Voi kun mulla on ihana mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mekkoeeva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mekkoeeva

Vieras
Joo pakko oli laittaa aloitus, kun kaikki aina haukkuu ja arvostelee omiansa. Ja tuntuu olevan enempi sääntö kuin poikkeus, että hauku mies päivässä.

No mun kultamussukka on vain niin huomioonottava. Ei vaadi liikoja. Osallistuva perheenisä ja aviomies. Mutta ei tollo vaan hyvä peruskönsikäs, jonka mä onnex löysin vuosia sitten ja korjasin pois.............

Tehdäänkö tästä pino? Mullakin on aivan lutunen ja kiltti mies, juuri joka tavalla minusta ihanan täydellinen ja huomioonottava, on paljon lasten kanssa ja auttaa kotitöissä ja on joka tavalla juuri MUN! :heart:

Mulla on kanssa aivan ihana mies.
Huumorintajuinen ja sanavalmis.
Rauhallinen ukkeli, jonka kanssa ei tartte tapella.
Ja antaa hirveeesti mulle periks tietyissä jutuissa :whistle:
Aattelee aina poikansa ja mun parasta..

:heart: aaw ihanaa saada lukee näitä!mä jo pelkäsin että kaikki muut on hurahtanu huonoihin miehiin.

mullaki ihana mies, vaikka joskus meneeki hermot. se on semmonen piiloihana, esittää olevansa kus.ipää ja kumminki sieltä loistaa se niin ihana kultahanipöö johon mä ekaks rakastuinki, ja enemmän.

kiva lukea joskus näinkin päin
i070.gif

Joo mulla kans ihana mies...kauan kunnon miestä elämääni "etsiskelin" ja sitten kun se "kolahti" niin todellakin "kolahti" =). Onhan meilläkin noita vaikeita aikoja ollut,mutta tahdon ja rakkauden voimalla yli niistä päästy.

Oon kyl kiitollinen siitä,että omaksi kullaksi löytyi oikea aarre =)...varsinkin
kun lukee näitä juttuja kun mies(myös nainen) pettää jne..

Yhteistyössä