Voi luoja, eikö tuota Johanna Tukiaista saada jo hoitoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks teillä riitä noille tosi elämän laitapuolenkulkijoille ymmärrystä ja sympatiaa?

Kyllä mulla ainakin riittää, enkä yhtään enempää hyväksy muidenkaan halveksumista tai nöyryytystä. Se ei kuitenkaan ollut ketjun aiheena.

Ja niin, jokainen päättää itse omasta elämästään. Jokainen myös tietää, että joillakin ihmisillä ei syystä tai toisesta ole yhtä hyviä edellytyksiä arvioida mikä on heidän omaksi parhaakseen. Oikeuttaako se pilkan ja hyväksikäytön jotenkin?

Miten lääkäritkään ei puutu tuollaisen ihmisen tilanteeseen? Kun miettii että se on ns. julkkis ja se menee läkäriin, niin varmaan joku lääkäri on kuullut sen toilailuista ja osasi ehdottaa sille hoitoa, alkoholismiin, masennukseen, muihin mielenterveysongelmiin (mitä niitä nyt onkaan) Eikö Tuksu sitten vaan koskaan käy lääkärissä? Vai eikö lääkärit lue ikinä iltapäivälehtiä?

[QUOTE="ihmettelen";29021927]Miten lääkäritkään ei puutu tuollaisen ihmisen tilanteeseen? Kun miettii että se on ns. julkkis ja se menee läkäriin, niin varmaan joku lääkäri on kuullut sen toilailuista ja osasi ehdottaa sille hoitoa, alkoholismiin, masennukseen, muihin mielenterveysongelmiin (mitä niitä nyt onkaan) Eikö Tuksu sitten vaan koskaan käy lääkärissä? Vai eikö lääkärit lue ikinä iltapäivälehtiä?[/QUOTE]

Eihän tuksusta ole enää juttua missään iltapäivälehdissä. EI ainakaan usein. Itse luen silloin tällöin Ilta-Sanomia tai Iltalehteä ja ei ole tullut vastaan. Seiskaa en lue, koska pidän sitä ihan aidosti kuvottavana lehtenä. Mutta näiltä palstoilta on selvinnyt se, että kyseisessä aviisissa seurataan juuri Tukiaisten ja hänen kaltaisten toilailuja.

Johanna Tukiainen ei ole alunperin mikään idiootti. Mutta hän on esimerkki siitä, että miten alas ihan kohtuullisista lähtökohdista oleva ihminen voi vajota. Ja onko se hänen vastuullaan? Minun mielestäni ei oikeastaan ole. Päässä on naksahtunut pikkuhiljaa ja sitten on tämmöseen ajautunut.

Minä myös kuuluin ennen niihin naureskelijoihin,en siis ole Tuksua koskaan livenä nähnyt ja netistäkin vain muutamia kertoja....Mutta,mutta, nyt kun näin tämän videon Tuksun "keikasta" tulin todella surulliseksi Johannan puolesta ja juuri siitä miten ihmiset käyttää häntä hyväksi,pitävät friikkinä ja oikein haluavat,että Johanna nolaa itsensä.
Ei ole todellakaan kunnossa Johanna,voi raukka! En tuntenut enää myötähäpeää vaan oikeesti jo sydäntä vihloi... :(

Yhteistyössä