Alkuperäinen kirjoittaja Minä vielä:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Myönnän olevani vähän kuin miehesi. Vedän joskus ihan hirveät stressit, lähtiessä jos ei ole kaikki pakattu ja valmista ajoissa. Vaikka olisi vain johonkin juhliin lähtö kyseessä. Reissuun lähtöä valmistelisin juuri tuolla lailla paria viikkoa ennakkoon, ja siitä pitäisi myös puhua ja suunnitella monta viikkoa
Ja tosi paljon ärsyttää miehen "ihan sama" -asenne. Koskaan ei näytä minkäänlaista innostumista mihinkään. Itse kun haluan aina kaikkea hehkuttaa, esim. hyvää ruokaa tms. Mies ei ole pätkääkään hehkuttajatyyppiä. Ellei sitten ole kysymys jostain tietokone- tms. asiasta.
Myönnän kyllä, että olen väärässä, kun en anna toisen elää omalla tavallaan. Mutta tuntuu jotenkin, että toisesta tulee sellainen vetelä ja välinpitämätön, kun toinen kokoajan saa kaikkea hössöttää ja intoilla hänenkin puolestaan. Ja sitten saa jo olla hoputtamassa ja patistamassa joka käänteessä, kun toinen tottuu liikaa, että mitään ei tarvi tehdä, ennenkun toinen on sata kertaa sanonut...
Ei aikuista tarvitse hoputtaa ja patistaa ellet sitten itse niin halua tehdä. Jokaisen pitää hyväksyä että ihmisillä on erilaisia tapoja toimia.
Mä en juuri koskaan pakkaa etukäteen, mietin kyllä valmiiksi niin että sitten siihen pakkaamiseen ei oikeasti mene kuin muutama minuutti. Ja jos joku tulee hoputtamaan ja patistamaan niin ei pakkaa sitäkään vähää. Reissunpäältä saa kaiken tarvitsemansa jos niikseen tulee (on monta kertaa tullut todistettuakin kun matklaukut ovat löytäneet tiensä luokseni vasta kun olen ollut kotiin palaamassa).