Voi h*lvetti millaiseen mieheen törmäsin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huhhuh"

Vieras
Tavattiin baarissa pari viikkoa sitten. Mies näytti ihan normaalilta ja söpöltä, juteltiin pitkin iltaa. Olin toki hieman humalassa, mutta en nyt mitenkään niin etten ois tajunnut mistään mitään. Mies oli selvinpäin, kun oli baarissa kuskina. Olen ollut pitkään sinkkuna ja nyt viimeaikoina toivonut löytäväni "tavallisen ja kiltin" miehen. Noh, tää mies vaikutti juuri sellaiselta, perus it-alantyypiltä, ehkä semisti nörtiltäkin. Kaikki vaikutti siis hyvältä. Noh, ilta päättyi ja mies lupautui viemään mut kotiin. Jäätiin sitten vielä autoon hetkeksi istumaan ja suutelemaan jne.

Seuraavana päivänä mies lisäsi mut facessa kaveriksi. Facessa olikin täysin eri tyyppi kuin minkä mielikuvan livenä sain... oikeinkirjoitus oli aivan onnetonta, valokuvat "nörttiluolasta" ihan kamalia, ihan ihme päivityksiä... Mies laitteli mulle jotain viestejä, mutta mitä enemmän mä niitä luin, sen enemmän mua alkoi ahdistamaan.

Nyt olin taas perjantaina baarissa erään miespuolisen ystävän kanssa. Yllättäen tää aiemmin tapaamani heppu ilmestyi sinne kanssa. Kaverini sanoi että mies tuijottaa mua koko ajan, mua ahdisti.. Kun lähdin kotiin, mies huomasi asian ja lähti myös. En viitsinyt jäädä sen takia ravintolan eteen odottelemaan taksia, vaan lähdin kävelemään nurkan taakse jonne jäin sitten istumaan. Kas kummaa, tää heppu ilmestyy siihen kanssa. Ja tällä kertaa sitten tosiaan humalassa. Ja se käyttäytyi tosi pelottavasti. Ihan yhtäkkiä meni polvilleen maahan ja raastoi molemmin käsin hiuksiaan. Kysyin että onko kaikki ok, sattuuko sua päähän, niin sanoi vaan että ei kun tää on tätä hänen temperamenttiaan (???). Muutenkin baarissa kiinitin huomiota siihen, että kun olin jossain lähistöllä, tää mies nauroi ihan poikkeavan äänekkäästi ja korostetusti, jotenkin lähes hysteerisesti. Ihan omituista, pelottavaa naurua.

Ja nyt mua karmii ja ahdistaa ja ällöttää. Miten ihmeessä ensivaikutelma miehestä saattoikin olla niin päinvastainen, mitä totuus sitten olikaan? Ja mikä ihme tuo päänraastaminen oikein oli? Tosi pelottavaa. :(

Ahdistaa eniten se, että MÄ olin silloin ekana iltana niin sokea että kuvittelin tavanneeni ihan TAVALLISEN miehen. Noh, tää oli kyllä kaikkea muuta kuin tavallinen :(

Aika friikkiä.

Mut onkohan hyvä asia, että asetat miehelle lähtökohdaksi olla sellainen kuin sinä itse toivot? Parisuhteessa käytännössä kun toinen ei ikinä ole prikulleen sellainen kuin omassa päässä toivoo. Suosittelisin sinua kohtaamaan miehiä hieman avoimemmin. Vain harvinaisen alistuvainen mies suostuu olemaan lähinnä naisen jatke.

Samaa ongelmaa (avoimuuden puutetta) on toki muillakin. Ehkä uskalialisuus alkaa vähetä tuossa lähempänä kolmeakymmentä ja sen mukana tuo ennakkoluulottomuus. Kukaan ei voi tietenkään olla täysin avoin uudelle, mutta jokainen voi olla avoimempi kuin oman pään toiveet.

