J
"jaana"
Vieras
Hirveät kivut ja oireet jotka sopisivat täysin virtsatietulehdukseen. Annoin eilen pissanäytteen ja se oli puhdas. Johtuen ehkä siitä, että olin juonut aamulla noin 3l vettä ja pissanut koko ajan. Eli se pissa oli varmaan pitkälti vettä, josta ei vaan löytynyt siksi mitään bakteeria tms.
No soitin tänään viljelytulokset ja hoitaja sanoi, että jotain pientä on, mutta ei mitään kummempaa. Sanoin, että mä olen koko yön valvonut ja mä olen todella kipeä, että voiko hän neuvoa miten nyt sitten tästä eteenpäin.
Hoitaja sanoi vain, että valitettavasti ei voi neuvoa ja näytehän oli ok. Selitin, että mä olen todella kipeä ja voisko lääkäriltä kysyä hoitaja esim. ohimennen, koska se näytekin koostui sitten ehkä vaan vedestä.
Yritin kuvailla oireita enemmän yms. Hoitaja sanoi, että valitettavasti ei voi tehdä mitään ja löi luurin korvaan.
VOI HELV?!?!!?!?
No soitin tänään viljelytulokset ja hoitaja sanoi, että jotain pientä on, mutta ei mitään kummempaa. Sanoin, että mä olen koko yön valvonut ja mä olen todella kipeä, että voiko hän neuvoa miten nyt sitten tästä eteenpäin.
Hoitaja sanoi vain, että valitettavasti ei voi neuvoa ja näytehän oli ok. Selitin, että mä olen todella kipeä ja voisko lääkäriltä kysyä hoitaja esim. ohimennen, koska se näytekin koostui sitten ehkä vaan vedestä.
Yritin kuvailla oireita enemmän yms. Hoitaja sanoi, että valitettavasti ei voi tehdä mitään ja löi luurin korvaan.
VOI HELV?!?!!?!?