Voi kakka...Mies ei sit haluukaan enää lisää lapsia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan aina puhuttu (Ja tosiaan myös mies on puhunut, ehkä enemmänkin kuin minä) että tehdään ainakin yksi vielä, nyt sit kun sanoin että jos syksyllä alettais yrittää niin ei kuulemma haluakaan... Ei kuulemma kestä enää raskausaikaa eikä jaksa hoitaa vauvaa. Olin ihan että kiitti vitusti... Paskiainen

minä olen kyllä miehen puolella, raskaus- ja vauva-aika ei aina ole herkkua ja jos mies tietää ettei enää tahdo lapsia niin sitten ei. Ei hän varmaankaan sinua loukatakseen niin sano vaan on tajunnut ettei jaksa enää lisää. Typerää haukkua miestä, on hänellä oikeus muuttaa mielipidettään.

Neljä on kyllä jo paljon, joten ymmärrän hyvin, ettei mies enempää jaksa. Vaikka olisi etukäteen ajatellutkin, niin hän on voinut tajuta, että 4 lapsen hoito on jo vaativaa.

Ei kun pillerit pois, niinhän niitä tehdään, vai! Siltä ainakin kuulostaa kun lapsia melkein yksi per vuosi.
Eipä miehellä paljon sanomista mitä haluu.

Alkuperäinen kirjoittaja onko pitkät ikäerot?:
Ei kun pillerit pois, niinhän niitä tehdään, vai! Siltä ainakin kuulostaa kun lapsia melkein yksi per vuosi.

Kolme lapsista on jo koululaisia, pienin on parivuotias...
Miten sulla noin negatiivinen sävy, vaikket mistään mitään tiedä? Ja ei, en ole jättämässä salaa pillereitä pois, en pystyis elään itseni kanssa jos oisin tietoisesti huijannut miestä.

Olen oikein onnellinen näistä neljästäni, mutta jotenkin kaivelee kun aina olen asennoitunut ja ajatellut viittä lasta ja kun siitä viidennestä on yhdessä monet kerrat puhuttu, ihan lähiaikoinakin. Eipä kai tämä maailmanloppu ole, ketuttaa vaan aika rankasti parhaillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:

Kolme lapsista on jo koululaisia, pienin on parivuotias...
Miten sulla noin negatiivinen sävy, vaikket mistään mitään tiedä? Ja ei, en ole jättämässä salaa pillereitä pois, en pystyis elään itseni kanssa jos oisin tietoisesti huijannut miestä.

Olen oikein onnellinen näistä neljästäni, mutta jotenkin kaivelee kun aina olen asennoitunut ja ajatellut viittä lasta ja kun siitä viidennestä on yhdessä monet kerrat puhuttu, ihan lähiaikoinakin. Eipä kai tämä maailmanloppu ole, ketuttaa vaan aika rankasti parhaillaan.

Oikein hyvä kun et salaa tee lapsia:) Minäkin olisin kuopukselle halunnut kaverin mutta ikää jo oli. Onpas rauhallista elämää.

Mä kyllä ymmärrän tuon vauvakuumeen :hug:
Meillä on 5 lasta ja mä vielä haluasin lisää. Mieskin haluasi, mutta ongelma on lähinnä talo, joka on liian pieni jo nyt. Saa nyt nähdä, tuleeko meille enää lisää, aika näyttää, jota ei toisaalta liielmälti ole. kun alkaa 40v lähestyä uhkaavasti.
Meillä neljännen jälkjeen mietittiin tarkasti, mitä tehdä ja päädyttiin, että ainakin yksi vielä. Ja kun vauva syntyi, niin puhuttiin, että tälläinen meillä olisi jäänyt saamatta, jos ei olisi enää lisää haluttu..

Älä vaan kaiva ite omaa kuoppaa jättämällä salaa pillerit pois, se on törkeetä miestä kohtaan. Ja mies on tehnyt selväksi, ettei jaksa, ja tosi hyvä mies, että sanoi suoraan, vaikka varmaan on pelännyt, miten sinä otAT asian...Ehkä parempi iloita siitä, mitä teillä jo on...4 on kuitenkin jo iso luku...ja kun lapset siitä vielä kasvaa, tulee taas parisuhteelle enemmän tilaa...tätä mieltä olen minä

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
minä olen kyllä miehen puolella, raskaus- ja vauva-aika ei aina ole herkkua ja jos mies tietää ettei enää tahdo lapsia niin sitten ei. Ei hän varmaankaan sinua loukatakseen niin sano vaan on tajunnut ettei jaksa enää lisää. Typerää haukkua miestä, on hänellä oikeus muuttaa mielipidettään.

Miten tuo raskausaika mieheen liittyy? Nainenhan sitä lasta sen 40viikkoa kantaa ei mies.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jfc:

Miten tuo raskausaika mieheen liittyy? Nainenhan sitä lasta sen 40viikkoa kantaa ei mies.

Ihmettelin ihan samaa :o

vaikuttaahan se, jos nainen on itkuinen tai kiukkuinen yms. ja jos on kovasti kipuja tms. niin kyllä se mielialaan vaikuttaa ja tietty siihen yhteen tärkeeseen asiaan, eli sänkypuuhiin....ei se miehellekkään oo varmaan helppoa, vaikka ei niitä kipuja tms. kärsikään omissa nahoissaan

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
vaikuttaahan se, jos nainen on itkuinen tai kiukkuinen yms. ja jos on kovasti kipuja tms. niin kyllä se mielialaan vaikuttaa ja tietty siihen yhteen tärkeeseen asiaan, eli sänkypuuhiin....ei se miehellekkään oo varmaan helppoa, vaikka ei niitä kipuja tms. kärsikään omissa nahoissaan

Jaa, no eläpä kuitenkaan yleistä jos itsestäs kerro nyt.

Itsellä ei koskaan ole ollut mitään hormoonimyrskyjä, raskaudet on ollut todella helppoja, synnytyksiä myöten. Ei mitään ongelmiaraskauksissa, ei edes pahoinvointia.

Ja joo vaikutti sänkypuuhiin, mä olin nymfo raskaana, seksiä oisin voinut harrastaa vaikka 24/7, tuskin mies sitä pahaksi pisti, vai mitä luulet?

Synnytyksien jälkeen ilman seksiä on ollut enintään 2viikkoa ja sinäkin aikana on aina ollut muuta kivaa.

Yhteistyössä