Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
hei halloota,sä olet äiti,sun pitää VAHTIA ja HUOLEHTIA lasta jotta hän ei pääse tollasia tekemään,ei tommonen alle 2 v.säre mitään JOS ÄITI EI ANNA LUPAA ja jaksaa ja viittii huolehtia
Hei hallootta vaan itelles ja missä valjaissa sä lastas kotona kuljetat jottei se pääse tekemään mitään kiellettyä? Hitto mä en tajua miten te muut vahditte niitä naperoitanne jatkuvasti niin ettei mitään pääse tapahtumaan, kertokaa vaan!?? Kai mua saa ottaa päähän ja rankasti se, että meillä hajoaa joku kallis tavara tuon pienen ihmisen toimesta.
Ihan vapaana kulkee suunnilleen saman ikäinen kun sunkin lapses

Kai sä nyt tajuat et se on sun tehtävä turvata sen lapsen elämää,ei se hajoita tavaroita jos sä vaivaannut vähänkään katsoon perään.Mä hoidan sata muuta asiaa kerrallaan ja samalla hoidan taaperon metkut.koko ajanhan se menis ja tekis mut mun on se hoidettava,niin se vaan on vaikka joku oma asia olisikin kesken
Mitä sä luulet, montako sekuntia tollasen vehkeen hajottamiseen menee? Laite oli päällä, koska me kuunneltiin radiota. Lapsi painaa open-nappulaa, ja en tiedä edes mitä se on sinne tunkenut tai koneelle tehnyt, mutta dvd-kelkka ei enää avaudu. Oletko sä IHAN joka sekunti päivän aikana sun lapsen seurassa näkemässä, mitä se tekee? Käytkö sä edes vessassa yksin, onko sulla muita lapsia? Mä joudun jo siinä tapauksessa jättää taaperon ilman valvontaa, kun menen pyyhkimään vanhemman lapsen pyllyn isomman hädän jälkeen. Jo sillä välin se olis ehtiny tuon hajottaa. Ja tosiaan ihan kaikkea ei ole mahdollista lapselta piilottaa..
-juu,ei siihen kauaa mene mut senkin voi estää
-en ole joka sekunti lapsen vieressä,mä kuuntelen mitä se touhuilee missäkin
-ei ole ainokainen lapsi ja myös itse käyn auttamassa vessa ja sillä aikaa pitää vaan taapero laitta johonkin missä on turvallinen,kai ny sellaanen paikka löytyy kaikilta,joku kiva lelu eteen ja ei siellä vessassa ny nii kauaa mene
-tietenki käyn yksin vessassa omilla asioilla,ei siellä muita tarvi ja en jää asumaan sinne
-en piilota lapselta mitään,myrkylliset aineet tietty ei ole saatavilla eikä teräviä juttuja