Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Voi apua! Missäpäin tämä "kiusatun" mainitseman pph toimii? Kun meidänkin hoitajan nimi on Ritva...
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Missä se hoitaja sitten oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Huhuu, Kiusattu, missä se Ritva sitten oli? Mikä oli hänen puolustuksensa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiusattu:Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Missä se hoitaja sitten oli?
Sitä en tiedä, sillä hän väitti olleensa paikalla koko ajan. Kyseinen henkilö toimii yhä perhepäivähoitajana, mutta kiusaajapoika on siirretty päiväkotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kauheeta miten voi olla kylmiä ja itserakkaita ihmisiä...
Mutta muistetaan se fakta että on myös niitä ihania ja lapsirakkaita hoitajia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kauheeta miten voi olla kylmiä ja itserakkaita ihmisiä...
Mutta muistetaan se fakta että on myös niitä ihania ja lapsirakkaita hoitajia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mites ne ryhmäperhepäivähoidon hoitajat, ovatko he oma-aloitteisesti ryhmissä vaiko näitä jotka eivät kykene sitä kotonaan tekemään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ai vai:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kauheeta miten voi olla kylmiä ja itserakkaita ihmisiä...
MISSÄ????
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Monet kerrat mitä tuolla leikkipuistossa olen noita hoitajia seuraillut, olen miettinyt että kamalaa millaisia he ovat. Toivottavasti erilaisiakin on. Olen saanut monien lasten perheoloista, vanhemmista, kehityksestä jne kuulla tosi paljon negatiivista juoruilua jne.. Mut tuo oli miusta jo tosi kamalaa katseltavaa. :/ :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kerronpa teille...:...asian, minkä olen kertonut täällä ennenkin: jos lapsesi on Oulunsalossa keskustan kieppeillä pph:lla, tarkkailkaa tilannetta. Kun olin kotiäitinä, ulkoilin joka päivä lapseni kanssa yhtä aikaa leikkipuistossa pp-hoitajien kanssa.
Siellä ne kurpat seisoi ringissä, aina oli 2-4 hoitajaa kerralla lapsilauman kanssa, eikä kukaan niistä korvaansa lotkauttanut lapsille tai yrittänyt touhuta jotain lasten kanssa. Monet kerrat huusin hoitajille, että tulkaas ottaan tuo pikkuinen (1-vuotiaan näköinen) pois täältä isosta mäestä, sattuu pian jotain tai että onko teillä nenäliinoja, kun joka lapsella valuu räkä.... kinttaat oli just noilla pikkasilla tungettu väärinpäin, kaula saattoi olla paljaana, korva näkyä löysästi sidotun lakin alta, räkä valui lähes aina, eikä sitä kukaan pyyhkinyt... ne ei varmaan tykännyt oikeen musta, mutta mua niin ärsytti ne ämmät, kun niille ulkoilu näytti olevan päivän juoruhetki hoitajien kesken ja lapset sai tulla toimeen omillaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moikkis:Siellä ne kurpat seisoi ringissä, aina oli 2-4 hoitajaa kerralla lapsilauman kanssa, eikä kukaan niistä korvaansa lotkauttanut lapsille tai yrittänyt touhuta jotain lasten kanssa. Monet kerrat huusin hoitajille, että tulkaas ottaan tuo pikkuinen (1-vuotiaan näköinen) pois täältä isosta mäestä, sattuu pian jotain tai että onko teillä nenäliinoja, kun joka lapsella valuu räkä.... kinttaat oli just noilla pikkasilla tungettu väärinpäin, kaula saattoi olla paljaana, korva näkyä löysästi sidotun lakin alta, räkä valui lähes aina, eikä sitä kukaan pyyhkinyt... ne ei varmaan tykännyt oikeen musta, mutta mua niin ärsytti ne ämmät, kun niille ulkoilu näytti olevan päivän juoruhetki hoitajien kesken ja lapset sai tulla toimeen omillaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ai vai:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kauheeta miten voi olla kylmiä ja itserakkaita ihmisiä...
MISSÄ????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ai vai:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kauheeta miten voi olla kylmiä ja itserakkaita ihmisiä...
MISSÄ????
Ainakin Joensuun Siilin päiväkodissa![]()