Voi pe***leen GIGANTTI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
todella törkeää kohtelua,ilman muuta pitää niiden hakea ja maksaa sulle takasin! aivan selvä juttu. älä anna periksi. voit soittaa sinne kuluttajaneuvontaan (googlaa) ja sano että olet jo sovitteluyrityksen tehnyt,ni ne ottaa sen homman. siis mulle sanoi noin yhdestä toisesta kampaamojutusta. siis oot pyytänyt niitä korjamaan tilanteen ja ne kieltäyty.

huom. ota aina sen nimi kenen kanssa puhut ja jos on törkeä sulle niin sano että otat esimieheen yhteyttä, ja kysyt miten heillä on varaa pitää tällaista työntekijää. tehoaa aika hyvin..

me ostettiin sieltä jääkaappipakastin, ja kotona huomattiin lommo kyljessä. Soitin, ja sanoivat että saan tulla vaihtamaan sen. No en todellakaan lähteny omalla kustannuksella vaihtamaan, pakettiautokin oli ollu vaan lainassa. Sitten lupasivat hakea viallisen ja tuoda uuden tilalle seuraavalla viikolla! Ilman jääkaappia olis pitäny olla viikko!!!! Ja sillon oli ne kauheet helteet.
Mutta sovittiin sitten niin, että sain koneesta 40e alennusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
:headwall: kyllä ei tuonne puljuun kyllä enää kukaan meidän suvusta jalallaan astu...törkeää |O

Alko toi kommentti huvittamaan.
Mä en ainakaan pysty enkä edes halua ohjailla mun sukuni ostokäyttäytymistä,saavat ostaa mistä haluavat...
-tietysti kokemuksiani voin jostain liikkeestä heille kertoa mutta en kiellä ostamasta vaikka itsellani oiskin huonoja kokemuksia.

olen jo googlannut ja numero on tuossa...soitan sinne kohta...annan heidän haltuunsa nyt tuon...tietty minä sanoin että itse sen haemme mutta eihän me tiietty että se lommonen on et se pitää palauttaa, niin sitä en ole sanonut tekeväni :headwall:

Me ostetaan lähiputiikista, vaikka sit ois kalliimpaakin. Palvelu hyvää, tuovat kotia ilmaiseksi ja esim viimeksi laitoivat jääkaapin paikoilleen (hankala, just mahtu koloonsa) ja veivät vanhan romun mennessään pois.

Minä taitaisin kuluttajaneuvojan lisäksi etsiä jonkun Gigantin "isomman pomon" yhteystiedot ja lähettää kiukkuisen sähköpostin. Ylemmälle taholle kun ottaa yhteyttä niin asiat yleensä alkaa rullata, saattaa ne kulukorvauksetkin löytyä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
vieras : hyvä vaan kun kukaan ei esitellyt itseään :headwall:

Kirjoitin hiukan epäselvästi, tarkoitin että kerrot päivän ja kellon ajan ja oliko mies vai nainen niin kyllä he saavat selville kuka on ollut töissä. Älä luovuta ja tyydy liian vähään!!! Me tapellaan hengessä mukana :D

Mulla on kuopion gigantista niin huonoja kokemuksia, että en ole mäkään menossa enää koskaan ko. liikkeeseen! Siellä mitään asiakasPALVELIJOITA ole, siellä on jotain tyhmiä palikoita jotka ei tiedä mistään mitään. Esim. kerran olin ostamassa tiskikonetta sieltä, huumorintajuinen myyjä sanoi, että koneessa mahtuu pesemään vaikka kiljupöntön jos sellaista teen! Heh heh, hyvin typerää käytöstä asiakaspalvelutyössä. Eikä toi ollu pahin todellakaan. Siks boikotoin nykyään.

Tuskinpa myyjän vika tuo koneen lommo!
Tukussa ne vastaa niistä...
onko tuo nyt niin hankalaa ajaa sinne takaisin
ja palauttaa kone,kyllä maksavat tai antavat
ilman uuden.kokemusta on...

