Voi Luoja :/

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Harrastettiin seksiä joku aika sitte ilman kumia, se vaan siinä tiimellyksessä jotenkin jäi laittamatta :whistle: :ashamed:

Noh, laskin kierron että on n. 36 päivää ja äkkiä päivän millon seksiä harrastettiin, n. kierron 22 päivä ja huokaisin helpotuksesta kun luulin että ovulaatio ois kierron puolessa välissä kunnes sitten luin jostain että se onkin n. 14 päivää ennen menkkojen alkua :o Miten voikin sattua tasan tuohon päivään. Muutenkin tosi harvoin seksiä edes harrastetaan :snotty:

Ja mitäs nyt, menkkojen pitäis alkaa näinä päivinä minua oksettaa ja huimaa, vatsassa kiertää, palelee-hikoiluttaa vuoron perään, väsyttää ...

Joko tuo kaikki on jännitystä siitä että oisinki raskaana tai sitte ... :|

Olisi aika ironista jos nyt olisin raskaana, toista lasta "tehtiin" lähes 2 vuotta ja tutkittiin miestä myöten jo lapsettomuutena. Ja nyt kun lääkäri vaikean raskauden jälkeen sanoi että ainakina vuosi pitäisi pitää väliä ennen uutta raskautta ( vauva tänään tasan 8kk ) ni... :whistle:

Oma mokahan se oli, tietty, ja tiedettiin kyllä kuinka voi käydä mutta nyt jännittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ovulaatio on 14 päivää kierron alusta.

Jostain luin että 14 päivää ennen seuraavia kuukautisia... Minä en tiedä asian todellista laitaa kyllä =)

Kyllä se näin on, että 2 viikkoa ENNEN kuukautisia. Nimim. ainakin sata kiertoa seuranneena

Ovulaatio on 14 päivää kierron alusta.

Noup vaan 14 pv ennen kuukautisten alkua. Siksi se on vaikea määrittää kun ei voi laskea etukäteen. PAITSI jos kierto on AINA tasan 28 pv ;)

Juuri näin.

"Munasolu irtoaa keskimäärin 14 päivää ennen kuukautisten alkamista, mutta se voi irrota jo vähän aikaisemmin tai vähän myöhemmin." (Mammaksi.fi)

"Ovulaatio tapahtuu useimmiten 14 päivää ennen kuukautisten alkamista."Perhesuunnittelun kotisivut.

Joo ovis on 14 vrk ennen seuraavia menkkoja. Mun on helppo laskea kuukautisten alkamispäivä vaikka kierto heittelee aina jonkin verran. Mulla on nimittäin ovispäivänä ihan älyttömän kipeä alavatsa ja vihloo helvetisti, siitä tiedän, että tasan 14 päivän päästä alkaa menkat ja AINA pitänyt paikkansa! Jännä kapistus tää naisen kroppa :)

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Joo tee testi ja tule kertomaan heti sitten tuloksesta ;)

No hui, älkää viittikö. :whistle: En taitais uskaltaa miehellekää kertoa jos niin ois päässy käymään :|

Kyllä minä nyt vielä muutaman päivän niitä menkkojan odottelen :D

No eiköhän miehesti itsekin tajua, että tuollain voipi käydä tuollaisessa tilanteessa.

Joten mars testiä tekeen. Mää täällä jännitän jo! :D

Oikeesti, Hyi teijän kanssa :kieh: :D

Ei oo tissit kipeet, en oo raskaana :wave: :wave: ;)

Mulla oli tissit kipeet esikoista odottaessa ensimmäisen kerran synnytyksen jälkeen kun maito nousi :wave:

Mees nyt hakeen se testi :D

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Piti ihan ettii tää ketju..Mut nyt siis meet apteekkiin ja ostat testin. Mä en näet jaksa odotella sitä paria päivää :D :whistle:

juu, mäkään en jaksa odottaa paria päivää :D me halutaan tietää nyt :D onpas sulla jännät paikat =)

Typeriä olette. Tuollainen "no tulen nyt vahingossa raskaaksi vaikka salaa onkin kamala vauvakuume" on vaan pirun lapsellista. Jos vauvan haluaa, sanokaa ja tehkää se reilusti ja rehellisesti. Ärsyttää tommonen pelleily näinkin vakavalla ja suurella asialla.

Mutta pidetään peukkuja että tulos on sitä mitä toivot.

Yhteistyössä