Voi hitto mä oon onneton, mut en kehtaa mennä vessaan vaikka hirvee hätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: :laugh:
Jotenkin kuulosta peräti tutulta tilanteelta! Meillä myös vain yks WC ja heti olkkarin seinän takana. Käy hetken katsoon tv:ä jätä se hiukan isommalle ääntään ja mene pika paskalla!

Mä laitan aina paperia pönttöön sen verran ettei molskahda jos joudun käydä kakkosella ns. "julkisesti"... Eli siis yleisessä vessassa tai jos meillä on vieraita... Mutta mä kanssa kammoan kakkosella käyntiä tollaisissa tilanteissa, mutta jos on pakottava tarve niin... pakko mennä.

voi itku, tiedän tunteen. Itse saatan olla viikonkin kakkaamatta, jos olen esim. reissussa. Vieraassa paikassa on vain niin ujo, ettei tule mitään.. Lomalla onkin aina loppuviikosta maha ihan turvoksissa ja ihan kauhee olo, eikä mitään silti tule, vaikka miten yrittäis.

No mulla on usein sama ongelma..... :D

Mut ma tekisin ja oon tehny itse niin, etta joko tosiaan yolla taikka sitten menisin huoltsikalle.
Huoltoasemal ei onneks ainakaan meilla oo usein niin paljon porukkaa etteiko sais olla yksin :D

Hei toi yleisen saunan vessa oli hyvä idea, löytyykö teiltä semmosta? Tai se telkkari päälle ja hajun poistat vaikka niin että peset peilin jollain ikkunanpesuainesumutteella, niissä on vahva haju (ehkä vähän outoa tähän aikaan, myönnän...) Paljon myötätuntoa sinnepäin, mä oon kanssa samanlainen estoinen raukka, mulle on ihan hirveä stressin aihe jo joku laivaristeily jossa jaetaan hytti muutaman kaverin kanssa tms.

Te, jotka lorotatte vettä hanasta kovaa, ettei kuuluisi paskomisäänet, niin sehän on paljon nolompaa. Sillon kaikki tietää, et siel se yrittää peitellä ääniä, kun on paskalla. :whistle:

Meet vaan ja paskot. Jos haju nolottaa, niin vedä se vessa heti, kun oot saanu paskat väännettyä. Sit vasta suoritat pyyhkimisen ja vedät sitten toisen kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mee muka suihkuun :whistle: Tai sano et pitää soitella vähän pillupuhelimella..
mit vit :laugh:
Mua yhä kiinnostaa, että mitä tämä on? :o

käsisuihku eli alapääsuihku : )

Jota kaytetaan itsetyydyttamiseen :D
ps. toimii

Kiitos kaikista ehdotuksista, mutta tässä tilanteessa mikään ei tunnu yhtään "luontevalta"... meidän taloyhtiön yleinen sauna on viereisessä talossa, eikä meillä ole tarvetta roskien viennille tms. Olen jo yökkäri päällä ja menossa nukkumaan, joten ei olis kovinkaan luontevaa lähteä hyppimään mihinkään ulos... ja vaikka saisinkin paskottua suht hiljaisesti, niin siinä kestää kauemmin (arvais mitä teen), plus se haju. Vaikka todellisuudessahan se tuskin edes kiinnittäis mitään huomiota mun vessakäyntiin, saati että pitäis mua mitenkään outona vaikka omassa vessassani paskalla kävisinkin, mutta en vaan pysty. Tajuan siis täysin kuinka teen normaalista, yksinkertaisesta asiasta järjettömän, mutta en vaan voi itselleni mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikista ehdotuksista, mutta tässä tilanteessa mikään ei tunnu yhtään "luontevalta"... meidän taloyhtiön yleinen sauna on viereisessä talossa, eikä meillä ole tarvetta roskien viennille tms. Olen jo yökkäri päällä ja menossa nukkumaan, joten ei olis kovinkaan luontevaa lähteä hyppimään mihinkään ulos... ja vaikka saisinkin paskottua suht hiljaisesti, niin siinä kestää kauemmin (arvais mitä teen), plus se haju. Vaikka todellisuudessahan se tuskin edes kiinnittäis mitään huomiota mun vessakäyntiin, saati että pitäis mua mitenkään outona vaikka omassa vessassani paskalla kävisinkin, mutta en vaan pysty. Tajuan siis täysin kuinka teen normaalista, yksinkertaisesta asiasta järjettömän, mutta en vaan voi itselleni mitään...

nyt nauran kippurassa, vaikka itse olen samanlainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

nyt nauran kippurassa, vaikka itse olen samanlainen.

peesi!!

voi sua! Mullakin menee vieraisilla aina vatsa jumiin, mutta kotona pystyn tekeen, vaikka joku seisois oven takana jonossa. juo vettä, jottei masu jumitu ja käy yöllä. TAI laita miehellesi tekstiviesti, että laittaa telkkaa kovemmalle, että pääset päräytteleen vessaan. Ilmeisesti tietää jo sun estoistais eikä ihmettele isoon ääneen.

Yhteistyössä