Voi kun plussais!

Maalaastolloo

Jäsen
22.02.2007
127
0
16
Eli vauva nro 2 yritelty nyt viitisen kuukautta ja minä oon ollut lähes koko ajan täpinöissäni odottamassa plussaa. Eka laps lähti tulemaan ekasta kierrosta, joten tää odottelu ja yrittäminen on ihan uutta. Toka kierto oli varmaan pahin ja neljännellä kierrolla olin ihan ihmisiksi, en edes ajatellut asiaa päivittäin. Nyt on kierto nro 5. Olen kuulostellut jo aiemminkin raskausoireita ja voinut varmaan juuri siksi pahoin (-> luullut odottavani) juuri ennen kuukautisia. Tällä kertaa olen taas hieman pahoinvoiva ja nyt on tullut outo oire mukaan; yleensäkin kuiva ihoni on kuin hiekkapaperia (normaalia paljon kuivempi) ja minulla on ihottumaa myös silmän ympärillä (viimeksi ollut joskus ala-asteella). Kävin ostamassa apteekista uutta rasvaa ja raskaustestin (juu, olen kannattanut testifirmoja jo useamman kympin edestä). Noh, farmaseutille ihmettelin kuivuuttani ja hän ehdotti, että voisi johtua raskaudesta. Taisi nostattaa tämän rouvan toiveet pilviin, vaikka epäilenkin kuukautisten olevan jo nurkan takana. Huoh. Kiitos jos jaksoit lukea vuodatukseni loppuun saakka, ukkokulta ei jaksa enää jostain syystä kuunnella :whistle:

No me ollaan nyt n.6kk yritetty ja joka kuukausi ennen menkkoja "tunnen" raskausoireita... eli siis kuukautisten alkamis oireitahan ne on vaan ollu. :ashamed: Nyt oon kuitenki lakannu ostamasta niitä testejä. Seuraavan testin ostan ku menkat jää ainakin kuukaudella välistä, enkä yhden pvän myöhästymisen takia :) Eikä meillä tosiaan mikään kiire ole, onnistuu kun onnistuu, jos onnistuu. :heart:

Onnea toivotan yritykselle ja sille tärpille..Meille nuo kaksoset on kuin onkin ns. yllätyslapsia,tulivat kun tahtoivat,ehkäisystä huolimatta..Enkä niitä pois antas.

PMS oireita mäki oon halunnu kuvitella raskausoireiksi. Mä en aivan vielä pysty lopettamaan testien ostoa, mutta muutamaan otteeseen oon jopa pystyny odottamaan seuraavaan aamuun ostopäivästä :D Ja tosiaan, tulee jos on tullakseen (kuhan olis olis jo ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:
ja kuvittele että "ei nyt ainakaan tärpännyt" niin suurempi todennäköisyys yllättyä positiivisesti.
Meillä onnistui parhaiten tuolla ajatuksella.

Tuolla tavalla ajattelin viime kierrossa, nyt vaan taitaa olla heikko hetki menossa. Tai siis heikot hetket, päivät, viikot.

Me yritettiin tätä pakettia saada kasaan 1v ja 7kk!!
Ja kyllä viimeisina 4kiertona on ollu jo niin epätoivoinen olo, että näinkö tässä kävi, eikö me sitten oikeasti saadakaan sitä toista.
Mutta ei pidä luovuttaa! Kyllä se tärppää jossain vaiheessa mikäli niin on tarkoitettu.

Yhteistyössä