Voi mitä mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järki vs. tunteet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järki vs. tunteet

Vieras
Olen tutustunut yhteen mieheen. Tää mies on kiltti ja ihana, vastuuntuntoinen ja kaikkea. Ja rakastunut muhun. Mutta mä en tunne mitään sitä kohtaan. En ainakaan intohimoa.

Silti mä tiedän että jos en ota sitä elämääni, saan olla yksin koko elämäni.

Mut .. tänäänkin yksi mies johon olen ollut ihastunut kauan. Otti mut kainaloonsa ja rutisti. Leikillään kai. Tämä sama mies pyörii koko ajan mielessäni, en voi unohtaa. Samanaikaisesti tiedän että mun pitäis ajatella vain tätä miestä joka musta välittää kaikkine virheineni. Joka rakastui muhun vaikka en ole lähelläkään täydellistä. Mut tän toisen miehen kanssa tunnen jotain, jota en tunne tän rakastuneen kanssa.

Mitä mä teen?!

Alanko suhteeseen ihmisen kanssa joka rakastaa mua oikeasti? On kiltti, hyvä, rauhallinen, omalla tavallaan täydellinen? Vai hylkäänkö hänet sen takia että omien syideni vuoksi en kykene parisuhteeseen, ja jään loppuelämäkseni yksin haaveilemaan sellaisesta rakkaudesta jota en koskaan saa?

Järki vs tunteet..

Tarviiko sun heti ratkaista mitä teet, jos vaikka tapailisit molempia vähän pidempään ihan frendi-pohjalta ja katsoisit, alkaako ne tunteet syttymään tähän kilttiin mieheen? Mulla kesti pitkän aikaa ennenkuin ihastuin mieheeni mutta oli kyllä elämäni paras ratkaisu satsata siihen suhteeseen, ihan siltä pohjalta että oli niin hyvä tyyppi ja tiesin voivani kunnioittaa häntä. Mä en pidemmän päälle voisi olla suhteessa mieheen, jota en kunnioittaisi...

Katsele miehiä, kun he ovat äitinsä kanssa ja katso miten he häntä kohtelevat. Jos mahdollista, katso myös miten heidän isänsä kohtelee vaimoaan.
Ja yritä nähdä miten mies käyttäytyy lasten kanssa ja miten vanhusten.
Selvittele myös miten he kuuntelevat ja kunnioittavat haaveitasi.

Tee näistä asioista ne johtopäätökset, jotka naisen on tehtävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Katsele miehiä, kun he ovat äitinsä kanssa ja katso miten he häntä kohtelevat. Jos mahdollista, katso myös miten heidän isänsä kohtelee vaimoaan.
Ja yritä nähdä miten mies käyttäytyy lasten kanssa ja miten vanhusten.
Selvittele myös miten he kuuntelevat ja kunnioittavat haaveitasi.

Tee näistä asioista ne johtopäätökset, jotka naisen on tehtävä.

toi on niin totta,et miten miehen isä kohtelee vaimoaan niin todennäköisesti se mies kohtelee sua samanlailla.

Ja kukahan sinulle on sanonut, että jäät yksin koko loppu elämäksesi :) ? Mielestäni teet väärin itseäsi kohtaa sekä toista ihmistä kohtaan, jos alat suhteeseen, joka ei tunnu hyvältä. Luultavasti vuosien päästä alat kuitenkin miettiä eroa. Entä sitten, jos kuvioissa onkin myös lapset? Kuuntele sydäntäsi! Homma ei tule toimimaan, jos se jokin puuttuu. Se jokin kyllä haalenee varmasti ajan myötä, mutta sitä jotain tarvitaan myös suhteen ylläpitoon.

no niin mutku..
mä en oikeastikaan saa ketään muuta kuin sen rakastuneen. vuosia tässä jo yksin ollut, ja tullut todistettua. se mies kohtelee lapsiaan tosi nätisti, eksästäänkään ei pahaa sanaa ole sanonut.
mut silti.
tän tyypin kanssa, joka tänään mut kainaloon otti, en saa koskaan suhdetta. tää on vaan tätä päättymätöntä flirttiä eikä sen enempää. meistä ei tule koskaan mitään.

onko kyse vaan musta?
johtuuko se siitä, että kiinnostun vain miehistä joita en saa? ja ne jotka saisin, ei jaksa kiinnostaa? päässäkö mulla on vikaa? :(

Yhteistyössä