Voi perkele.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höyry nousee korvista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höyry nousee korvista

Vieras
Menin tuossa äsken yläkertaan tekemään sopua ukon kanssa, niin se tanakele oli nukahtanut. Kaks pv on oltu vihoissa, en tiedä mitä tämä nyt on ja ukko vain nukkuu kuin ei hädän päivää. Poika kertoi tuossa aiemmin illalla, että heidän luokkansa osallistuu johonkin sählyturnaukseen - KAIKKI MUUT PAITSI MEIDÄN POIKA, jonka pitää istua tyttöjen seassa katsomossa. Voi vittu ja turnaus on matematiikan tunnilla. Ei perkele. Vielä minä sen saatanan mangakokeen kestin, mutta perkele mitä paskaa ne siellä koulussa vielä keksii.

Hih, sun pitää tehä niinku minä joskus nuorempana exälle tein, että röykkyytin sitä ja herätin sen, jos oli ennen nukkumaanmenoa ollu riita, ja jos se ei suostunu sopimaan niin sitte nostin äläkän ja menin toiseen huoneeseen nukkumaan xD Kerran se sitte ei vihtinykkää tulla lepyttään mua toiseen huoneeseen, niin eihän mun auttanu ku mennä takas makkariin juonitteleen sille, että perhanan ukko ku et voi tulla ees pyytään anteeksi vaikka oot noin ilikee! xD kohta lopen sitte naurettiin kippurassa sille koko hommalle, ja sovinto tuli siinä ohella niinku ittekseen xD

Siis mun miehellä on diabetes ja mun täytyy olla selvillä onko hän kunnossa vai tajuton. Äh, mä menen kyllä tarkistamaan, tappakoon vaikka minut, kunhan ei hän kuole. Minulla ei ole mitään väliä (tämä kyllä ihan oma mielipide, että hänen henkensä on kallis ja olen pelastanut 2 krt kuolemasta).

On hengissä, tiesi mikä viikonpäivä on (tää on mun normaali tarkistustehtävä, koska kun se ei tiedä, pitää nopeesti soittaa ambulanssi), kysyin onko päivällä tapahtunut töissä jotakin ja hän että ihan tavallista. Kysyin milloin alkanut vihata mua ja oli kuin ei mitään, kuin tietämätön tilanteesta. Kysyin jatkuuko tämä viha, sanoi, ettei jatku. No on tosi outoa. Mä olen todella provo. Näköjään palstan naiset tietää totuuksia. En minä pojalle kilttiä osta, ei auta kun purra hammasta vaan. Tsekkaan onko ope kehdannut oikein reissuvihkoon laittaa moista paskaa.

Yhteistyössä