Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän että osasyynä on nettipokeri, mutta myös tiedän sen, että suurin osa on mennyt mun käsien kautta ruokaan. Mutta en tiennyt tilanteen olevan näin paha.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän että osasyynä on nettipokeri, mutta myös tiedän sen, että suurin osa on mennyt mun käsien kautta ruokaan. Mutta en tiennyt tilanteen olevan näin paha.
No ensin luultavasti vajoaisin johonkin sanoinkuvaamattoman järkyttyneeseen tilaan. Odottelisin miehen kotia ja luultavasti huutaisin niin kauan miehelle että multa ei enää tulisi ääntä ihan kirjaimellisesti. Muutama päivä luultavasti menisi vain pelkästään todellisessa helvetissä miestä kohtaan.
Sen jälkeen alkaisin selvittämään, että kuinka paljon käytännössä on sitä velkaa ja maksaisin velan pois ottamalla lainan, jossa korot on kohtuullisemmat. Tämä kyllä tarkoittaisi sitä, että minun haave omakotitalosta seuraavan parinkymmenen vuoden aikana katoaisi. Ajatellen että n. 4cm pino, niin voi puhua jo luvuista, jossa nollat ei jää kolmeen tai ehkäpä neljäänkään.
Miehen reaktio tähän ratkaisisi sitten luultavasti sen, että jäisinkö yhteen. En eroaisi luultavasti pelkästään sen takia että hänellä on velkaa, mutta jos reaktio olisi sellainen, joka ei miellytä minua, niin lähtisin ja jättäisin kylmästi omaan kurjuuteensa miehen. Ja taakseni en katsoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ensin luultavasti vajoaisin johonkin sanoinkuvaamattoman järkyttyneeseen tilaan. Odottelisin miehen kotia ja luultavasti huutaisin niin kauan miehelle että multa ei enää tulisi ääntä ihan kirjaimellisesti. Muutama päivä luultavasti menisi vain pelkästään todellisessa helvetissä miestä kohtaan.
Sen jälkeen alkaisin selvittämään, että kuinka paljon käytännössä on sitä velkaa ja maksaisin velan pois ottamalla lainan, jossa korot on kohtuullisemmat. Tämä kyllä tarkoittaisi sitä, että minun haave omakotitalosta seuraavan parinkymmenen vuoden aikana katoaisi. Ajatellen että n. 4cm pino, niin voi puhua jo luvuista, jossa nollat ei jää kolmeen tai ehkäpä neljäänkään.
Miehen reaktio tähän ratkaisisi sitten luultavasti sen, että jäisinkö yhteen. En eroaisi luultavasti pelkästään sen takia että hänellä on velkaa, mutta jos reaktio olisi sellainen, joka ei miellytä minua, niin lähtisin ja jättäisin kylmästi omaan kurjuuteensa miehen. Ja taakseni en katsoisi.
Laskin juuri summan. ja se oli siinä 8600?.
Ei onneksi enempää..mutta onhan tuossakin.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No tota ei tapahtuis koska meillä on vaan yksi tili, yhteistä kaikki ja tiedän aina missä mennään, mitä tilil jne. Tiedän mitä on osteltu jne.
Mut JOS leikisti löytys niin tottakai ukko tuolil istuun ja vastaan kysymyksiin. :attn: :attn: :attn:
Ja korot päälle?Alkuperäinen kirjoittaja ap:[
Laskin juuri summan. ja se oli siinä 8600?.
Ei onneksi enempää..mutta onhan tuossakin.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No tota ei tapahtuis koska meillä on vaan yksi tili, yhteistä kaikki ja tiedän aina missä mennään, mitä tilil jne. Tiedän mitä on osteltu jne.
Mut JOS leikisti löytys niin tottakai ukko tuolil istuun ja vastaan kysymyksiin. :attn: :attn: :attn:
Ööh, miten pikavipit näkyis teidän tileillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias taitaa olla tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No tota ei tapahtuis koska meillä on vaan yksi tili, yhteistä kaikki ja tiedän aina missä mennään, mitä tilil jne. Tiedän mitä on osteltu jne.
Mihin ne pikavipit maksetaan sulle? Onko jossain käteisautomaatti, josta saa pikavippejä? Tietenki ne näkyy tilillä, kun tilille ne maksetaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias taitaa olla tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No tota ei tapahtuis koska meillä on vaan yksi tili, yhteistä kaikki ja tiedän aina missä mennään, mitä tilil jne. Tiedän mitä on osteltu jne.
Mihin ne pikavipit maksetaan sulle? Onko jossain käteisautomaatti, josta saa pikavippejä? Tietenki ne näkyy tilillä, kun tilille ne maksetaan...
Voihan kortilla maksaa suoraan jonkun ostoksen, ilman että se rahaa menee ensin mihinkään tilille.
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön.:Mitäs sinä tekisit, jos löytäisit 4cm:n paksuisen pinon maksamattomia pikavippi-laskuja, -huomautuksia ja perintäkirjeitä miehesi nimellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Olisin tooosi pettyny, itku tulis. Sit selityksiä mieheltä ja muutenkin selvitettäis suhteen rehellisyys perinpohjin.
Alkuperäinen kirjoittaja ei oikeen uskottavaa:mutta miten on saanut lisää vippejä koska uuttahan ei saa ennen kuin on maksanut entisen takas. tiedän vain itse kokemuksesta
Alkuperäinen kirjoittaja ei oikeen uskottavaa:mihis ap katos???