Voi kun mulla on ihana mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seela

Vieras
Pitää hehkuttaa millainen mies mulla on ku yleensä täällä vaan haukutaan miehiä. Olen ollut töissä ja miehellä vapaa päivä niin on hoitanut lapset, pessyt pyykkiä, tehnyt ruuat. Yhtenä päivänä oli tehnyt viikko siivouksenkin, vaihtanut lakanat yms.. On mukava tulla kotiin kun on siistiä ja ruoka odottamassa ja kaiken päälle hyväntuulinen mies ja lapset.

Hyvä että jollain on hyvä mies (tai että joku osaa edes antaa arvoa hyvälle miehelle ):heart: ;)

Pakko kehua samassa pinossa, että meilläkin on asunut tämän viikon erimies, kuin ed. viikolla. Aivan ihana heppu! :heart: :heart: (joskus näköjään nalkuttaminenkin auttaa ) ja selvyyden vuoksi, tuolla miehellä on kyllä ihan sama nimi kuin sillä edelliselläkin. ;)

Lainaatko mulle vähäksi aikaa ;) Olin eilen piiiiitkästä aikaa koko päivän pois kotoa, mies lasten kanssa kotona, ja kun tulin kotiin niin kaaos oli jopa pahempi kuin lähtiessäni! En olettanutkaan, että tekisi täyden viikkosiivouksen, mutta lattian olisi voinut raivata ja tiskit laittaa koneeseen kumminkin...

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
:D kiva että muillakin on hyviä miehiä. aloin jo uskomaan että ainoa hyvä mies asuu täällä. :wave:

minäkin tuossa just miehelle puhuin, että jos hänen ärsyttävyydet alkaa ottaa pannuun, niin voi aina tulla tänne palstalle lukemaan jonkun naisen valituksen miehestään, niin saa kummasti perspektiiviä hommaan :D
On niin pikku juttuja asiat mitkä ärsyttää ukossa...

Ei ole minullakaan miehessä moittimista, minä käyn töissä ja tuon tienestiä kotiin kun mies hoitaa lapset, vie kerhoihin ja hoitaa kodin.

Tosin osat vaihtuu kun jään äitiyslomalle mutta siihen asti nautin olostani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
:D kiva että muillakin on hyviä miehiä. aloin jo uskomaan että ainoa hyvä mies asuu täällä. :wave:

minäkin tuossa just miehelle puhuin, että jos hänen ärsyttävyydet alkaa ottaa pannuun, niin voi aina tulla tänne palstalle lukemaan jonkun naisen valituksen miehestään, niin saa kummasti perspektiiviä hommaan :D
On niin pikku juttuja asiat mitkä ärsyttää ukossa...

niinpä. taitaa olla nykyään oikea lottovoitto kun sattuu löytämään hyvän miehen. ei hakkaa, ei ryyppää eikä pidä mua ilmaisena kodin/lastenhoitajana, ja ollaan ihan sitoutuneita tähän perheeseen.

täältä palstalta kyllä tosiaan saa sitä perspektiiviä, ei montaa sivua tarvitse selata kun löytyy jo ketju missä ukko ei tule yöksi kotiin/ryyppää/hakkaa/ei tee kotitöitä/ ei leiki lasten kanssa/ on aina töissä...

Yhteistyössä