Eli vauva nro 2 yritelty nyt viitisen kuukautta ja minä oon ollut lähes koko ajan täpinöissäni odottamassa plussaa. Eka laps lähti tulemaan ekasta kierrosta, joten tää odottelu ja yrittäminen on ihan uutta. Toka kierto oli varmaan pahin ja neljännellä kierrolla olin ihan ihmisiksi, en edes ajatellut asiaa päivittäin. Nyt on kierto nro 5. Olen kuulostellut jo aiemminkin raskausoireita ja voinut varmaan juuri siksi pahoin (-> luullut odottavani) juuri ennen kuukautisia. Tällä kertaa olen taas hieman pahoinvoiva ja nyt on tullut outo oire mukaan; yleensäkin kuiva ihoni on kuin hiekkapaperia (normaalia paljon kuivempi) ja minulla on ihottumaa myös silmän ympärillä (viimeksi ollut joskus ala-asteella). Kävin ostamassa apteekista uutta rasvaa ja raskaustestin (juu, olen kannattanut testifirmoja jo useamman kympin edestä). Noh, farmaseutille ihmettelin kuivuuttani ja hän ehdotti, että voisi johtua raskaudesta. Taisi nostattaa tämän rouvan toiveet pilviin, vaikka epäilenkin kuukautisten olevan jo nurkan takana. Huoh. Kiitos jos jaksoit lukea vuodatukseni loppuun saakka, ukkokulta ei jaksa enää jostain syystä kuunnella