Voi hitto mä oon onneton, mut en kehtaa mennä vessaan vaikka hirvee hätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on aiva sama ongelma , kun sulla !! noloa ja hullua toi vessatouhu ..ei missään muualla vessaan , kun kotona !! miehenki ajoin alkuaikoina pois kotoo... !! se haju on se pahin !!mä en voi ees ulko mail mennä, kun ei oo oma vessa mukana!!

Kai se on vaan pidäteltävä aamuun, tai jos herään yöllä niin käydä silloin. Yrittää saada ne heti aamusta ulos täältä johonkin... Kiva että voin tarjota teille muille naurut. :) Varmaan muakin vielä joskus myöhemmin tää naurattaa. ja miestä aivan taatusti, jos kehtaan sille edes kertoa... Vaikka kyllähän se tän "kakkavammani" tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Hei toi oli hyvä idea tuo että sano jotenkin miehelles että sua ahistaa:)Jos vaikka veis velipoikansa keittiöön vähäksi aikaa :D

Tietääkö sun miehesi sun kakkavaikeuksista? Voisit tosiaan vihjaista, että se päästäisi sut pälkähästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Noooh, parin tunnin stressaamisen jälkeen sulle on ihan sama mihin nurkkaan sen paskan äkkiä väännät :D

Ei mulla kylla ainakaan oo : p Oon pidattany jopa viikon. Vaikka siita tulee hirvee maha kipu. Mut ku ei voi niin ei voi. Pelkaan myos aina, et vessa tukkeutuu, koska meilla oli sellanen vessa joka meni aina tukkoon :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehen veli on meillä kylässä ja en tunne kyseistä veljeä kovinkaan hyvin (asuu ulkomailla ja on nähty vaan 2 kertaa aiemmin). Istuvat olkkarissa ja meidän vessa on siinä heti olkkarin vieressä (ei ole toista vessaa) ja mun olis ihan pakko mennä isommalle hädälle, mut jotenkin en vaan kehtaa ton miehen veljen takia! Tiedän että tää on ihan naurettavaa, mut en vaan kehtaa! Muutenkaan en esim. kylässä tai yleisissä vessoissa voi paskoa ollenkaan, enkä nyt siis omassa vessassakaan. Meillä on erillinen kylppäri, joten "suihkuunkaan" en voi mennä.

Apua mitä mä teen?! Se lähtee vasta huomenna iltapäivällä.

pidä vessapaperi tolloa siinä takapuolen alla..
tai meet vaan ihan pokkana vessaan,ja tuut sieltä ihan kun mjitään ei oliskaan.
tiedän kyllä ton tunteen,ja kaikista pahinta on jos maha on löysällä :/

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Te, jotka lorotatte vettä hanasta kovaa, ettei kuuluisi paskomisäänet, niin sehän on paljon nolompaa. Sillon kaikki tietää, et siel se yrittää peitellä ääniä, kun on paskalla. :whistle:

Meet vaan ja paskot. Jos haju nolottaa, niin vedä se vessa heti, kun oot saanu paskat väännettyä. Sit vasta suoritat pyyhkimisen ja vedät sitten toisen kerran.

Kannattaa ennen vetämistä pistää vielä kansi kiinni. Ei sitten pöllähdä ilmaan sieltä pieruja kun vetäsee.

Voi apua mulla on toi sama ongelma ja oon joutunut sen vuoksi kärsiä jonkin verran.. Vaikka laittaski paperia niin saattaahan silti vaikka pierasta, ja se jos mikä ois hirveää!

Hitto kun meillä on liian pieni asunto ja keittiökin on ihan heti siinä olkkarin vieressä. Ja en oikein tiedä kuinka mies reagois vaikka tekstiviestiin, repeis varmaan ihan täysin. Äh, pidättelen vaan hissuksiin yöhön tai aamuun ja tarjoan miehelle naurut vasta myöhemmin...

"Kiva" huomata että meitä "kakkavammaisia" on näköjään aika paljon.

Oliskos teil maito, leipä tms loppu niin kysyt, jos mies veljensä kanssa kävis sitä hakemassa huoltsikalta? Polttaako teistä kumpikaan, jos olis mukamas tupakat loppu... Niin ehtisit sillä välin vessaan.

Tuo huoltoasemareissu on kyllä tosi kaukaa haettu. Ei olla taidettu ikinä hakea mitään huoltsikalta näin yöaikaan...

Joo on mullakin kokemusta paskan pidättelystä aiemminkin että ei tää nyt mikään ainutkertainen tilanne ole. Mutta eka kerta omassa kodissani...

voi jeesus mikä ketju!!! :) ei voi muutakuin nauraa!!
oikeesti se tyyppi ei varmaan "välitä paskaakaan" , vaikka kävisitkin paskalla nyt.
Itse en pysty olla paskomatta päivääkään, joten mun ois jo pakk mennä jos oisin ap.
Mutta tsemppiä sulle, toivottavasti saat nukuttua tän vaivasi kanssa...

Kun kakka on tullut, niin kannattaa päästää pytty ennen kun pyyhkii/pesee takapuolen. Sitten lopuksi vielä toisen kerran, ei tule niin paljon hajuja :)
Nyt vaan sänkyyn makuuasentoon ja toivot, että hätä menisi hetkeksi ohi!

Yhteistyössä