Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28911997:Hinnasta en sano mitään, kun en alueen hintatasoa tunne, mutta talo näyttää työleiriltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28912089:Asuahan voi vaikka teltassa ja pakkohan ei ole kuin köyhän kuolla, mutta jos 115m2 talo hörppää jo välittäjän ilmoituksen mukaan 3000 litraa ölppää vuodessa (eli todellisuudessa jtn 3500 ja 4000 litran välillä, kun oikeasti asumaan ruvetaan), niin tuosta voi jo päätellä jotain siitä, että tarvitseeko sisällä tassutella ilman villasukkia muulloin kuin heinäkuussa. Mutta jos tämä ja kosteista rakenteista johtuva ummehtunut haju on ihan jees, niin be my guest.
Myytävät Asunnot, omakotitalo, 4 huonetta, Keskusta, Teuva, Etelä-Pohjanmaa, 9785155 - Etuovi.com
Mä oon tuota taloa ihastellu ulkoa päin jo lapsena. Ku tuo talo tuli myyntiin ekan kerran usiempi kuukausi sitte niin ihmiset rupes linkittämään sitä faceen ja siinä selvis, että on ollu monen unelma jo lapsesta asti tuo talo.
Silloon ekan myynnin aikaan kaveripariskunta kävi tuota taloa kattomas ja totesivat, että remonttiin saa varata vähintään sen verran mikä on talon myyntihinta joka tais silloon olla 80 000. Mä tiän joitaki ihmisiä jotka on käyny tuos talos sisällä muista syistä ja he sanovat, että remonttia kyllä vaatii ja paljo.
Mutta oikiasti ku olis rahaa niin tuostahan sais aiva unelman! No joku onnellinen tuon ostaa ja kunnostaa.
Onko teillä muilla unelmia joiden esteenä on sellaanen pieni ikävä juttu ku raha.![]()
Kyllä niitten kerrosten alta löytyy ihan sitä itteensä, usko pois.![]()
Jos sanot, että remppaan on mennyt 10 tonnia niin valehtelet, tai et ole koskaan oikeasti rempannut vanhaa taloa. Meillä maksoi uusi kylppäri lähemmäs 20t.
Jo vanhaan taloon sopivat maalit ja materiaalit on kalliimpia kuin lateksit muovit.![]()
Mä en saa lainaa joten se siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28909999:Voi tuo keittiö on ihana! Tottahan tuonkin joku modernisoi pilalle ja vetää sellaiseksi kliinisen valkoiseksi ja heittää sinne rosteriset kodinkoneet.