Voi itku, mä oon taas kipeä! Iso ketutus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Oon aloittanut töissä vuoden vaihteessa ja heti toisella viikolla jouduin olemaan s-lomalla 2 päivää, korkea kuume, nielutulehdus, järkyttävä silmätulehdus yms. Tuo 2 päivää saikkua ei tietty riittänyt parantumaan mutta menin heti töihin kun vaan pystyin vähänkin olemaan pystyssä, mutta aika tuskaa se oli. Päivät kuumeisena oli raskaita, mutta en halunnut olla enempää pois kun mietin ja murehdin muutenkin millaisen ensivaikutelman annoin, kun heti alussa olin pois. Viime viikolla olo alkoi jo olla parempi ja loppuviikko menikin huomattavasti kivemmin, kun sai työtä tehdä hyvissä voimissa eikä tuntunut siltä, että työpäivän jälkeen kuolema tulee ja korjaa.

Mutta nyt hitto vie, kurkku on taas taas mielettömän kipeä, oon yskinyt hullun lailla koko päivän ja olo tosi hutera ja heikko, mittasin kuumeen ja melkein 38. Ihan totta, mä en kestä... Miks mun tuurilla, just kun kotiäityiden jälkeen alkaa työt niin tulen kipeäksi. Hitto, miten rankka viikko taas on edessä... Enkä pois kehtais millään olla, nehän pitää mua ihan luuserina jos ekan kuun aikana jo kahdesti saikulla :'(

Nyt harmittaa niin paljon että |O

Jälkitautia pukkaa, ku eka tauti ei parantunut kunnolla...
Nyt oot pois, ja vaikka viikon. Käy hakee lääkärintodistus!
HOida ittes kuntoon, ettet kohta makaa keuhkokuumeessa 2vko sairaalassa, ja sit vielä kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Sekään ei vakuuta jos ei tajua levätä ja luulee ettei edes aiheesta saa olla pois.

Totta tuokin, mutta harmittaa nyt totisesti tää sairastelu. Ei ole ainakaan helpottanut uusien asioiden oppimista kun on puolikuntoisena töissä :(

Yhteistyössä