Voi miten taas sattuu tää yksinoleminen. Miksi just mun täytyy olla se yksi harvoista, joille ei ole olemassa yhtäkään oikeaa eikä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadan vuoden yksinäisyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä ollut ihastunut, aloitteitakin joskus tehnyt. Ja olen käynyt treffeillä ja tapaillut miehiä jne. Mutta rakkaus ei ole syttynyt. Enkä edelleenkään ole erakko ;)

Tavallinen ja normaali sulkee pois nuo, mitä aiemmin mainitsin (siis päihdeongelmaiset, elämäntapatyöttömät, rikolliset ja mielellään vielä mt-ongelmaiset) Tosin tässä vuosien saatossa on kyllä käynyt mielessä, että ehkä sitä mulle "tavallista ja normaalia" miestä ei olekaan oikeasti olemassa. Vaan että tavallinen ja normaali mies on se kaljaa joka viikonloppu kittaava machomies, jolle nainen on vain kotiorja ja äidin korvike. En mä sellaista halua.

Enkä mä ole luonut mieleeni mitään tiettyä kuvaa siitä "Oikeesta", mä uskon että mä en välttämättä edes tiedä millainen se on. En ainakaan kaikkea siitä. Jotain pääpiirteitä (=ne jotka aiemmin sanoin normaalista jne) voin mielestäni vaatia mutta en mä ole kriteerejä asettanut hiusten väristä lähtien.

Hyvin terveeltä ajatuksesi kuulostavat! Ei vain ole simppeliä neuvoa jolla rakkaus löytyy. Yritä vain nähdä vaivaa, tavata paljon ihmisiä, harrastaa, laita netti-ilmoituksia jne. Siitä ainakin mahdollisuudet kasvavat..

Löytyisikö kaverien kavereista sopivia vaihtoehtoja?

Jos olet vaikkapa ylipainoinen etkä viehättävimmästä päästä mutta unelmoit jostain suht'komeasta miehestä niin tuskin nappaa. Jos olet viehättävä eikä kukaan iske avaikka baarista niin se voi johtua siitä että sinun katsotaan jo olevan varattu ulkonäkösi puolesta.

Minun tuttavapiirissäni on muuten nyt kaksi naista, 28-vuotias ja 35-vuotias jotka ovat tavanneet miehensä netistä. Toinen facebookin ystävädeittisivuston kautta. Eli ei pitäisi olla mahdotonta sinullekaan kun niitä miehiä ei lenkkipolulta tule vastaan niin systemaattinen etsiminen on tosiaan se ratkaisu. Jos itse olisin sinkku hoitaisin homman sitä kautta. Tämä lähempi ystävänikin kävi monilla treffeillä nettimiesten kanssa ennen kuin löysi omansa. Lähti tapaamaan erästä miestä toiseen kaupunkiin ainoana vapaapäivänään joka teki sitten hänelle ohari, mutta ei lannistunut.

Luovu romanttisesta rakkaudestasi jos se tarkoittaa toivetta siitä että tapaat miehesi arkena jossain liikennevaloissa. Ne ovat harvinaisia tapauksia ne.

Niin ja useimmat miehet kittaavat sitä kaljaa monena viikonloppuna. Jos etsit lähes absolutistia niin noita raamattupiirejä ja seurakuntakerhoja löytyy joka kunnasta.

Itselläni on kuvailemasi kaljaa joka vk-loppu kittaava machomies (eli näkee kaveriaan parilla oluella tai juo muutamia kotona kanssani telen edessä tai saunassa), on omanarvontuntoinen ja miehekäs ja hellä ja ihana. Pakit olen antanut monelle tavallisennäköiselle kiltille ja hiljaiselle miehelle. Kyllä miehen tulee olla miehekäs, ellei ole niin samantien voisi seurustella naisen kanssa.

Musta tuntuu että etsit jotain mitä ei ole, et voi saada komeaa, miehekkään maskuliinista nörttiabsolutistia joka antaisi sinun häärätä justiinana talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Niin ja useimmat miehet kittaavat sitä kaljaa monena viikonloppuna. Jos etsit lähes absolutistia niin noita raamattupiirejä ja seurakuntakerhoja löytyy joka kunnasta.

Itselläni on kuvailemasi kaljaa joka vk-loppu kittaava machomies (eli näkee kaveriaan parilla oluella tai juo muutamia kotona kanssani telen edessä tai saunassa), on omanarvontuntoinen ja miehekäs ja hellä ja ihana. Pakit olen antanut monelle tavallisennäköiselle kiltille ja hiljaiselle miehelle. Kyllä miehen tulee olla miehekäs, ellei ole niin samantien voisi seurustella naisen kanssa.

Musta tuntuu että etsit jotain mitä ei ole, et voi saada komeaa, miehekkään maskuliinista nörttiabsolutistia joka antaisi sinun häärätä justiinana talossa.

Tiedätkö, mulla on kotona absolutisti, jossa ehkä ripaus sitä nörttiä, (mikäli sen leiman saamiseksi riittää kiinnostus luontoon ja eläimiin, tietokoneosaaminen ja star trek/star wars/lotr/potter - kiinnostus).
Kuitenkin mieheni on miehekäs joka kääntää naisten päät, missä liikutaankin.
...niin ja määrään justiinana talossa, vaikka mies luuleekin olevansa macho perheenpää. ;)
Rakas se on.

...ja ap hei, en valitetettavasti osaa sua auttaa muuten kuin sanomalla, että itse uskon, että täällä on meille jokaiselle parikin sopivaa kumppania.
Ethän sä vielä ole edes vanha kohtamaan kumppania ja perustamaan perhettä.

Yhteistyössä