voi perhana tota miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
olisin saanut viedä kuopuksenkin tänään yökylään vanhemmilleni, esikoinen meni sinne jo päivällä.
Mutta tuo ukko on niin saakelin ylivarovainen, ettei uskalla jättää tyttöä sinne yöksi. tai edes pariksi tunniksi hoitoon.
Syynä se, että 10v pikkusiskoni kantaa kuopusta, jolla on ikää jo 1v3kk.
Sisko on kuitenkin jo monta vuotta saanut hoitaa ja kantaa sukulaisten vauvoja, joten ihan kädetön ei pienten seurassa sekään ole.
Mutta tuo mies |O kun se nyt vaan on niin vaarallista :headwall:

on sulla sit ylivarovainen isä siellä :whistle: olispa ollu näkemäs aikanaan kun mun tyttö,silloin n.4v raahas sängystä pikkuveljeä n.1vko,sedälleen näytille...tosin meinas siin vaihees olla huonot housus jo mullakin,ku pelästyin :ashamed: mut hyvin meni,ei kantanu niinkuin nukkeja joskus,pää alaspäin :whistle:

juu mä olen tuohon mieheen liittyen aikalailla valittanut viimeaikoina.
Se kyllä tietää, että olen loman tarpeessa, mutta ei silti anna siihen mahdollisuutta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Se kyllä tietää, että olen loman tarpeessa, mutta ei silti anna siihen mahdollisuutta :headwall:

teet niinku mies ja ilmotat lähteväs nyt! ei selityksiä, autoon vaan ja häippäset rentoutumaan. ei miehetkään pode huonoa omatuntoa jatkuvista menoistaan!!!!!!

Sano sille et tulee kattoo kun mun esikoinen(koht 9v) kantaa kuopusta(1v4kk)... ja kuopus vaan kikattaa tyytyväisenä. ainaki yleensä. :)

Mut tosissaan, jos ei halua et muille antaa hoitoon niin sit hoitakoon ite. Mä sanosin et joko vien lapsen sinne tai lähen ite johonkin ja mies hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:

teet niinku mies ja ilmotat lähteväs nyt! ei selityksiä, autoon vaan ja häippäset rentoutumaan. ei miehetkään pode huonoa omatuntoa jatkuvista menoistaan!!!!!!

ei mulla ole oikein paikkaa minne mennä yksinään, kavereitakaan ei hirveästi ole, eikä nyt ole oikein sellainen olotila, että jaksaisin lähteä hirveästi mihinkään. HAluaisin vaan levät ja olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:

ei mulla ole oikein paikkaa minne mennä yksinään, kavereitakaan ei hirveästi ole, eikä nyt ole oikein sellainen olotila, että jaksaisin lähteä hirveästi mihinkään. HAluaisin vaan levät ja olla rauhassa.

no voi harmi. eikö mihinkään pääsisi yökylään? hotelliin :whistle:

no en tiiä miks yritän.
ihan kuin tuo tahallaan kiusais. alkoi sitten tuossa puol kymmenen aikaan miettimään, jos sittenkin veis tytön yökylään. no mähän tietty ehdin jo ilostua, mutta eipä tuo täältä mihinkään sitten lähtenyt.
nyt vaan itkettää :'(

Uusimmat

Yhteistyössä