voi masennus kerrakseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
Miksei tämä ahdistus ja masennus voi helpottaa!!?? Pari kuukautta oli jo helpompaa mutta nyt taas tuntuu että haluais vain nukkua, nukkua, nukkua. Ei kiinnosta mikään, ei halua tehdä mitään. Paniikkikohtaukset saattavat kestää NELJÄ pitkää päivää... Ei jaksa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi, että! Mikä masentaa?
No sehän tässä onkin kun ei pitäis olla mitään syytä - synnytyksen jälkeinen masennus oli ja lääkkeillä hoidettu ja hoidetaan yhä vielä + terapialla. Nyt vaan taas tuntuu ettei jaksa, ei millään...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
No sehän tässä onkin kun ei pitäis olla mitään syytä - synnytyksen jälkeinen masennus oli ja lääkkeillä hoidettu ja hoidetaan yhä vielä + terapialla. Nyt vaan taas tuntuu ettei jaksa, ei millään...

No voi. jaksamista. Kevättä kohti mennään, onneksi, jos siitä voimia?

No voi. jaksamista. Kevättä kohti mennään, onneksi, jos siitä voimia?

Sit tulee kevätväsymys :D :D :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Pitäisköhän sun lääkitystä nostaa, se varmasti auttais..
Mitä lääkettä muuten syöt?
itse asiassa just nostettiin Sepramit 20mg:sta 30mg:hen eli sekin saattaa nyt aiheuttaa pahaa oloa. Sitten noihin pitkäkestoisiin paniikkikohtauksiin on Opamoxit.

Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:
itse asiassa just nostettiin Sepramit 20mg:sta 30mg:hen eli sekin saattaa nyt aiheuttaa pahaa oloa. Sitten noihin pitkäkestoisiin paniikkikohtauksiin on Opamoxit.

Mulla nostettiin 40mg:sta 50mg:hen.On ollut taas paha olo.

tää on yhtä helvettiä. Miksei saa nauttia kun lapsi on pieni :/

Vakavan masennuksen kokeneena voin sanoa että se paraneminen on just tuota aaltoilua.
Yritä jaksaa keksiä itsellesi jotain piristävää. Pyydä kavereita käymään tai osta tulppaaneja =)
Kotoa pois lähteminen auttoi minua, mutta minun piti kyllä sanoa miehelle että vie minut kotoa pois, kun itse usein siinä lähtö vaiheessa keksin sata syytä miksei mun kannattais lähteä.

:hug: Kyllä se siitä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Vakavan masennuksen kokeneena voin sanoa että se paraneminen on just tuota aaltoilua.
Yritä jaksaa keksiä itsellesi jotain piristävää. Pyydä kavereita käymään tai osta tulppaaneja =)
Kotoa pois lähteminen auttoi minua, mutta minun piti kyllä sanoa miehelle että vie minut kotoa pois, kun itse usein siinä lähtö vaiheessa keksin sata syytä miksei mun kannattais lähteä.

tulpaaneita ostettu, just tulin kaverin luota. Mies on niin mustasukkainen etten voi yöksi pois lähteä tai kuulen siitä seuraavat kolme kuukautta että kävin panemassa jotain toista :'(

tulpaaneita ostettu, just tulin kaverin luota. Mies on niin mustasukkainen etten voi yöksi pois lähteä tai kuulen siitä seuraavat kolme kuukautta että kävin panemassa jotain toista :'(

:o No voi hyvä luoja!! Sori nyt vaan.
Mutta entäs sitten ihan vaan kyläilyt? Vaikka sit sen miehen kanssa...

