H
heh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pesukone olis ehkä yks mahdollisuus, mut en oikein viitti kerrostalossa alkaa tähän aikaan peseen pyykkiä... Voi paska mikä tilanne!
naulan kantaan...paska tilanne...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pesukone olis ehkä yks mahdollisuus, mut en oikein viitti kerrostalossa alkaa tähän aikaan peseen pyykkiä... Voi paska mikä tilanne!
mit vitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mee muka suihkuunTai sano et pitää soitella vähän pillupuhelimella..
:attn: Ja polta tulitikku siellä, poistaa hajun.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Laita musiikki kovalle.
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Laita paperia pönttöön niin ei molskahda![]()
nii just toi on oikeesti hyvä keino, tarpeeks vaa laitat ni ei kukaan huomaa yhtää mitään!!![]()
Niin mutta se haju.
:x
Mua yhä kiinnostaa, että mitä tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:mit vitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mee muka suihkuunTai sano et pitää soitella vähän pillupuhelimella..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mua yhä kiinnostaa, että mitä tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:mit vitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mee muka suihkuunTai sano et pitää soitella vähän pillupuhelimella..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mua yhä kiinnostaa, että mitä tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:mit vitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mee muka suihkuunTai sano et pitää soitella vähän pillupuhelimella..
![]()
![]()
käsisuihku eli alapääsuihku : )
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikista ehdotuksista, mutta tässä tilanteessa mikään ei tunnu yhtään "luontevalta"... meidän taloyhtiön yleinen sauna on viereisessä talossa, eikä meillä ole tarvetta roskien viennille tms. Olen jo yökkäri päällä ja menossa nukkumaan, joten ei olis kovinkaan luontevaa lähteä hyppimään mihinkään ulos... ja vaikka saisinkin paskottua suht hiljaisesti, niin siinä kestää kauemmin (arvais mitä teen), plus se haju. Vaikka todellisuudessahan se tuskin edes kiinnittäis mitään huomiota mun vessakäyntiin, saati että pitäis mua mitenkään outona vaikka omassa vessassani paskalla kävisinkin, mutta en vaan pysty. Tajuan siis täysin kuinka teen normaalista, yksinkertaisesta asiasta järjettömän, mutta en vaan voi itselleni mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikista ehdotuksista, mutta tässä tilanteessa mikään ei tunnu yhtään "luontevalta"... meidän taloyhtiön yleinen sauna on viereisessä talossa, eikä meillä ole tarvetta roskien viennille tms. Olen jo yökkäri päällä ja menossa nukkumaan, joten ei olis kovinkaan luontevaa lähteä hyppimään mihinkään ulos... ja vaikka saisinkin paskottua suht hiljaisesti, niin siinä kestää kauemmin (arvais mitä teen), plus se haju. Vaikka todellisuudessahan se tuskin edes kiinnittäis mitään huomiota mun vessakäyntiin, saati että pitäis mua mitenkään outona vaikka omassa vessassani paskalla kävisinkin, mutta en vaan pysty. Tajuan siis täysin kuinka teen normaalista, yksinkertaisesta asiasta järjettömän, mutta en vaan voi itselleni mitään...
nyt nauran kippurassa, vaikka itse olen samanlainen.