Voi LUOJA mun miestä! Että se tämänki vielä meni tekemään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Myönnän olevani vähän kuin miehesi. Vedän joskus ihan hirveät stressit, lähtiessä jos ei ole kaikki pakattu ja valmista ajoissa. Vaikka olisi vain johonkin juhliin lähtö kyseessä. Reissuun lähtöä valmistelisin juuri tuolla lailla paria viikkoa ennakkoon, ja siitä pitäisi myös puhua ja suunnitella monta viikkoa :)

Ja tosi paljon ärsyttää miehen "ihan sama" -asenne. Koskaan ei näytä minkäänlaista innostumista mihinkään. Itse kun haluan aina kaikkea hehkuttaa, esim. hyvää ruokaa tms. Mies ei ole pätkääkään hehkuttajatyyppiä. Ellei sitten ole kysymys jostain tietokone- tms. asiasta.

Myönnän kyllä, että olen väärässä, kun en anna toisen elää omalla tavallaan. Mutta tuntuu jotenkin, että toisesta tulee sellainen vetelä ja välinpitämätön, kun toinen kokoajan saa kaikkea hössöttää ja intoilla hänenkin puolestaan. Ja sitten saa jo olla hoputtamassa ja patistamassa joka käänteessä, kun toinen tottuu liikaa, että mitään ei tarvi tehdä, ennenkun toinen on sata kertaa sanonut...

Ei aikuista tarvitse hoputtaa ja patistaa ellet sitten itse niin halua tehdä. Jokaisen pitää hyväksyä että ihmisillä on erilaisia tapoja toimia.

Mä en juuri koskaan pakkaa etukäteen, mietin kyllä valmiiksi niin että sitten siihen pakkaamiseen ei oikeasti mene kuin muutama minuutti. Ja jos joku tulee hoputtamaan ja patistamaan niin ei pakkaa sitäkään vähää. Reissunpäältä saa kaiken tarvitsemansa jos niikseen tulee (on monta kertaa tullut todistettuakin kun matklaukut ovat löytäneet tiensä luokseni vasta kun olen ollut kotiin palaamassa).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilen että sillä on toinen matkakumppani ja tollai sai sut jäämään matkalta pois ja vietyä jonku naikkosen kanssaan sinne

:wave: sama kävi mielessä. mutta päätös on sinun, mieti tarkkaan liikkeesi...

Minuakin ihmetyttää ja epäilyttäis kyl onkohan miehellä puhtaat jauhot pussissa..jos tietää että sinä otat rauhallisemmin, tuon pakkaamisen ja muun kans, niin miksi mies vetäis herneet nenäänsä jos toimit niinkuin muulloinkin? Jospa hällä on jo omat suunnitelmat matkaa varten, toinen matkakumppani yms. ja tuo kiukuttelu vain kun ei keksinyt muutakaan tapaa kertoa.

Sinuna kyl lähtisin matkalle kans, joko tuonne Saksaan tai muualle, jos kerta oot tehnyt niin paljon työtä matkarahoja varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Siis voi juma mikä pentu sun miehes :o . Ja tod. älä pakkaa sun kamoja, vaan miehen!

On siinä hyvätki puolensa, mutta kieltämättä nämä lapsellisuudet alkaa kyllästyttää.
Toisaalta tiedän, että sitä nyt harmittaa varmasti oma käytöksensä, mutta multa ei enää heru mitään myötätuntoa. Tähän asti se on elämässään päässyt aina näistä tilanteista odottamalla vaan, että naiset kipittää takas sen luo, mutta tämä nainen ei enää kipitäkään! Aika helvetin kauan mä oon tätä peliä katellut, venynyt niinku kuminauha jokaisen vinkauksen mukaan, ollut pitkämielinen ja ymmärtäväinen. Mutta en enää.
Saa mies tulla matkaltaan puolityhjään kotiin. Sitä se ei varmasti usko mun tekevän.

Joopa joo. Siis kyllähän sitä saa suuttua vaikka mistä typerästä (onhan meitä äkkipikaisia ihmisiä olemassa), mutta rajansa kaikella mitä sieltä suusta päästelee :headwall: :headwall: .

Anteeks ap, mutta harvinaisen keskenkasvuiselta vaikuttaa nyt miehesi ja hänellä jos kenellä on paljon hävettävää.

Mä EHKÄ ymmärtäisin jos miehesi suutuspäissään olis ilmoittanut reissaavansa sitten yksin, mutta mikä hitto hän on sua kieltämään matkustamasta ja vielä ajaa ulos asunnosta???