Pitää tähän ihan vielä lisätä että olisin äsken kaverin luota kävellyt pois mutta mies hankki kyydin - ilmeisesti siksi että pystyi tarkastamaan että tuun yksin (kaverin luota kotiin 900m)

Eli sun mies on melkoisen mustasukkainen..
Ei varmasti tee hyvää sun paniikkihäiriölle :/

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Pitää tähän ihan vielä lisätä että olisin äsken kaverin luota kävellyt pois mutta mies hankki kyydin - ilmeisesti siksi että pystyi tarkastamaan että tuun yksin (kaverin luota kotiin 900m)

Eli sun mies on melkoisen mustasukkainen..
Ei varmasti tee hyvää sun paniikkihäiriölle :/

Juu,ei. Kun on muutamalla tyttöjen kanssa niin sitten paniikki kestää monta päivää vaikkei todella ole tapahtunutkaan yhtään mitään. Mies vaan jaksaa jauhaa siitä että miten moni mies mun kanssa on jutellut! Oon yrittäny sille sanoo että ehkä baareissa on jokseenkin paljon kauniimpia ihmisiä ku mä, luultavasti kiinnostan sitä 0,5% baariväestä - korkeintaan... Mut ei auta. Myönnän että olen puhelias ja seuraa kyllä saan, mutta siinä se.

Ihminen ei masennu ilman syytä.Oletko miettiny olisiko masennuksesi syynä elämäntilanteesi/miehesi?

no mutta eipä sillä miehelläskään helpoo ole jos sä vaan makaat sängyn pohjalla etkä välitä mistään mitään! en mä kattelis kovin pitkään sellasta miestä. eiköhän tuollainen käytös ole just omiaan herättää mustasukkaisuuden tunteita,jos tuntuu että toinen ei välitä.

Miksei tämä ahdistus ja masennus voi helpottaa!!?? Pari kuukautta oli jo helpompaa mutta nyt taas tuntuu että haluais vain nukkua, nukkua, nukkua. Ei kiinnosta mikään, ei halua tehdä mitään. Paniikkikohtaukset saattavat kestää NELJÄ pitkää päivää... Ei jaksa ei.

moi! mä en oo saanu aikaseksi kirjottaa yv:tä! :hug: mulla on aivan samanlaista. mut toi ahdistuneisuushäiriöhän on vaikeasti parannettavissa, jaksaa täytyy vaan, ja oot ajatuksissa!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no mutta eipä sillä miehelläskään helpoo ole jos sä vaan makaat sängyn pohjalla etkä välitä mistään mitään! en mä kattelis kovin pitkään sellasta miestä. eiköhän tuollainen käytös ole just omiaan herättää mustasukkaisuuden tunteita,jos tuntuu että toinen ei välitä.

ootko ollu ikinä masentunut? ei se oo vaan kuule tunteiden tuhinaa!!! se on ihan kemiallinen sairaus, jolloin serotiinitaso ei oo kohdillaan. minkäs teet jos sängystä ei pääse ylös!!!! on taas niin sinisilmästä ja umpiluupää porukkaa täällä.. huhhaheijaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

ootko ollu ikinä masentunut? ei se oo vaan kuule tunteiden tuhinaa!!! se on ihan kemiallinen sairaus, jolloin serotiinitaso ei oo kohdillaan. minkäs teet jos sängystä ei pääse ylös!!!! on taas niin sinisilmästä ja umpiluupää porukkaa täällä.. huhhaheijaa!

Just. Ja ihan tiedoksi - joka aamu kyllä revin itseni sängystä ylös, hoidan kodin, lapsen, työn eli en vaan makaa... Ja jos mies joskus auttais jossain noista asioista niin...

Kyllä se helpottaa vielä, usko siihen!
Itselläni on ollut vuosia paniikkihäiriö. joskus jäi "päälle" päiviksi.
Aikansa kutakin, nyt ei ole enää pitkiin aikoihin tullut ja selviän ilman lääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Kyllä se helpottaa vielä, usko siihen!
Itselläni on ollut vuosia paniikkihäiriö. joskus jäi "päälle" päiviksi.
Aikansa kutakin, nyt ei ole enää pitkiin aikoihin tullut ja selviän ilman lääkkeitä.

mukava kuulla, nuo päiviä kestävät paniikit on aikas kauheita kokemuksia :/

Taas ajatuksia vailla asiantuntemusta... Mun mielestä sun miehes on sun toipumisen tiellä. En siis tarkoita, että heivaa pois vaan samantien. Mutta tämä tuli ekana mieleen.

Yhteistyössä