselle en lastani hoitoon antaisi. Kiitollinen ilmeiseti pitää olla vielä aiempaa enemmän, että päiväkodin henkilökunta oli mukavaa ja fiksua.

meillä myös näin...onneksi =)

Voi elämä teidän kanssanne :headwall: :headwall: :headwall:

Pitkä ketju..en jaksanut kokonaan lukea.Mä luotan täysin meidän ihaniin pk.n hoitajiin;näkemystä,kokemusta,persoonaa ja luovuutta löytyy lisäksi tervettä maalaisjärkeä!!!
Uskon jopa tuon heidän kokemuksensa myötä jopa auttavan minuakin ainukaiseni kasvattamisessa ja olen onnellinen kun voin rauhallisin mielin mennä töihin.
Siltikään kaikki ei joka päivä ole auvoisaa;lapsi pistää välillä hanttiin pk.hon mennessä aamuisin. Välillä sanoo,ettei tykkää olla siellä välillä taas kehuu kuinka kivaa.Välillä sanoo ettei tykkää jostain hoitajasta vaikka sit taas tykkääkin hetken päästä,MUTTA niinhän se on meillä aikuisillakin KOKO ajan EI voi olla kivaa.