Voi naisetkin pettää ja juoda

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Kerron oman tarinani olen ollut 9v naimissa vaimoni kanssa ja meillä on 3 lasta .
vaimoni käytös muuttui tuossa keväällä alkoi juoda kotona sellasta pientä tissuttelua , ja baareissa kävi "muka" kavereinsa kanssa kunnes jäi kiinni pettämisestä , oli tavannut jonkun miehen baari reissulla jonka kanssa missä hänen piti olla ystävänsä kanssa . Valehteli minulle siis... Nyt ollaan siinä pisteessä et haen avioeroa ja yksinhuoltajuutta

Tiedän, mun nykyinen mieheni oli villissä nuoruudessaan erään itseään vanhemman naimisissa olevan naisen "toyboy". Kuulemma kutsuttiin viettämään pariskunnan kanssa iltaakin yhdessä ja kun mies selkänsä käänsi oli armas vaimo nuoren miehen kimpussa.

Edelleen tuo aviomies moikkaa miehelleni ja minullekin kun jossain törmätään, ei ilmeisesti saanut koskaan tietää monta kuukautta jatkunutta vehtaamista.

Naiset on sikoja.

[QUOTE="tuuli";26746642]Tiedän, mun nykyinen mieheni oli villissä nuoruudessaan erään itseään vanhemman naimisissa olevan naisen "toyboy". Kuulemma kutsuttiin viettämään pariskunnan kanssa iltaakin yhdessä ja kun mies selkänsä käänsi oli armas vaimo nuoren miehen kimpussa.

Edelleen tuo aviomies moikkaa miehelleni ja minullekin kun jossain törmätään, ei ilmeisesti saanut koskaan tietää monta kuukautta jatkunutta vehtaamista.

Naiset on sikoja.[/QUOTE]

Miksette kerro sille äijälle? Sais akka ansaitsemansa.

[QUOTE="Kirsi";26746673]Miksette kerro sille äijälle? Sais akka ansaitsemansa.[/QUOTE]

Liian pieni kylä, liikaa aikaa kulunut, heillä lapsia ja vaikea uskoa ettei ukko muka tiennyt mitään vaimonsa touhusta, luulen että halusi vain ummistaa silmänsä todellisuudelta.

Lisäksi minähän tulin kuvioihin vasta vuosia tämän jälkeen.

[QUOTE="mies";26746677]kiva tulla töistä kun vaimo hiprakassa lasten kanssa , se aina pelottaa missä kunnossa on[/QUOTE]

Mä luulen, että sä oot vaan vihainen vaimolles ja haluat nyt kostaa sille hakemalla yksinhuoltajuutta. Miten siitä yhtäkkiä kevään jälkeen onkin tullut alkkis, joka ei pärjää lasten kanssa ja on vaaraksi lapsille niin,k että sä tarttet yksinhuoltajuuden. Huoh. Kyllä se ero piisaa. Älä vie lapsilta äitiä.

[QUOTE="Maria";26746703]Mä luulen, että sä oot vaan vihainen vaimolles ja haluat nyt kostaa sille hakemalla yksinhuoltajuutta. Miten siitä yhtäkkiä kevään jälkeen onkin tullut alkkis, joka ei pärjää lasten kanssa ja on vaaraksi lapsille niin,k että sä tarttet yksinhuoltajuuden. Huoh. Kyllä se ero piisaa. Älä vie lapsilta äitiä.[/QUOTE]
Jos äiti ei kykene pysymään selvinpäin lastensa kanssa, ei hän ole soveltuva vanhemmaksi. Miksi äiti on aina olevinaan korvaamaton, voihan isäkin olla yhtä hyvin yksinhuoltajana?

• Tykkää
Reactions: Huuhkajarocks
Noh. Olet varmasti vihainen ja huolissasi myös vaimosi vanhemmuudesta, oikeutetusti. Silti kannattais miettiä, pitäisikö teidän ennemminkin ryhtyä keskustelemaan. Ei se syyttely auta. Teidän pitäis miettiä, mikä meni pieleen omassa parisuhteessa, ja mikä meni pieleen, kun vaimo alkoi juomaan. Puhuitteko juomisongelmasta ennen kuin pettäminen tuli esille? Yrititkö saada häntä hoitoon? Oliko teidän parisuhde kunnossa ja yritittekö sitä hoitaaa? 3 lapsen kanssa ON rankkaa ja aikaa jää vähän yhteiselle mukavalle. Sitoutuisiko vaimosi alkoholittomaan elämäään ja parisuhteenne parantamiseen, sitoutuisiko hän baarittomaan elämään ja uskollisuuteen, jos kysyisit sitä? Voisitko antaa anteeksi näillä edellytyksillä?

Tuossa suunnittelemassasi mallissa kytee riskejä. Riski, että vaimosi kadottaa kokonaan halun olla raitis ja äiti lapsilleen. Uppoaa kokonaan alkoholiin, baareihin, miessuhteisiin... se on vaarallista elämää ja vie helposti pohjalle, ja se tulee olemaan surullista lapsille!! Kun äiti jää pois heidän elämästään ja alkoholisoituu ja menettää hiljalleen kaiken, ja voi tapahtua mitä vaan. Siinä saattaa lasten mielenterveys ja tulevaisuus olla pahasti vaakalaudalla.

Yhteistyössä