Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
no miestä en saa muutettua,luovuttanu kaikki hommat mulle
yksin asu ennen minua ja oli kova siivoomaan ja kokkaamaan nykyään kaikki mun hommia
aamulla käytiin jo uimassa
tosin sit siivous jäi :ashamed:
ja nyt mies varmaan urputtaa mut urputtakoon :kieh:
aattelin viel illalla karata rantsuun mut taitaa kyl jäädä väliin,pyykkiä niin turkasesti
Pyykkikone päälle ja sit rantsuun! Ei se kone käy nopeemmin, vaikka seisot vieressä vahtimassa
Enpä suosittele että pyykkikone yksin päälle.
Pyykkikone päälle ja sinä aikana imuroidaan ja siivotaan.
Jotain pikaruokaa lapsille ja itselle.
Ja sitten pihalle ja rantsuun tms.
Jos mies valittaa, vois sanoa että tee itse.
Jos ei tee itse, ei ole vara valittaakaan.
Meillä ongelma on se, että mies muuttuu joka toinen vkl kun etälapset tulee tapaamiselle. Kun lapset lähtee, minulle jää siivottavaa: lasten hiuspinnejä, vaatteita, sotkuinen huone jne jne. viikonloppuna on tuplatyö minulle, MIes ei huomaa mitään.
Samoista asioista olen etälapsille ja miehelle valittanut jo monta vuotta. Miehen elämä ikään kuin pysähtyy ja hän jättää tekemättä asioita, joita normaalisti tekee ihan normaalisti.
Nyt olen nakellut kaikki kamat pihalle. Siivotkoon. Liittyvät tapaamisviikonlopun sotkuihin. En korjaa. Olkoot.
Etälasten hiuspinnit menee niinikään pihamaalle tai roskiin, jos eivät ole lasten päässä tai paikoillaan vaan pyörivät lattialla. Pitkin lattioita pyörivistä vaatteista on sanottu, ei mene perille. Kerätkööt pihamaalta. JUlma kamala äitipuoli, mutta kun sitten ne unohtuu tänne meille ja lasten oma äiti alkaa valittaa MEILLE että ne on hävinnyt ja unohtunut. Etälapset on ISOJA KOULULAISIA; joiden pitäisi osata huolehtia jo koulukamoistakin, miksi sitten eivät osaa laittaa likaista paitaa tai sukkia siihen pussiin edes silloin kun lähdön hetki on.. ??? !!