V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen mä ollut ihastunut, aloitteitakin joskus tehnyt. Ja olen käynyt treffeillä ja tapaillut miehiä jne. Mutta rakkaus ei ole syttynyt. Enkä edelleenkään ole erakko![]()
Tavallinen ja normaali sulkee pois nuo, mitä aiemmin mainitsin (siis päihdeongelmaiset, elämäntapatyöttömät, rikolliset ja mielellään vielä mt-ongelmaiset) Tosin tässä vuosien saatossa on kyllä käynyt mielessä, että ehkä sitä mulle "tavallista ja normaalia" miestä ei olekaan oikeasti olemassa. Vaan että tavallinen ja normaali mies on se kaljaa joka viikonloppu kittaava machomies, jolle nainen on vain kotiorja ja äidin korvike. En mä sellaista halua.
Enkä mä ole luonut mieleeni mitään tiettyä kuvaa siitä "Oikeesta", mä uskon että mä en välttämättä edes tiedä millainen se on. En ainakaan kaikkea siitä. Jotain pääpiirteitä (=ne jotka aiemmin sanoin normaalista jne) voin mielestäni vaatia mutta en mä ole kriteerejä asettanut hiusten väristä lähtien.
Hyvin terveeltä ajatuksesi kuulostavat! Ei vain ole simppeliä neuvoa jolla rakkaus löytyy. Yritä vain nähdä vaivaa, tavata paljon ihmisiä, harrastaa, laita netti-ilmoituksia jne. Siitä ainakin mahdollisuudet kasvavat..
Löytyisikö kaverien kavereista sopivia vaihtoehtoja?