Voi helevatan sähköposti!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Vaihdoin tietokonetta, ja siirtelin vanhalta uudelle juttuja. samassa hötäkässä huomasin, että mun sähköposti, siis molemmat osoitteet, ovat siirrelleet ihan mielivaltaisesti suoraan roskakoriin mulle tulleita sähköpostiviestejä :o

Pikkusenko noloa alkaa NYT vastailemaan posteihin, jotka on alunperin mulle lähetetty marraskuusta alkaen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Vaihdoin tietokonetta, ja siirtelin vanhalta uudelle juttuja. samassa hötäkässä huomasin, että mun sähköposti, siis molemmat osoitteet, ovat siirrelleet ihan mielivaltaisesti suoraan roskakoriin mulle tulleita sähköpostiviestejä :o

Pikkusenko noloa alkaa NYT vastailemaan posteihin, jotka on alunperin mulle lähetetty marraskuusta alkaen :ashamed:

no selitä tilanne?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:

no selitä tilanne?

No onko pikkusen selittelyn makua. Perkele. Mä taidan ruveta elämään ilman sähköpostia ja kännykkää :kieh:

Yhteistyössä