Voi huh hei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Silloin kun itse olin töissä ja lapseton niin ruoka- ja kahvitunnella lähes joka äidin jutut alkoivat minun mieheni tai minun lapseni...Sitten oli ne lapsettomat naiset, jotka keskittyivät puhumaan pääasiassa työstään ja kiireistään. Tämä siis näin kärjistettynä. Kukin puhuu niistä asioista, jotka itselle on tärkeitä.

Joo, näin on. Miksi ura-asiat olis yhtään sen kiinnostavampia kun lasten asiat tai perheen?? Joo, ehkä naiset vois vähän miettiä että tarviiko kaikkea aina jakaa kaikille.

:whistle:

Itsekin omaan näitä naismaisia taipumuksia, ettei mitään herneitä tartte ottaa tästäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Miksi kaikesta koitetaan saada tappelua aikaiseksi? Mikä naisia riivaa?

Mä oon kotiäiti, ja silti mä ymmärsin täysin sen tunteen kun on jossain ryhmässä ja tuntuu ettei saa sanotuksi mitään, kuin ihmiset puhuisivat täysin vierasta kieltä... se on outo fiilis, vähintäänkin.

Mun mies muuten luki tosta olan yli muutamia ketjuja, joita lueskelin ja sanoi että naiset on epävarmoja kaikesta, kun niin hyökkääviä kirjoituksia ja tappelua. No sama kyllä tuli mullekin mieleen... vai onks se kuitenkin ennemmin niin, että naisten kesken on tylsä jutella ilman riidan haastamista... useammin se on niin että nainen haastaa riitaa, kun mies. B)

Naiselle kai on luotu se osa, että aina jostakin asiasta pitää olla epävarma, johtuuko sit jostain sisäsyntyisestä vai yhteiskunnan luomista paineista, en tiedä? Miesten kanssa en muuten useinkaan saa aikaiseksi riidanhakuista keskustelua edes netissä, vaikka kirjoittaisinkin ihan näitä samoja asioista.. ja kyllä minä siis keskustelen myös miesten kanssa netissä, tosin en täällä.

Yhteistyössä