Voi jumalauta!!! Menee hermot, miksei paino oikeesti tipu??????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuskaaaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo tarpeeks rasvaa, jos sulle jää nälkä. Ihan oikeesti, syö kolme-neljä kertaa päivässä, tuhdisti. Esim:
Aamupalalla munaa, pekonia, kasviksia, juustoa
Lounas salaattia, kalaa/kanaa, kasviksia, raejuustoa
Päivällinen pihvi tai pari, kasviksia
Iltapala: kurkkua, leipäjuustoa, mehukeittoa

Pari päivää kun menee, huomaat että joutuu melkein väkisin syömään, kun ei ole koskaan nälkä. Mulla ainaki hiilarit (pasta, riisi, peruna, leipä ym) tuntu et oli venyttäny vatsalaukun niin isoks että sinne olis mahtunu vaik mitä, mut kun se siitä pienenee (ei siis näy välttämättä ulospäin eikä puntarissa) nii ei enää pysty syömään kovin suuria annoksia, jos vaan jatkaa ilman turhia hiilareita. Siitä se sitten lähtee.

MUISTA JUODA PALJON VETTÄ!!!! 2 litraa päivässä. Sekin oikeesti tuntu kerran auttavan kun oli paino jumissa.

vielä lisään, että ei sitten mitään välipaloja välissä, neljä tuhtia ateriaa. Ota kaksi viikkoa tosi tiukasti, paljon rasvaa ja vihreitä vihanneksia. Kyllä se siitä lähtee käyntiin. Tsemppiä!

No yritän nyt tätä että söisin ainakii säännöllisemmin. Voisko se olla siitä? Usein jää noi "välipalat" syömättä kokonaan..... :/

Onko jtn ns "halpoja" hyvä karppi ruokia? Oon huomannu et näihin mun pihveihin menee aika paljon rahaa sun muihin salaatteihin mitä väsäilen. Onks jtn helppoa ja suht edullista ideaa? Siis olis kiva saada vähän vaihtelua näihin pinaattikeittoihin yms...

aijaa siis niit välipaloja EI pitäis siis syödä?. hmmm.. oon tosi epäsäännöllinen ihminen vaan.. saattaa mennä 8 tuntiakin siin ruokailujen välissä

Aamupalalla munaa, pekonia, kasviksia, juustoa
Lounas salaattia, kalaa/kanaa, kasviksia, raejuustoa
Päivällinen pihvi tai pari, kasviksia

Etköhän sä nää saa epäsäännölliseen päivääsi mahtumaan?

Minä syön arkisin ihan säännöllisesti 5 ateriaa päivässä. Hyvin lähti 19 kg ja pois on pysyneet kun en alkanut millekään laiharille vaan päätin muuttaa ruokailutottumukseni ihan pysyvästi terveellisempään suuntaan mutta mikään tiukkapipo en ole syömisten suhteen.
Kertaakaan en ole nähnyt nälkää!

Kananmunaa ja pekonia
pinaattikeittoa tai tomaattikeittoa
light limuja
kukkakaaligratiinia
pihviä ja uuni vihanneksia
kanaa ja wok vihanneksia
kalaa
teetä
juustoja
jugurttia (muitakin kun vaan turkkilaista)
turkkilaisesta jugurtista oon téhnyt pirtelöitä yms (eli jugurttii,maitoo ja marjoja)

Eli yrität karpata? Tiedät kai että pinaatti ja tomaattikeitossa on usein paljon hiilareita. Samoin tavallisessa jogurtissa. Pirtelöt joissa on marjoja ja maitoa ja jogurttia ovat aikamoisia hiilaripommeja. Jätä nuo kaikki pois ja lisää rasvaa, paljon. Saat myös aika paljon proteiinia, liika prode muuttuu glukoosiksi kehossa.

ai onks siin vehnäjauhoja... *hups*. Oon pitkän päivän päätteeks syönu VALMIS pinaattikeittoa. Olin iha varma et se ees sopis :D

Miksi ihmeessä et voi varmistaa tuoteselosteesta onko eines karppi vai ei? Usein ei ole. Lopeta mutu meno ja ota selvää. Kun sua kuitenkin vituttaa, enkä ihmettele, niin mikset samalla tekisi kunnolla tätä asiaa niin jo tulee tuloksia.

Laita syömiset ylös esim. Kiloklubi ruokapäiväkirjaan, tiedät että paljonko saat kaloreita. Syö säännöllisesti, 8 tuntia on aivan liian kauan syömättä, menee säästöliekille.

No eikä mene. Jos kalorimäärä päivässä muuten on riittävä. Eihän kaikilla ole edes mahdollisuuksia syödä työpäivänsä aikana aina. Säästölle mennään jos ollaan kitukaloreilla.

aloitin tammikuun alusta hieman laihduttamaan. On elämäni ensimmäinen kerta, kun laihdutan. Kuljen joka päivä noin 5km lenkin ulkona (nyt pakkasella tosin hieman vähemmän. tosin ennen laihdutustakin olen aina ulkoillut). Olen jättänyt pois karkit, limsat, sipsit, keksit, pullat , alkoholitja mikroruuat. Niin ja ennen olin kova syömään suklaata.. Jätin suklaankin pois vaikka tämä on tehnyt tiukkaa ;) Tiedän että tummassa suklaassa on teveellisiä ainesosia, mutta olen päättänyt toistaiseksi näin, jotta en repsahda syömään taas ihan kaikkea.Teen itse ruokaa. Syön paljon salaatteja ja käyn joka arkipäivä yliopistolla syömässä kunnolla lämpöisen ruuan eli syön siellä kyllä perunaa ja riisiäkin ruuissa. Ruisleipääkin syön.
Tammikuun alusta on lähtenyt kolme ja puoli kiloa.
Tsemppiä

Mene ihmeessä karppaus.infon sivuille ,sielä ruokaohjeita ja karppaus tietoa,laskuri,jos siis karpata yrität...
Mä yritin kans ensin ihan vaan laskematta,mutta paino nousi pari kiloa,nyt kun aloin laskemaan,niin parissa päivässä 1,5kg.

Tuli tuosta ekasta listasta mieleen, että ymmärrätkö mikä on hiilihydraatti? Ymmärrätkö missä on hiilareita ja miksi niitä ei saisi karpatessa syödä?

Esim. maito.. Ei karpatessa voi maitoa juoda/syödä pirtelössä, koska siinä todellakin on hiilareita.

Yhteistyössä