Voi kun mä olen tyhmä!! Älkää kuitenkaa kivittäkö mua tuntuu jo muutenkin pahalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä minä

Vieras
Koko tarinaa tähän nyt kirjoita mutta erään tapauksen takia piti tsekata exän rekkaritunnus ja se on myyny autonsa.Ja nyt mulla on ihan hirvee olo,siis siks et en oo sitä nähny aikoihin ja nyt selvis syy.Se on siis voinu tulla mua vastaan ties montako kertaa mutta en vaan ole huomannut kun on ajanut eri autolla.

Mulla on muutenkin sitä ikävä ja tää nyt pahensi tilannetta.Joo haukkukaan vaan kyyläks mut tää oli pakkorako.En mä sitä ole muuten mitenkää kyyläilly.
Ja joo ei kuulu sen elämä mulle,tiedän.

mikä saa ihmisen tekee jotain jossa ite saa kärsiä,mulla menny ihan ok kun luulin ettei ex ole enää täällä ja nyt sit se kuitenkin on mutte eri autolla. Itteäni saan syyttää nyt tästä olosta!

tunne sinua, mutta nyt haluan antaa ihan vilpittömästi ystävän neuvon: tee itsellesi hyvä oma elämä. Kärsit tuollaisesta, ja elämä jää elämättä, ilot nauttimatta.

tunne sinua, mutta nyt haluan antaa ihan vilpittömästi ystävän neuvon: tee itsellesi hyvä oma elämä. Kärsit tuollaisesta, ja elämä jää elämättä, ilot nauttimatta.

No menikin ihan ok kun luulin ettei se ole täällä kun ei ole autoa näkynyt missään aikoihin ja mullakin oli helpompaa mutta jostain kummansyystä mun piti mennä ja ottaa selvää kun toi yks tapaus sattui niin piti selvittää toi autojuttu ja siis vahingossa sit selvis et myynyt sen. Nyt sit niin paha olo! Ja vain siksi et se on nyt sit kuitenkin tietysti vielä täällä.

Mulla on vaan niin ikävä sitä vaikka loukkas mua. En mä ees tajunnut miten ikävä kunnes tää tänpäivänen tapaus tapahtu, mä kun luulin et oon jo päässy eteenpäin...tai olenhan mä mutten kai sit niin paljon kun luulin.

Yhteistyössä