Voi hitto mä oon onneton, mut en kehtaa mennä vessaan vaikka hirvee hätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehen veli on meillä kylässä ja en tunne kyseistä veljeä kovinkaan hyvin (asuu ulkomailla ja on nähty vaan 2 kertaa aiemmin). Istuvat olkkarissa ja meidän vessa on siinä heti olkkarin vieressä (ei ole toista vessaa) ja mun olis ihan pakko mennä isommalle hädälle, mut jotenkin en vaan kehtaa ton miehen veljen takia! Tiedän että tää on ihan naurettavaa, mut en vaan kehtaa! Muutenkaan en esim. kylässä tai yleisissä vessoissa voi paskoa ollenkaan, enkä nyt siis omassa vessassakaan. Meillä on erillinen kylppäri, joten "suihkuunkaan" en voi mennä.

Apua mitä mä teen?! Se lähtee vasta huomenna iltapäivällä.

mitä sä siinä pelkäät ? ootas et joku rippe iskee ja juokset talon ympäri vai :D.. sit ko kysyvät että missä olit nii kävin hakee postin .. jaa tuon vessapaperin kanssa vai :xmas: ? sori* varmaan tosi ahdistava tilanne todellisuudessa...

Mietin joo että odotan sen nukahtavan, mutta tuskin kovin aikaisin käyvät nukkumaan kun kuitenkin harvoin toisiaan näkevät, niin juteltavaa piisaa... Huoltoasemalle en kyllä keksi mitään tekosyytä lähteä, plus että se on se mun kammoama julkinen vessa jossa en voi myöskään paskoa! Näin kirjoittaessa mua naurattaa koko homma, koska kyse on kuitenkin maailman luonnollisimmasta asiasta, mut äänien ja hajujen takia en vaan pysty menemään ja toisaalta ei paljon naurata kun hätä olis oikeesti kova... Voi vittu sentään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin joo että odotan sen nukahtavan, mutta tuskin kovin aikaisin käyvät nukkumaan kun kuitenkin harvoin toisiaan näkevät, niin juteltavaa piisaa... Huoltoasemalle en kyllä keksi mitään tekosyytä lähteä, plus että se on se mun kammoama julkinen vessa jossa en voi myöskään paskoa! Näin kirjoittaessa mua naurattaa koko homma, koska kyse on kuitenkin maailman luonnollisimmasta asiasta, mut äänien ja hajujen takia en vaan pysty menemään ja toisaalta ei paljon naurata kun hätä olis oikeesti kova... Voi vittu sentään...

Paa nyt oikeesti mennen vaan! Ummetushan sulle tulee!!

Juoksuta isomman ponnistusvaiheen aikana vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ymmärrän. Itse inhoan kaikkia muita vessoja paitsi omaani.

ja jos meillä on vieraita, ei todellakaan huvita mennä vessaan paskalle. kaikkihan sen molskahduksn kuulevat. vessakeskellä taloa.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Laita paperia pönttöön niin ei molskahda :D

nii just toi on oikeesti hyvä keino, tarpeeks vaa laitat ni ei kukaan huomaa yhtää mitään!! :)

Joo ja sit pönttö tukkeutuu ja paskat jää pöntöön. Sitten ukkosi saa veljensä kanssa rassata viemärit auki, HIHII

En mäkään koskaan pasko kun kotona, kammoksun julkisia vessoja. Ne kerrat kun on julkisilla paskonu voi laskee varmaan yhden käden sormilla. Viimeks oli vuos sitten lentokentällä ja oli pakko kun oli 10 tunnin lento edessä. Toivottavasti keksit jotain että pääset vessaan!

Yhteistyössä