Voi miksi mä en voinut saada vauvaa?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DuskyLeDoux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoitteluni.:(
Voitko vielä saada lapsia? En oikein tiedä tuosta rypäleraskaudesta mitään joten anteeksi jo etukäteen jos kysymykseni oli tökerö.
Ja varmasti selviät!

[QUOTE="tillinkäinen";23920940]Pahoitteluni.:(
Voitko vielä saada lapsia? En oikein tiedä tuosta rypäleraskaudesta mitään joten anteeksi jo etukäteen jos kysymykseni oli tökerö.
Ja varmasti selviät![/QUOTE]

Mä kanssa nyt vasta siihen perehtyny. Elikkäs lähteistä riippuen raskautua ei saa 6-24 kk:teen. Muutenkaan se ei ole niin helppoa kun ei ole miestä. Tää oli semmonen onnellinen vahinko. Ehkä mä viel löydän sen miehen. Tai sit teen "itte"...

Mutta toivon että joskus vielä saisin raskautua.

Kiitos osanotosta!

[QUOTE="jokuvaan";23920970]:hug:

Oliko siinä niin, että pari vuotta pitäs olla tulematta raskaaksi? Vai muistanko väärin?[/QUOTE]

Eri lähteistä riippuen on 6-24 kk se aika mihin mä oon törmänny. Ilmeisesti jos veriarvot laskee niin kun pitää, niin voi jo 6 kk:n jälkeen raskautua.

Voimia! :heart:

En tiedä lohduttaako sua yhtään, mutta me yritettiin lasta 3 vuotta, saatiin "lapsettomuustuomio", takana 2 keskenmenoa, luovutettiin ja tulinkin vahingossa raskaaksi. Nyt menossa rv 29+5. :heart:

Onko sulla muita esteitä kuin toi väliaikainen raskautumiskielto? Jos ei, niin ei toivo ole vielä menetetty. :)

[QUOTE="vieras";23921053]Voimia! :heart:

En tiedä lohduttaako sua yhtään, mutta me yritettiin lasta 3 vuotta, saatiin "lapsettomuustuomio", takana 2 keskenmenoa, luovutettiin ja tulinkin vahingossa raskaaksi. Nyt menossa rv 29+5. :heart:

Onko sulla muita esteitä kuin toi väliaikainen raskautumiskielto? Jos ei, niin ei toivo ole vielä menetetty. :)[/QUOTE]

Onnea teille :) Eka on tekemällä tehty (reilu vuos työstettiin). Joten tiedän että ei aina oo helppoa.

Esteenä on hieman se että ei oo miestä. Tää oli tosiaan semmonen ilonen vahinko :) Isäehdokaskin olis vissii loppupeleissä ollu ihan sujut asian kanssa. No pitää kattoo jos siitä vielä leipois miehen ittelleen ;)

meillä ekaa raskautta yritettiin 10 vuotta ja raskaus meni kesken. Toinen raskaus alko vähä yli vuodessa joka meni kanssa kesken. Saa nähä miten käy jos satun vielä raskaaks tulemaan

[QUOTE="sss";23921108]meillä ekaa raskautta yritettiin 10 vuotta ja raskaus meni kesken. Toinen raskaus alko vähä yli vuodessa joka meni kanssa kesken. Saa nähä miten käy jos satun vielä raskaaks tulemaan[/QUOTE]

Auts, tsemppiä kovasti :hug: Tuntuu omat ongelmat kovin pieniltä tässä kohtaa!

[QUOTE="sss";23921155]Kiitos! Tsemppiä myös sulle! Toivotaan, että molempia vielä onnistaa[/QUOTE]

Mä pidän todella peukkuja teille! Saanko kysyä, että minkä ikäisiä olette? Ootteko miettiny adoptioo ollenkaan? Tiedän kyllä että ei se oo sama asia, mutta mutta....

Otan osaa suruusi enkä missään tapauksessa halua pahoittaa mieltäsi, mutta kuitenkin on sanottava että ehkä kuitenkin miehen löytämisen kannalta on parempikin näin. Tarkoitan että voisi olisi vaikeampaa löytää miestä kahden lapsen äitinä. Toivon että löydät pian itsellesi miehen
jonka kanssa voit sitten suunnitellusti perustaa perhettä. Voimia.

Otan osaa suruusi enkä missään tapauksessa halua pahoittaa mieltäsi, mutta kuitenkin on sanottava että ehkä kuitenkin miehen löytämisen kannalta on parempikin näin. Tarkoitan että voisi olisi vaikeampaa löytää miestä kahden lapsen äitinä. Toivon että löydät pian itsellesi miehen
jonka kanssa voit sitten suunnitellusti perustaa perhettä. Voimia.

Mä en osaa pitää ongelmana sitä että olis useampi lapsi... Kelpaan sellasena ku oon tai en kelpaa. Enkä pahottanu mieltä. Mutta juu voihan se olla helpompaa yhdellä, kun kahdella. Ehkä mä vielä löydän sen unelmieni prinssin....

[QUOTE="sss";23921212]Ollaan me adoptiotakin mietitty ja ei oo kyllä pois sulettu sekään. Tosin se ajatus jäi hieman taka alalle ekan raskauden jälkeen, mut täytyy nyt miettiä uudelleen. Nyt ollaan molemmat 31.[/QUOTE]

Onneks ootte vielä suht nuoria. Toivottavasti se vauva vielä jotain kautta tulee :)

Yhteistyössä