A
ap
Vieras
En mä ihan täysin erakoitunut ole.. mutta täytyy kyllä myöntää että en mä tuolla kulje sillä mielin että jospa täältä sattuis joku löytymään. Ehkä kannattais, vois vaikka vahingossa löytyäkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap, en osaa auttaa koska painiskelen saman ongelman kanssa itsekin. en vain ymmärrä miten minua on niin vaikea rakastaa vaikka minä olen ihminen joka luo mielellään sen rakkauden ilmapiirin kotiin. tähän menneessä se ei ole kuitenkaan kenellekään riittänyt vaan aina on pitänyt mennä katsomaan miltä se ruoho aidan toisella puolen näyttää.
ja kyse ei ole siitä ettenkö olisi muuttanut kriteereitä, kyllä olen, moneen suuntaan ja aina vaan sattuu. itse en ole negatiivinen ihminen, päinvastoin, erittäin positiivinen, ulospäinsuuntautunut, iloinen ja railakas persoona, spontaanikin. mutta samalla myös romanttinen, uskollinen ja empaattinen kumppani. enkä ole omasta, enkä toistenkaan mielestä rumakaan vaan ihan normaalin, simpsakan näköinen nainen.
mutta niinkuin ap sanoi, itsekin eilen illalla mietin että on se vaan kumma että ne ihmiset jotka ovat niitä ns. ihmishirviöitä, saavat kumppanin. ja nimenomaan mukavan ja ihanan kumppanin jota eivät osaa arvostaa pätkääkään. minkähän takia me mukavat ja uskolliset ihmiset emme koskaan kohtaa? takooko tuolla jossain alitajunnassa meillä kunnollisilla naisilla ja miehillä joku tarve että meidän pitää saada kumppani joka meitä nöyryyttää? ettemme me voi rakastua tasavertaiseen kumppaniin joka aidosti meitä rakastaisi, olisi kiltti ja empaattinen ja joka kantaisi kortensa kekoon yhtä lujasti kun mekin teemme?
niin, oma valinta, sanotaan. mutta en ihan täysin siihen kyllä usko.
Alkuperäinen kirjoittaja jokaiselle jotakin:Kuulostat minusta fiksulta ihmiseltä. Ja kirjoitatkin kohtuu virheettömästi toisin kuin suurin osa palstamammoistaEt voi ihan turhis olla!
Ehkä voisit tietoisesti lisätä rakastumisen mahdollisuutta hakeutumalla tilanteisiin ja paikkoihin, joissa on paljon sinkkuja. Lavatansseihin, seurakunnan sinkkutoimintaan, kansalaisopiston alkuillan kursseille (perheelliset eivät ehdi niilletms.
Positiivinen pilke silmäkulmaan ja menoksi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli mieleen, että esim. eräs ystävä (pian 30 v. sinkku), pitää hirveen kovia kriteerejä tuossa miehen "etsimisessä". Jos vähän on vaikka yksi hammas vinossa, hylkää miehen, vaikka tämä olisi miten hyvä muuten. Ei siis anna näille edes mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on se vaan kumma että ne ihmiset jotka ovat niitä ns. ihmishirviöitä, saavat kumppanin. ja nimenomaan mukavan ja ihanan kumppanin jota eivät osaa arvostaa pätkääkään. minkähän takia me mukavat ja uskolliset ihmiset emme koskaan kohtaa? takooko tuolla jossain alitajunnassa meillä kunnollisilla naisilla ja miehillä joku tarve että meidän pitää saada kumppani joka meitä nöyryyttää? ettemme me voi rakastua tasavertaiseen kumppaniin joka aidosti meitä rakastaisi, olisi kiltti ja empaattinen ja joka kantaisi kortensa kekoon yhtä lujasti kun mekin teemme?
niin, oma valinta, sanotaan. mutta en ihan täysin siihen kyllä usko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli mieleen, että esim. eräs ystävä (pian 30 v. sinkku), pitää hirveen kovia kriteerejä tuossa miehen "etsimisessä". Jos vähän on vaikka yksi hammas vinossa, hylkää miehen, vaikka tämä olisi miten hyvä muuten. Ei siis anna näille edes mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tietäjä:Kannattais varmaankin etsiä jotain muuta kun sitä tavallista ja normaalia, voi elämä olla sellaisen kanssa pian tavallista ja normaalia tasapaksua samaa päivästä toiseen.