Meille tuli justiinsa tv Gigantista. Ja mies valitti että hän joutui odottamaan 45min että sai telkkarin. Lisäksi sekoilivat sen vakuutushomman kanssa ihan mielettömästi. Sitten telkkaria etsittiin toi 45min. Sitten sanottiin että ei olekaan enää kuin tuo mallikappale, mutta se on ollut tuossa vaan 2h, otatko sen? No mies otti. Mä olisin vaatinut varmaan jotain alennusta, eihän mallikappaleita koskaan myydä täyteen hintaan...

miehen veli osti astianpesukoneen kans gigantista ja kotona ihmeteltiin ku kone ei kuivaa ollenkaan.. no ensin ne oli väittänyt ettei koneessa ole vikaa, mut lankomies oli tilannu korjaajan ja korjaaja huomas ettei koneessa ole vastuksia ollenkaan.. niin meni kone takas ja rahat käteen.. kone ostettiin toisesta paikasta.

mä ostin ton wii:n gigantista.. netis oli hinta 265e mut liikkees 279e.. myyjä tokas "no netis ny voi olla eri hintoja" :headwall: :o juuuuust.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kuopion gigantista niin huonoja kokemuksia, että en ole mäkään menossa enää koskaan ko. liikkeeseen! Siellä mitään asiakasPALVELIJOITA ole, siellä on jotain tyhmiä palikoita jotka ei tiedä mistään mitään. Esim. kerran olin ostamassa tiskikonetta sieltä, huumorintajuinen myyjä sanoi, että koneessa mahtuu pesemään vaikka kiljupöntön jos sellaista teen! Heh heh, hyvin typerää käytöstä asiakaspalvelutyössä. Eikä toi ollu pahin todellakaan. Siks boikotoin nykyään.

joo tähän oon samaa mieltä..
varsinkin se ylimielinen p.housu sieltä tietokone/kännykkä puolelta..se silmälasipäinen ja tumma hiuksinen |O |O
kohteli jo pari vuotta sitten ku halpaa makkaraa ku menin kännykkää ostamaan. Ja ku nettiä haettiin(ja peruttiin se ku ei toimitettu ajoissa) ni oli vähän mitä V****A nuo tänne tulee.. No kiitos ja näkemiin ja palautetta läks.
Ja noita on muitakin ... (nuori nainen edes tyyliin "turkki" päällä on palikka asiakas)..

tosi kiva on se yks vaalee pitkä tukkanen nainen(oli 05 siellä ) ja yks tumma tukkanen nainen(M kirjaimella) samana vuonna. Siin mie sanon et oli kyllä palvelu kohillaan.

meillä oli uunin luukkuun tullu lommo kuljetuksen aikana, otettiin myyjään yhteyttä ja sanoivat et postissa tulee uus. ja jos ei ite osata/ haluta asentaa niin joku käy sen laittamassa... expertillä siis tämä. :) suht nopeesti tulikin se luukku.

Minä siis otin ja vein sen itse takaisin, kun tarttin ne rahat ja kuluttajaneuvoja sanoi että voidaan riitauttaa se kuljetusasia kuulemma ensi viikollakin kun oman kaupungin on taas paikalla...no mentiin giganttiin ja sanottiin et mä palautan tän ja ne otti sen sinne ja iski leiman et palautettu ja mentiin hakeen rahat ja sit sanoin jotain näistä kulukorvauksista niin johan sitten alkoi lyyti kirjoittamaan. Se sama nainen jonka kansa viimeiseksi puhuin puhelimessa oli niin lällällää että, oli kuulemma huomannut miten isoja lommoja siinä oli ja se kuulemma menee romuttamolle suoraan :o siis meidän ois pitäny pitää vielä aamulla sen kuntoinen kone joka joutaa romuttamolle...no saatiin 30e hyvityslahjakortti giganttiin...sen verran siellä vielä käyn että käyn sillä ostamassa sitten pojalle dvd-soittimen...mut sen jälkeen saavat olla kyllä ihan omillaan...
se eilinen trukkikuskikin oli niin noloo niin noloo. oli ilmeisesti saanut puhuttelua tai muuta, mutta loppujen lopuksi kaikki kääntyi nyt hyvin, saimme rahat takaisin ja kaipaamamme hyvityksen ja uuden koneen kävimme hakemassa tutulta myyjältä Veikon koneesta...ja saamme sen huomenna paikoilleen...nyt vaan on joka paikka ihan kipee ajamisesta ja stressaamisesta ja peräkärryn laitosta ja liinoittamisesta...

Yhteistyössä