Voi kirosana ja äidin morkkis *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
5v. järjesti taas iltaraivarit. Kehtaako tätä ees tunnustaa..
Iltapalan jälkeen oli vaikeuksia saada neiti ees hampaidenpesulle, lopulta meni kuitenkin ihan hyvin.
Pesujen jälkeen otetaan vielä vesihörpyt ja sitten sänkyyn.

Noh, neiti meni sen verran sänkyyn että saatiin iltasatu luettua ja sen jälkeen alkoi, halus lisää vettä..vaati, vaati, vaati, huusi, huusi ja vielä kovempaa.
Kuitenkin ihan reilun hörpyn otti jo ennen sänkyyn menoa niin sanoin että aamulla sitten. Mutta ei, huuto vaan jatkuu ja pikkusiskonsakin pitää jo korviaan. Yritin rauhallisella äänellä sanoa että aamulla sit ja nyt nukkumaan.

Lopulta jotenkin napsahti, töytyytin tytön vessaan ja suihkukaappiin ja suihkutin päälle viileää vettä. :ashamed: Sanoin vielä että siinä sulle vettä!
Tyttö kattoi ihan hämmästyneenä, alkoi itkee ja sanoi että halusi juoda sitä vettä eikä kastella hiuksiaan.

Sen jälkeen painuin vaan lasten huoneeseen takasin nukuttamaan kuopusta. Helposti nukahtikin kun ei ollu toinen huutamassa.

Esikko kuivas ittensä, valitti kovaan ääneen isälleen miten ilkeä äiti on, kun kasteli hiuksetkin..
Sitten tyttö tulikin takas huoneeseensa, onneks älys tulla hiljaa ja juteltiin asia läpi. Kerroin miksi suutuin ja että tehtiin vähän tyhmästi molemmat.
Halittiin ja pusutettiin ja toivotettiin hyvät yöt.

tuo on hirveetä kun napsahtaa. niin ei saisi käydä, mutta niin on minullakin pari kertaa napsahtanut ja olen tehnyt jotain hölmöä, nää tapahtui silloin kun lapset oli pieniä. nyt kun ovat jo koululaisia, ei mulla enää pinna pala sillätavalla. isot lapset kun on niin paljon helpompia. mulla ei vaan pinna joskus riittänyt pikkuisten lasten kanssa kun ne osasi olla niiiiiiiiin hankalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ei sitten mieleesi juolahtanut että tän helteen takia raukalla vois olla jano? Ei sulla kaikki ihan kotona oo...

Koko päivän on kyllä juonu ihan normaalisti, nyt ei vaan illalla huvittais antaa juoda hirveesti ettei mee yö vessassa ravaamiseen.

:| En osaa kommentoida muuta kun tuota jano juttua. Meidän ihan pian 5v täyttävä juo näillä keleillä hurjasti.

Tiedän, että joskus osaa rasittaa ja 5v voi olla vaikea, mutta jos seuraavalla kerralla menisit itse pikku jäähysuihkuun:)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ei sitten mieleesi juolahtanut että tän helteen takia raukalla vois olla jano? Ei sulla kaikki ihan kotona oo...

Koko päivän on kyllä juonu ihan normaalisti, nyt ei vaan illalla huvittais antaa juoda hirveesti ettei mee yö vessassa ravaamiseen.

Mitä väliijos käy vessassa, nyt on järkyttävän kuuma ilma ja ei nyt mennä samoilla ohjeilla ja säännöillä kun yleensä.

Ehkei, mut jos sillä oikeasti on nyt enemmän jano. Mun tenava tankkaa illatkin vielä näillä keleillä. Olen laittanu mukin vettä saataville ja käy sitä juomassa ennenkun uni tulee. Ei se kylmemmällä silleen juo.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ootko kenties loman tarpeessa?

Saattaa olla..
Tuntuu vaan että miun päivät menee lasten kans, eikä siinä mitään kun kotiäitinä oon mutta miun illat menee niiden kans pääasiassa myös kun käyn nukuttaa ne. Mies saa senkin aikaa istua ja kattoa vaikka telkkaa.
Ja kaipa ne purkaa sitten kaiken kiukkunsa aina minuun, kaikki temppunsa näyttävät kyl :/
Vaikka osaahan ne tietty olla ihaniakin, ei ne aina tommosia oo.

vedit kyl iha överiks. meil ainaki kaikkii janottaa (itteeki) iha sikana ku on niin kuuma. ja mitä se toinen huikka ois haitannu? sit jos viel ois pyytänyt et tiiät et pompottaa ni sit ehkä ois voinu olla antamatta. ja se suihku?! wtf??

Kerran oisin antanut jouda nukkumaanmenon jälkeen. Saattaa ihan oikeasti olla jano. Sitten olis loppunut huutelut.

En itse tekisi tuota, menisin vaikka itse jäähylle kuten joku ehdottikin. Mutta hyvä että sovitte ja tunnustit että teit väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
:| En osaa kommentoida muuta kun tuota jano juttua. Meidän ihan pian 5v täyttävä juo näillä keleillä hurjasti.

Tiedän, että joskus osaa rasittaa ja 5v voi olla vaikea, mutta jos seuraavalla kerralla menisit itse pikku jäähysuihkuun:)

Ihan hyvä neuvo. Ymmärrän kyllä että vedin överiksi ja pyysin lapseltakin anteeksi.

totanoin.. mä en ole itse mikään äiti täydellinen. lähes samanmoista toimintaa olen tehnyt kun on napsahtanut mutta.. tuli vain mieleen että nyt on ollut todella kuumaa ja lapsella ehkä oikeastikkin oli jano!! anna lapsen juoda näillä helteillä.

meillä 5v juo ihan valtavasti, välillä niin paljon, että pissa tulee sänkyyn. Näillä helteillä kun ei viitsi rajoittaa tuota juomista. Meillä kyllä poika käy itsekseen yöllä vessassa kun vaan herää pissahätään. Yleensä nukkuu niin sikeästi, että saattaa pissiä sänkyyn. 5v osaa olla rasittavia, meidän poika on ainakin nykyään ihan mahdoton. Nyt hiukan rauhoittunut, mutta keväällä oli suorastaan kauhea!!! En yhtään ihmettele, että välillä menee hermot. Meillä on auttanut jäähyt omassa huoneessa. Huutaa sielläkin kurkkusuorana.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ootko kenties loman tarpeessa?

Saattaa olla..
Tuntuu vaan että miun päivät menee lasten kans, eikä siinä mitään kun kotiäitinä oon mutta miun illat menee niiden kans pääasiassa myös kun käyn nukuttaa ne. Mies saa senkin aikaa istua ja kattoa vaikka telkkaa.
Ja kaipa ne purkaa sitten kaiken kiukkunsa aina minuun, kaikki temppunsa näyttävät kyl :/
Vaikka osaahan ne tietty olla ihaniakin, ei ne aina tommosia oo.

No miksi et sinä saa? Ainako se noin menee? :/
Ja mitä tohon suihkuttamiseen tulee niin sehän oli ja meni, saitte sovituksi. :)
On sitä itsekin tullut suutahdettua..

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:

Ihan hyvä neuvo. Ymmärrän kyllä että vedin överiksi ja pyysin lapseltakin anteeksi.

Se onkin hienoa. Ajattele niin, että ainakin opetit lapsellesi sen, että osaat pyytää anteeksi:)

Yhteistyössä