voi kun syntyis jo,ei jaksa enää näitä kipuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himmeli

Vieras
olen auki sentin,ihan kokomitalta,kanavaa jäljellä kuitenkin vielä 2cm ja paikat pehmenneet. joka yö sattuu hirveesti,siis supistelee ja tuntuu sellaiselta polttavalta tunteelta. raskausviikkoja on nyt 36+3. vähänhän se on vielä,mutta mulla on kaksi lasta jotka tarvii hoitoo enkä kipujentakia ole saanut unta aikoihin. kertokaahan kokemuksia miten teillä on syntynyt kun ootte jo noin auki olleet. toki voi olla auki pitkäänkin,mutta mua kyllä supistelee öisin kunnolla.

mulla viimeisen kuukauden supisteli niin kovin et olin monesti jo lähdös sairaalaan mut aina ne sit loppu :/ mut sit rv 39+5 vauva päättikin tulla vauhdilla,ambulanssilla mentiin sairaalaan kun supistukset tuli heti niin kovina etten pystyny liikkuu...jestas et sattui |O samantien kun päästiin saliin niin vauva syntyi,koko kesto 1h45min.et hyvin paikkoja avas noi aiemmat supistukset =)

Just laitoin toiseen ketjuun että viikolla 36 auki reilut 4 cm ja pari päivää ennen synnytystä 6 cm. Sitten tulikin nopeasti. Sentti vaan on melko mitätön synnytyksen kannalta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miksi kateellinen?

Siks kateellinen ku sua supistaa, ku mua ei. Kipuja ja raskaus vaivoja täällä myös. Tikkuilevat, puutuvat kädet, närästää, yököttää, uni ongelmia, issias vaivaa ja eikä enää edes supista. Supistukset ku antais toivoa että tää paska loppuis. Itsellä viikko 37 :headwall:

Yhteistyössä