Voi luoja kun ihmiset ovat lihavia nykyään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se kyllä sata kiloa paljon ja laittaa puuskuttamaan. Tietenkin jos kaksi metriä pituutta, on tilanne toinen,, mutta raamikas silti ja raskasliikkeinen.
Tuota suurinta pudottajaa kun katsii on siellä isoja ihmisiä ja niin on meilläkin.

En mäkään puuskuttanut kun painoin 114kg ja olin viimeisilläni raskaana. Enkä edes ole 2 metrinen.

On totta, että nykyään on enemmän liikalihavia kuin ennen, ruumillista työtä tehdään vähemmän, ruoanlaatu on mitä on jne.
Ei se kuitenkaan siunailemalla miksikään muutu ja säälin voi osoittaa johonkin toiseen osoitteeseen. Ellet sitten aio tehdä asialle jotain, kouluttautua joksikin josta on hyötyä ihmisten elämäntapojen parantamisessa jne.

[QUOTE="vieras";24185707]no kyllä ne 100 kiloset naiset näyttää pahalta näin kesällä kun talvitakki ei ole peittämässä. sanokaa mitä haluatte. 100 kg pukee lähinnä treenattua lihaskimppuista miestä.[/QUOTE]

en mä ainakaan :)
ja painan enemmänki...
mä näytän hyvältä itseni mielestä ja siihen ei muilla (ei edes sinulla) ole nokan koputtamista

• Tykkää
Reactions: himpsis ja idunnor
Ai, että 100kg painava ei pääse kunnolla kävelemään? Just joo, mä sitten varmaan kuvittelen käveleväni kunnolla...

Kyllä sulla reidet hankaa yhteen, ei se niin kaunista. Lihava olet, nuori ihminen.
Kannattaisiko alkaa kuntoilla. Lapsuuskuvissa olit ihan kaunis, nyt niin paljon vanhemman näköinen, mitä ikä edellyttää.
Sinusta on tullut katkera ja kade ja se näkyy naamassa.

Enemmän mua kiinnostaa MIKSI ihmiset syö liikaa. Epäilen että syy on liiallisessa hiilihydrattien syömisessä joka ylläpitää nälkää ja makeahimoa/naposteluhimoa. Myös kaikenmaailman kevyttuotteet ja lisäaineet varmasti vaikuttavat.

Kyse ei ole mistään karppaamisesta, nykyään on yksinkertaisesti liikaa todella kaloripitoista syötävää tarjolla liian helposti. Ihminen ei ole vieläkään tottunut siihen ettei nälänhätää tarvitse enää pelätä ja vedetään naamaan kaikki mikä edestä ei pakene.

Jos ihmiset söisivät järkevästi ihan perusruokaa niin ongelmaa ei olisi, kyse on tästä roskaruokakulttuurista, syödään täyttä p*skaa jatkuvasti. Hiilihydraatit eivät ole mikään myrkky, vaan ihmiselle tärkeä ravinto kaiken muun ohella, toki täytyy kiinnittää huomiota siihen että hiilihydraatit ovat kuitupitoisia ja vähäkalorisia, ei siis pullaleipää ja rasvalla/sokerilla kyllästettyä tyhjää ravintoa

On se kyllä sata kiloa paljon ja laittaa puuskuttamaan. Tietenkin jos kaksi metriä pituutta, on tilanne toinen,, mutta raamikas silti ja raskasliikkeinen.
Tuota suurinta pudottajaa kun katsii on siellä isoja ihmisiä ja niin on meilläkin.

Oikiasti pitääskö sun vähän hommata suhteellisuudentajua. :D

Kyllä sulla reidet hankaa yhteen, ei se niin kaunista. Lihava olet, nuori ihminen.
Kannattaisiko alkaa kuntoilla. Lapsuuskuvissa olit ihan kaunis, nyt niin paljon vanhemman näköinen, mitä ikä edellyttää.

Niin reidet ottaa yhteen, mutta kyllä mä pääse kävelemään aivan normaalisti. Eli vähän suhteellisuudentajua nyt joillekin, kiitos!

Äläkä rupia väittämään mitä mä olen ja mitä en ole. Piste.

Olet siis kokeillut?

Mä olen painanut 100 kiloa ja ihan hyvin jaksoin silloinkin kävellä ja lenkkeillä koiran kanssa. Enkä ole lähellekään kaksimetrinen.:xmas:

Onhan se surullista, että lapsista syötetään lihavia, kun ei ne itse voi sitä painoaan kontrolloida kun äiti ja isä ostaa ne ruuat ja vielä valmistaakin (jos niitä ruokia yleensäkään tarvii mikrokuumennusta enempää lämmitellä).

onhan se lihavuus lisääntyny. ja ihmiset mättää uskomattoman määrän sontaa sisäänsä. niin hoikat kun lihavatkin. tosin se on ehkä huomioo herättäväämpää kun reippaasti ylipainoinen vetää ison hesemätön tupla majoneeseilla montakertaa viikossa. mutta kukin kantaa itte kilonsa, mitä me muut sitä kauhisteleen.

Tiedot suomalaisten ylipainosta pitävät paikkansa. Lähes puolet aikusväestöstä on lihavia, joten lihavat pitävät täälläkin huolta siitä että "läskejä ei sorreta".

Puolet palstalaisista on lihavia ja sen kyllä huomaa keskustelusta:
olen 150 kiloinen, mutta mun mies tykkää.

