Voi itku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miiru"

Vieras
Mä taidan olla tuomittu ikuiseksi sinkuksi... On olllut deitti-ilmoituksia, mutta kummasti ne miehet aina karisee, kun kerron että olen yksinhuoltaja. Tai sitten ne kysyy et mikä mä oon ammatiltani ja sekin karistaa kun oon käynyt vaan peruskoulun. Tai sit viimeistään se, et mä tupakoin. Pitääkö sitä oikeesti 31-vuotiaana jo tyytyä vaan siihen, et oon aina yksin?

Luulen että kiinnostus lopahtaa siihen ettet ole 31-vuotiaana käynyt kuin peruskoulun? Tulee vaikutus juntista/luuserista koulutuksen perusteella tai ammatin puuttuessa. Vaikka todellisuus ei välttämättä niin olisikaan. Itse ainakin kiertäisin kaukaa miehen jolla takana vain peruskoulu eikä mitään ammatillista tms. koulutusta.

No voi hyvänen aika. Joillakin käy niin hyvä flaksi että löytävät heti peruskoulun jälkeen työpaikan, missä ovatkin sitten eläkeikään asti. Mitä sitä suotta tuommosessa tilanteessa kouluttautumaan, menis vaan työpaikka sillä aikaa. :/

Nojoo, tupakoinnin kyllä sinäänsä ymmärrän.

En minäkään haluaisi katsoa tupakoimattomana kuinka toinen haisee pahalle ja odotella että milloin siitä alkaa olemaan seurauksia siitä polttamisesta..

Mutta poltan kyllä siis itse..

Onko sulla ap positiivisia puolia, milla voisit tsempata itseäsi? Esim. koulutuksesta puhuttaessa voisit kertoa tyyliin "Lähdin nuorena suoraan työelämään, nyt kun lapsi on vähän kasvanut, ajattelin kouluttautua xx- alalle..."

Miten et ole käynyt mitään ammatillista koulutusta? Tottahan mies lyö jarrut pohjaan viimeistään siinä vaiheessa kun kuulee, että olet käynyt vain peruskoulun. Mietipä nyt sitä yhteiselämää, sehän tarkoittaisi sitä, että mies elättää sinut ja lapsesi kun et saa mistään töitä. Eihän täällä koulutetutkaan meinaa saada.

Ehkä sun ilmotukset ei vaan ole tarpeeksi vetäviä ? :) Mulla ei itselläni ole kuin peruskoulu takana, ja tottahan sen tietää, etten mikään toimitusjohtaja ole suuressa firmassa, mutta en minä mikään sossupummi ole. Töitä riittää ja omaa kotia makselen pois. Lisäksi vielä tupakoin, mutta silti mulla on mies ja lapsi, ja toivon mukaan joskus vielä lisääkin lapsia :)

Eli mun on vaikea kuvitella, että nuo sinun luettelemat asiat tekisivät sinusta yhtään sen huonompaa ihmistä / naista , mutta hio vähän sitä sinun tekstiä? Kirjoittaminen voi muutenkin olla vähän taitolaji, sinusta voi saada ihan erilaisen kuvan, kuin mitä oletkaan?
Ja ... mielestäni netti ei muutenkaan ole paras mahdollinen tapa kohdata unelmiensa miestä, kai olet muualtakin etsinyt? :)

Pitääkö toi kouluttamattomuus heti sitte mainita? Kannattaa antaa itsestään muuten positiivinen kuva, ja jos kolahtaa niin sitten kolahtaa, ja sillon noi kyseiset seikat eivät haittaa

Yhteistyössä