Mä tulin nyt tosi kiukkuiseksi sun puolestasi, voisin antaa äijällesi pitkin korvia :kieh: :kieh:

mulla jokseenkin samanlainen tilanne joskus ja kuinka yllättävää sain selville ettei matkaan ollut tarkotus mua mukaan ottaa vaan ihan joku toinen niin oli ukon pakko keksiä joku aivan päätön syy saada tappelu aikasesks et pääsi ovesta ulos ja "yksin" matkaan lähtemään.Sorry ota selvää sinä miten on

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
mulla jokseenkin samanlainen tilanne joskus ja kuinka yllättävää sain selville ettei matkaan ollut tarkotus mua mukaan ottaa vaan ihan joku toinen niin oli ukon pakko keksiä joku aivan päätön syy saada tappelu aikasesks et pääsi ovesta ulos ja "yksin" matkaan lähtemään.Sorry ota selvää sinä miten on

Mä mietin pitkään tätäkin vaihtoehtoa, mutta en kyllä usko, että tässä ois toista naista takana.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
no mihin tulokseen oot tullu? lähekkö saksaan vai ?jaksuja... :hug:

Mä lähden pohjoiseen lomalle ja hummaan yksinäni kaikki säästämäni rahat! Ostan kevätvaatteita ja uusia meikkejä, ja syön kalliissa ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Tuonne ravintolaan voisin ottaa jonku kaverin mukaan.
Tiedän, että miehellä on tylsää yksin Saksassa, mutta mitäs on tuommoinen ääliö!

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:

Mä lähden pohjoiseen lomalle ja hummaan yksinäni kaikki säästämäni rahat! Ostan kevätvaatteita ja uusia meikkejä, ja syön kalliissa ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Tuonne ravintolaan voisin ottaa jonku kaverin mukaan.
Tiedän, että miehellä on tylsää yksin Saksassa, mutta mitäs on tuommoinen ääliö!

HYVÄ! pidäkin hauskaa!!!! :D

Hienoa, ja pidäkin kivaa :)

:o
Kuulostaa vähän siltä että mies hakemalla haki syytä mistä suuttua ja minkä varjolla voisi lähteä yksin reissuun. Eikä tuo vierailijankaan kommentti tekosyystä erolle ole kovin kaukaa haettu :/

Tuosta pakkaamisesta; mä pakkaan aina ihan viimetinkaan; jos pakkaisin viikon etukäteen, ne tavarat ja vaatteet tulis vaihdettua miljoonaan kertaan. Eli helpommalla pääsen kun pakkaan sen yhden kerran hetki ennen lähtöä :D

Enkä muuten sinuna lähtis sinne Saksaan, vaan alkaisin miettiä onko suhteella tulevaisuutta vielä vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No onpas sulle ukko :headwall:

Mut sulla on loistava asenne! Hyvä että oot hoksannu, et teidän juttu ei onnistu :hug:
Pidä oikein hauskaa reissussa ja nauti tuhlaamisesta :D

Kiitos! Aivan varmasti pidän! :)

B)
Heijjaa, you go girl!!!! :D
Tää on oikee asenne!
Ei mitään miehen perässä tipsuttamista kiltisti samaan reissuun!
Akkaseurassa kunnon ökymättöshoppausreissu totaalisen eri suuntaan mihin ukko menee.

Kattelet sit reissun jälkeen, että mitenkä sen kultapuppelin suu pannaan. Jos meinaa alkaa taas känkkäränkkään, niin kimpsut ja kampsut kasaan ja isojako alkuun. Parempi siinä tapauksessa, ja sun etu!

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Kuulostaa vähän siltä että mies hakemalla haki syytä mistä suuttua ja minkä varjolla voisi lähteä yksin reissuun. Eikä tuo vierailijankaan kommentti tekosyystä erolle ole kovin kaukaa haettu :/

Jos näin ois, että mies haluaa erota, niin se on kyllä sitten aivan huippuhyvä näyttelemään! Enkä mä ymmärrä, miksei se vois suoraan sanoa, jos haluaa erota, miksi pitäs järjestää tämmöinen show? Ei siis ois ollenkaan sen luonteen mukaista tuommoista kiertelyä harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:

Jos näin ois, että mies haluaa erota, niin se on kyllä sitten aivan huippuhyvä näyttelemään! Enkä mä ymmärrä, miksei se vois suoraan sanoa, jos haluaa erota, miksi pitäs järjestää tämmöinen show? Ei siis ois ollenkaan sen luonteen mukaista tuommoista kiertelyä harrastaa.

Toivon toki ettei niin olisi, mutta on sitä kuultu ihmeellisimpiäkin syitä ja selityksiä erolle :/
Toiset ei vaan osaa suoraan sanoa asioita tai sitä että haluavat erota ja tekevät sitten kärpäsestä härkäsen päästäkseen pälkähästä tai omasta mielestään helpommalla tilanteesta. :(

Tsemppiä kuitenkin ja mukavaa lomaa sulle :hug: =)
:hug: =)

Yhteistyössä