Voi luoja mä oon lapsellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saa kivittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saa kivittää

Vieras
Mulla meni ihan totaalisesti hermo tuohon 13-vuotiaaseen. Mä oon nyt kohta kaks tuntia sanonut että menee siivoomaan huoneensa. Jos ei mene, niin en osta kevätjuhlaan mekkoa jota toivoo (enkä mitään muutakaan) enkä myöskään anna luokkaretkelle rahaa mukaan.

Ja tää toteaa koko ajan vaan että "joojoo, kohta, mä katon vaan tän/teen vaan tän/yms"

Ja taas. Mä mulkaisin sitä ohimennen kun se vaan lojuu olkkarin sohvalla ja tuijottaa telkkua. Ja se sano taas että joojoo, kohta.
Ja arvatkaa mitä mä tein?

Mulla napsahti päässä, alkoi ärsyttää niiiiiiiin suunnattomasti
ja mä näytin sille keskaria :(

:headwall: Tuo teini tekee mut hulluksi ja idiootiksi.. :headwall:

En viiti sammuttaa telkkaria, kun teinin 5v pikkusisarus kattoo lastenohjelmia.

Pitäis joo viedä se kädestä pitäen huoneeseensa, mut mä tiiän että ei se siellä mitään tee. Senkun lojuu sängyssään tmv.
Siinähän sitten on tekemättä mitään, mä EN osta huomenna sille sitä mekkoa. Sittenpä näkee.

Mut joo. Mä en tykkää että näytellään mitään käsimerkkejä, eikä noi sitä harrasta muutenkaan. Mutta nyt jotenkin vajosin idiootin tasolle ja tein sen ite *tähän nolostushymiö*

Mä olisin varmaan tuossa tilanteessa läntännyt tv:n kiinni ihan kylmästi.
Joskus teininä mulla meni hermo serkkuuni, jonka kanssa hoidettiin äitini koiria. Serkkuani ei aamuisin tahtonut saada sängystä ylös ja se vaan narisi ja nirisi, niin multa palo lopulta hermo ja mä otin ihan sananmukaisesti häntä niskasta kiinni nostin sängystä ylös ja vahdin että laittaa vaatteet päälle ja sitten raahasin hänet eteiseen ja vahdin että laittaa ulkovaatteet päälle. Kamala napina vaan kuului, mutta sain hänet kuitenkin ylös ja auttamaan koirien hoidossa. Niitä koiria kun oli tuollaiset parikymmentä, niin ei niitä ihan tuosta vaan hoideta.

mää ku olin liki teini (taisin olla 16v) mutsi heitti mua tuulen viemällä.. ehdin sentäs paiskata oven kiinni ja se läsähti oveen..
siinä tilanteessa ei ollu fiksua avata ovee ja lällätää että: etpäs osunu, julma löi litsarilla :laugh:
Ja tietenkäänhän mä en mitenkään ollut ollu ärsyttävä paria päivää jne.. :ashamed:

Ku mie olin teini enkä halunnu siivota huonettani, äiti vähän skitsahti ja kävi sotkemassa sen ihan kamalaan sotkuun, viskoi kaikki vaatteeni kaapista ja pöydillä lojuneet paperit yms. pitkin lattioita..
Ei siinä auttanu ku siivota se sitten, ei sinne viittinyt ees kavereita kuttua sillon.

Juuri eilen sammutin television kello 22.00 meidän 13 vuotiaalta pojalta. Olin sen mielestä apina, kun en antanut katsoa peliä loppuun. Tänään kyllä pyysi anteeksi käytöstään.

Yhteistyössä