Vaikka pitäisi sanoa että: Olen ylipainonen, saan diabeteksen ja muita välillisiä sairauksia, kunnes kuolen liian aikaisin.

Kyllä sen tässäkin ketjussa huomaa miten lohduttautuneita ihmiset ovat lihavuuteensa, ruoasta on tullut herra.

"Kyllä mä painan 1000000 kiloa enkä varmasti puuskuta!"

"Olen lihava ja viihdyn näin eikä siihen ole kellään mitään sanomista!"

"Joo, lihavathan ne varmasti puuskuttaakin ja reidet hinkkaa yhteen, kyllä ne on ihan muut, pitäiskö hankkia suhteellisuudentajua?!?!"

Koska te oikein heräätte

[QUOTE="Huoh";24185883]Kyllä sen tässäkin ketjussa huomaa miten lohduttautuneita ihmiset ovat lihavuuteensa, ruoasta on tullut herra.

"Joo, lihavathan ne varmasti puuskuttaakin ja reidet hinkkaa yhteen, kyllä ne on ihan muut, pitäiskö hankkia suhteellisuudentajua?!?!"

Koska te oikein heräätte[/QUOTE]

Totta!
Sama kun sarjaraiskaaja sanoisia: En mä ole sairas, tää on musta kivaa ja uhritkin tykkää!

Liikalihavuus on sairaus!

[QUOTE="eeee";24185761]Mää 182/110 ja juoksenkin, kävelen reippaammin kun joku laiha :D[/QUOTE]

Tottakai, kerta kun saa läskit liikkeelle, ni ei niitä hevin pysäytetäkkää :D

Pakko mainita tähän, että mun ystävä joka on painoltaan täysin normaali, jopa hoikka, hänel reidet hankaa yhteen.

Silloin, kun painoin 100kiloa en puuskuttanut enkä lyllertänyt enkä muutenkaan vaappunut. Harrastin liikuntaa ja juoksin jopa, ketterästikin. Ei ollut ongelmia nousta lattialta ylös tai venytellä. Pituutta mulla on 175cm. Mutta musta ei myöskään huomannut paljonko painoin. Läski ja lihas oli niin tasaisesti jakautunut.

Mutta olen silti iloinen, etten enää niin paljoa paina.

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="Huoh";24185883]Kyllä sen tässäkin ketjussa huomaa miten lohduttautuneita ihmiset ovat lihavuuteensa, ruoasta on tullut herra.

Mihin pitäisi herätä? Sulla on ongelma jos näät kommentit noin. Luuletko tosissasi, ettei kukaan tiedä liiallisen ylipainon olevan epäterveellistä? Se, että viihtyy painossaan ei tarkoita etteikö tietäisi faktoja. Jestas.

No en mä ainakaan ole ikinä missään kieltänyt etteikö ylipaino olisi epäterveellistä, mutta mä kerron näihin typeriin räkyttämisiin omakohtaasia kokemuksia. Mutta eihän ne asiat voi olla niin kuin mä kerron vaan kaikki ylipainooset on suurinpiirtein hengettömiä kun ei ilma enää kulje keuhkoohin läskin takia.

Oikiasti suhteellisuudentajua. Jos täällä ihmiset kertoo omia kokemuksiaan mitä on olla 100kg painava niin miksi hemmetissä pitää väittää, että KAIKILLA tuon painoosilla on se ja se ongelma. Ei mulla ainakaan ole ongelmia kävellä vaikka painan tuon verran. Ihan teen töitä jalkojeni päällä kuten vähemmänkin painavat.

• Tykkää
Reactions: Akaatti ja idunnor

Minä en enää ole satakiloinen. Olen tosiaan ollut, mutta en pitänyt ulkonäöstäni enkä halunnut elää kohonneen sairastumisriskin kanssa. Halusin muutosta.

Olen siis jo huomattavasti pienempi, mutta ei se poista sitä seikkaa, että ihan oikeasti satakiloisena kävelin ihan normaalisti ja puuskuttamatta.
Reidet hinkkasivat yhteen, mutta ei se minua haitannut kun hiostavimmilla hellekeleillä jolloin iho hieman hankautui.

En oikein ymmärrä, mitä saavutetaan tollasella asenteella, mikä monella(?)tässä ketjussa on?
Asiasta voi puhua myös vähän rakentavammalla tavalla ja silloin varmaan lihavien ihmisten reaktiokin on vähän erilainen..

No en mä ainakaan ole ikinä missään kieltänyt etteikö ylipaino olisi epäterveellistä, mutta mä kerron näihin typeriin räkyttämisiin omakohtaasia kokemuksia. Mutta eihän ne asiat voi olla niin kuin mä kerron vaan kaikki ylipainooset on suurinpiirtein hengettömiä kun ei ilma enää kulje keuhkoohin läskin takia.

Oikiasti suhteellisuudentajua. Jos täällä ihmiset kertoo omia kokemuksiaan mitä on olla 100kg painava niin miksi hemmetissä pitää väittää, että KAIKILLA tuon painoosilla on se ja se ongelma. Ei mulla ainakaan ole ongelmia kävellä vaikka painan tuon verran. Ihan teen töitä jalkojeni päällä kuten vähemmänkin painavat.

Mutta kun he ovat nähneet jossain 4D-dokumentissa about 400kg painavan ihmisen niin tokihan kaikki 100 kiloisetkin ovat samalla viivalla, kuten kaikki muutkin ylipainoiset ;) Aina ei voi vaatia, että ihmiset osaisivat ajatella asioita pikkasen laajemmin.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä