voi luoja miten surullinen video :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja kuitenkin niin ihana. näkee, miten nämä ihmiset ovat välittäneet toisistaan. ihan itkin kun katsoin. vaikken heitä tunnekaan.

http://www.youtube.com/watch?v=pU_z2norLic&feature=related
 
sen on tehnyt tyttö rakkaansa muistoksi, joka kuollut. on kuvia heidän yhteisistä hetkistään ja kauniita sanoja. olen ihan pala kurkussa. kun ajattelee, miten hirveää olisi itse olla samassa tilanteessa. en pystyisi enää elämään.
 

Yhteistyössä