Tässä sitä huomataan että ei kannata lähteä vieraiden ihmisten kyytiin. Normaaliltakin vaikuttava tyyppi voi oikeasti olla ihan friikki. Tarkoitus ei nyt ole toimia jälkiviisaasti, mutta ehkä jatkossa kannattaa miettiä että kenen kyytiin baari-illan jälkeen lähdet. Onneksi ei kuitenkaan tapahtunut mitään ikävää, vaikka tyypin mukaan lähditkin.

Aika friikkiä.

Mut onkohan hyvä asia, että asetat miehelle lähtökohdaksi olla sellainen kuin sinä itse toivot? Parisuhteessa käytännössä kun toinen ei ikinä ole prikulleen sellainen kuin omassa päässä toivoo. Suosittelisin sinua kohtaamaan miehiä hieman avoimemmin. Vain harvinaisen alistuvainen mies suostuu olemaan lähinnä naisen jatke.

Samaa ongelmaa (avoimuuden puutetta) on toki muillakin. Ehkä uskalialisuus alkaa vähetä tuossa lähempänä kolmeakymmentä ja sen mukana tuo ennakkoluulottomuus. Kukaan ei voi tietenkään olla täysin avoin uudelle, mutta jokainen voi olla avoimempi kuin oman pään toiveet.

Höpsis.
Olen kuule jo "reippaasti" 30+ ja vasta nyt voin todella olla itseni. Utelias rohkeasti ja julkisesti leikkisä( kunhan olen sitä hallitusti ja hillitysti..mihin en kyllä pysty:D )

Naiselle on luotu ne kuoret joista on päästävä ensin.

:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
No niinpä. Mutta kun mies vaikutti oikeesti kiltiltä ja normaalilta ja vaikka mitä. Näin jälkikäteen ajateltuna olin kyllä ihan idiootti kun lähdin miehen kyytiin..

Mies1harm, nyt en kyllä ihan tavoittanut mikä sun pointti oli? Asetan miehelle tavoitteeksi...? Siis mitä? kai sitä suurimmalla osalla on mielikuva siitä, millaisen tyypin kanssa voisi kuvitella seurustelevansa? Enhän mä odottanut, että mies _muuttuisi_ kiltiksi ja normaaliksi, mä _oletin_ että hän oli jo valmiiksi sellainen. Mitä pahaa siinä on? Mä luulen, että me ei nyt olla ihan samoilla aaltopituuksilla.

[QUOTE="Huhhuh";30266541]Tavattiin baarissa pari viikkoa sitten. Mies näytti ihan normaalilta ja söpöltä, juteltiin pitkin iltaa. Olin toki hieman humalassa, mutta en nyt mitenkään niin etten ois tajunnut mistään mitään. Mies oli selvinpäin, kun oli baarissa kuskina. Olen ollut pitkään sinkkuna ja nyt viimeaikoina toivonut löytäväni "tavallisen ja kiltin" miehen. Noh, tää mies vaikutti juuri sellaiselta, perus it-alantyypiltä, ehkä semisti nörtiltäkin. Kaikki vaikutti siis hyvältä. Noh, ilta päättyi ja mies lupautui viemään mut kotiin. Jäätiin sitten vielä autoon hetkeksi istumaan ja suutelemaan jne.

Seuraavana päivänä mies lisäsi mut facessa kaveriksi. Facessa olikin täysin eri tyyppi kuin minkä mielikuvan livenä sain... oikeinkirjoitus oli aivan onnetonta, valokuvat "nörttiluolasta" ihan kamalia, ihan ihme päivityksiä... Mies laitteli mulle jotain viestejä, mutta mitä enemmän mä niitä luin, sen enemmän mua alkoi ahdistamaan.