Se vasta puuduttavaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin, juuri näin. tämä on aivan käsittämätön ajatus mielestäni. koska se, onko joku hammas vinossa vai onko vaikka 10 kg ylipainoa, ei merkitse mitään jos siellä pään sisällä on kaikki kunnossa ja ajatukset menee samaa rataa. älyä kun ei voi kasvattaa mutta muuten itselleen voi tehdä vaikka mitä.
itselläni ulkonäkö ei ole se tärkein kriteeri.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli mieleen, että esim. eräs ystävä (pian 30 v. sinkku), pitää hirveen kovia kriteerejä tuossa miehen "etsimisessä". Jos vähän on vaikka yksi hammas vinossa, hylkää miehen, vaikka tämä olisi miten hyvä muuten. Ei siis anna näille edes mahdollisuutta.
Tämähän on tyypillistä naisille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka vanha olet, ap ja oletko siis ollut suhteessa aiemmin? Joten et ole ihan neitsytkään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli mieleen, että esim. eräs ystävä (pian 30 v. sinkku), pitää hirveen kovia kriteerejä tuossa miehen "etsimisessä". Jos vähän on vaikka yksi hammas vinossa, hylkää miehen, vaikka tämä olisi miten hyvä muuten. Ei siis anna näille edes mahdollisuutta.
Vaikka nainen ei itsekään olisi täydellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tietäjä:Kannattais varmaankin etsiä jotain muuta kun sitä tavallista ja normaalia, voi elämä olla sellaisen kanssa pian tavallista ja normaalia tasapaksua samaa päivästä toiseen.
Se vasta puuduttavaa on.
Tää on niin hauskaa
Sanoipa kriteereikseen ihan mitä tahansa, niin aina joku tietää että "et sä noilla voi ketään löytää"
Mä olen joskus elänyt ihmisen kanssa, joka ei tiennyt tavallisesta ja normaalista elämästä mitään. Siihen vuoristorataan mua ei enää saa. Joten kyllä kiitos, mieluummin sitä tavallista ja normaalia elämää mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli mieleen, että esim. eräs ystävä (pian 30 v. sinkku), pitää hirveen kovia kriteerejä tuossa miehen "etsimisessä". Jos vähän on vaikka yksi hammas vinossa, hylkää miehen, vaikka tämä olisi miten hyvä muuten. Ei siis anna näille edes mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen mä ollut ihastunut, aloitteitakin joskus tehnyt. Ja olen käynyt treffeillä ja tapaillut miehiä jne. Mutta rakkaus ei ole syttynyt. Enkä edelleenkään ole erakko![]()
Tavallinen ja normaali sulkee pois nuo, mitä aiemmin mainitsin (siis päihdeongelmaiset, elämäntapatyöttömät, rikolliset ja mielellään vielä mt-ongelmaiset) Tosin tässä vuosien saatossa on kyllä käynyt mielessä, että ehkä sitä mulle "tavallista ja normaalia" miestä ei olekaan oikeasti olemassa. Vaan että tavallinen ja normaali mies on se kaljaa joka viikonloppu kittaava machomies, jolle nainen on vain kotiorja ja äidin korvike. En mä sellaista halua.
Enkä mä ole luonut mieleeni mitään tiettyä kuvaa siitä "Oikeesta", mä uskon että mä en välttämättä edes tiedä millainen se on. En ainakaan kaikkea siitä. Jotain pääpiirteitä (=ne jotka aiemmin sanoin normaalista jne) voin mielestäni vaatia mutta en mä ole kriteerejä asettanut hiusten väristä lähtien.