Voi pe***leen GIGANTTI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
:headwall: kyllä ei tuonne puljuun kyllä enää kukaan meidän suvusta jalallaan astu...törkeää |O

Alko toi kommentti huvittamaan.
Mä en ainakaan pysty enkä edes halua ohjailla mun sukuni ostokäyttäytymistä,saavat ostaa mistä haluavat...
-tietysti kokemuksiani voin jostain liikkeestä heille kertoa mutta en kiellä ostamasta vaikka itsellani oiskin huonoja kokemuksia.

no koko suvulla on huonoja kokemuksia tästä puljusta, joten perfekta tietää mistä puhuu, itse en ole asioinut gigantissa 2003 jälkeen kun sain sieltä huonoa palvelua :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Gigantti on tosi hyvä kauppa on tuo likka tullut huomanneeksi sen tietsikka ostoissaan :D Siis minä en sieltä mitään ostaisi vaikka vähän maksettaisiin :ashamed:

ja toinen samanlainen hunsvontti kauppa on tuo MARKANTALO :kieh:

Meijän Markantalossa taas on aina ollu hyvä palvelu ja kunnon tuotteet.

Olipas mielenkiintoista lukea tätä..... :D Meinas kahvi unohtua pannuun....hih.. :D Enpä taida Kuopion giganttiin mennä minäkään.. Vantaalla ei myöskään koskaan ole saanut palvelua. Ei ikinä myyjiä vapaana. Jengi tosiaan odottelee sieläkin monta minuuttia. Mut onnex todella harvoin käyn. Ostettiin viimex poitsulle pleikkari viime jouluna tarjouksesta. Ihme, niitä oli ja viel hinta oli sama mikä mainoksessa. :D

Yhteistyössä