Nyt olin taas perjantaina baarissa erään miespuolisen ystävän kanssa. Yllättäen tää aiemmin tapaamani heppu ilmestyi sinne kanssa. Kaverini sanoi että mies tuijottaa mua koko ajan, mua ahdisti.. Kun lähdin kotiin, mies huomasi asian ja lähti myös. En viitsinyt jäädä sen takia ravintolan eteen odottelemaan taksia, vaan lähdin kävelemään nurkan taakse jonne jäin sitten istumaan. Kas kummaa, tää heppu ilmestyy siihen kanssa. Ja tällä kertaa sitten tosiaan humalassa. Ja se käyttäytyi tosi pelottavasti. Ihan yhtäkkiä meni polvilleen maahan ja raastoi molemmin käsin hiuksiaan. Kysyin että onko kaikki ok, sattuuko sua päähän, niin sanoi vaan että ei kun tää on tätä hänen temperamenttiaan (???). Muutenkin baarissa kiinitin huomiota siihen, että kun olin jossain lähistöllä, tää mies nauroi ihan poikkeavan äänekkäästi ja korostetusti, jotenkin lähes hysteerisesti. Ihan omituista, pelottavaa naurua.

Ja nyt mua karmii ja ahdistaa ja ällöttää. Miten ihmeessä ensivaikutelma miehestä saattoikin olla niin päinvastainen, mitä totuus sitten olikaan? Ja mikä ihme tuo päänraastaminen oikein oli? Tosi pelottavaa. :(

Ahdistaa eniten se, että MÄ olin silloin ekana iltana niin sokea että kuvittelin tavanneeni ihan TAVALLISEN miehen. Noh, tää oli kyllä kaikkea muuta kuin tavallinen :([/QUOTE]

Oli ihme tyyppi. Onko ihan "pähteetön" siinä mielessä että käyttää vain "laillisia aineita"?
Outous voi johtua sekakäytöstä tms.

En mä tiedä mitä se käyttää. Jälleen kerran oletin, että korkeintaan sitä alkoholia eikä sitäkään usein. En sitten tosiaan tiedä, enkä haluakaan enää tietää.

Tässä sitä huomataa ettei kannata lähteä kotoa.

No hyvä, istu sä kotona eristäytyneenä.

Vaikuttaa tuo ap:n tapaama hyypiö sen verran ''oudolle'', että en itse olis missään tekemisissä. Mulla ei ollu sinkkuna tapana lähtee kenenkään mukaan, vaikka houkuttelijoita riitti, ei vaan ole mun juttuni noi yhenillan jutut. Yks yhen yön juttu mulla ollu ja aamulla krapula, ahdistus ja hirvee morkkis, käskin vaan tyypin häipymään heti kun heräs. Ton jälkeen ei ole ollu yhen yön juttuja, eikä tule olemaan, musta ei ole tollaseen horo touhuun.

Anteeks nyt vaan, mutta mistä ihmeestä mun tekstistä sai sen kuvan että harrastin tuon hyypiön kanssa jotain yhden illan juttua? Mähän sanoin, että juteltiin ja kun lähdin kotiin, mies heitti mut sinne autollaan. Piste. Ei tullut mun mukaan meille kotiin eikä mitään muutakaan. Mä EN ole harrastanut tuon tyypin kanssa seksiä, enkä tule sitä ikinä harrastamaankaan.

Älä soimaa itseäsi, elämä olis helppoa, jos jokainen ihminen paljastais heti ensi kohtaamisella mahdolliset kummallisuutensa. Kuulostaa epätoivoiselta ihmiseltä, jonka sosiaaliset taidot ovat rajalliset, ja joka ihastui sinuun palavasti. Ehkä hän ei ymmärtänyt, millaisen kuvan hänestä sait, vaan on sinulle "aito ja rehellinen". Otat etäisyyttä ja jos vielä tulee juttelemaan, sanot ystävällisesti, ettet ole kiinnostunut. Mutta ole varovainen, älä liiku yksin hänen läheisyydessään. Ei sitä koskaan tiedä.

Yhteistyössä