Voi perkele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplasti höynäytetty vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplasti höynäytetty vaimo

Vieras
Mies oli ollut koneellani ja jättänyt gmailin auki.
Menin koneelle ja klikkasin toisen sivun auki ja aloin selaamaan nettiä. Sitten kuului se gmailin pompsahdusikkunan ääni ja menin sitten sanomaan ettei mieheni ole nyt täällä mutta tulee kohta.
Siellä olikin vieras nainen, tai ei ihan vieras vaan miehen työkaveri, joka oli kirjoitellut gmailin viesti-ikkunaan kaikkea että hän ajattelee vain koko ajan eilistä.

En vastannut naiselle mitään, mutta minulla heräsi uteliaisuus ja pistin gmailin hakuun tämän naisen mailit.
Sieltä oli vuoden ajan maileja, jossa nainen selittelee kuinka ajattelee miestäni, mieheni on hänen mielestään söpö, ja nainen miettii että ymmärtääkö hän signaalit väärin, naisesta on ollut upeaa työskennellä mieheni kanssa.
Muutamia suoria lainauksia

"mitä tarkoitit sanoillasi kahvilassa? Tiedät kyllä mistä puhun"
"nautin seurastasi, mutta minulla on lasiset seinät ja pelkään kuollakseni kanssasi"

Nämä ovat suunnitelleet lomamatkaa, muistan kyllä kyseisen työreissun joka peruuntui, koska minä sairastuin.

Olin ihan järkyttynyt.
Mies tuli kotiin ja minä tein hänelle ruuan, en puhunut mitään. Ruuan jälkeen mies meni ottamaan torkut ja minä kävin hänen puhelimensa läpi.
Siellä oli tältä naiselta viestejä, missä he tapaisivat ja mitä söisivät, voisiko mieheni viedä hänet kauppaan ja voisiko tuoda tomaatteja, pitkältä ajalta viestejä.

Ja vielä, joltain toiselta naiselta jonka kanssa he koettivat sopia tapaamista, mutta ei onnistunut. Tämä ei ollut työkaveri, koska he puhuivat salaa tapaamisesta.

Perkele. Mitä minä nyt teen?

Joko suostut olemaan kotipiika ja kynnysmatto tai sitten eroat. Kahden naisen kanssa salaa venkslaaminen selkäsi takana ei ole enää "erehdys" vaan tieten tahtoen tehty juttu.

TALLENNA NÄITÄ VIESTEJÄ.

Ihan vaikka copy-pastella, laita vaikka omaan meiliisi, lähetä itselle/ystävälle tms, jotta ne on jäljellä kun mies ehkä kuitenkin tuhoaa ne ja väittää että valehtelet.
Ihan kaiken minkä näet, niin kopioit itselle.

Ehkäpä sitten soitat jollekin niistä naikkosista, että miehesi on hyvin äkkiä kämppää vailla, että kai sää sen sitten otat kerran vailla olit!

asiat auki vaan ja ukon pää vadille. soita sille akalle suoraan ja kysy että tietääkö hän että oot miehen aviovaimo. onko teillä lapsia? selvittäkää. kerro sit miten kävi. tsemppiä!

Eron paikka tuo on, luulisin. Yhden erehdyksen voisi vielä antaa varsinkin lapsiperheessä ehkä anteeksi, mutta himoinnut kahta eri vierasta naista ja toisen kanssa säätänyt kokonaisen vuoden.

Pakkaisin huomenna ukon töissä ollessa kamat, nakkaisin kamat oven ulkopuolelle ja kutsuisin lukkosepän paikalle. Töistä tullessaan voisi sitten irrotella oveen teipatun avioerohakemuspaperin.

Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
asiat auki vaan ja ukon pää vadille. soita sille akalle suoraan ja kysy että tietääkö hän että oot miehen aviovaimo. onko teillä lapsia? selvittäkää. kerro sit miten kävi. tsemppiä!

Eiköhän tuo ole ihan pässinlihaa ilman että niihin naisiin tarvitsee enää minkäänlaista yhteyttä ottaa... Ukko vaihtoon.

Wau.

Siis oikeesti WAU. Tässä on jo niin vahva kusettamisen haju että pyörryttää! Mies kiertoon ja heti, ei tollasen kanssa VOI jatkaa joka jutskaa kahden kanssa samaan aikaan ja salailee ja kieroilee ja TIES MITÄ!!!

Olisin varmaan rullannut miehen maton sisään ja tuupannut ovesta ulos. Sitte hakenu mattopiiskan ja antanu vähän äiskän kädestä näyttäen mitä käy tuhmille pojille. Sehän ON ihan kakara.

Nii.. no henk.koht en vielä viestittelystä ja kahvittelusta ulos heitä. Makunsa kullakin. Mutta onhan se selvää, ettei miehesi ole onnellinen teidän suhteessa. Mut jos mitään sen isompaa (fyysistä pettämistä siis) ole tapahtunut, niin olisin kyllä valmis vielä yrittämään saada suhteen toimimaan.

Se olis keskustelun paikka. Ja vakava sellainen..

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Nii.. no henk.koht en vielä viestittelystä ja kahvittelusta ulos heitä. Makunsa kullakin. Mutta onhan se selvää, ettei miehesi ole onnellinen teidän suhteessa. Mut jos mitään sen isompaa (fyysistä pettämistä siis) ole tapahtunut, niin olisin kyllä valmis vielä yrittämään saada suhteen toimimaan.

Meinaatko oikeesti että mies on suunnitellut vain ystävänä esim. "työmatkoja"? Ja sen tomaattidaamin kanssa laittanut ruokaa ja keskustellut sivistyneesti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meinaatko oikeesti että mies on suunnitellut vain ystävänä esim. "työmatkoja"? Ja sen tomaattidaamin kanssa laittanut ruokaa ja keskustellut sivistyneesti?

No oliko siellä mitään ns. todistetta, että olisivat naineet??? Kyllä takuulla olis ollut jotain viittauksia jos näin olis käynyt. Ja joka tapauksessa ennemmin puhuisin asiasta ku alkaisin hutkimaan..

TALLENNA NÄITÄ VIESTEJÄ.

Ihan vaikka copy-pastella, laita vaikka omaan meiliisi, lähetä itselle/ystävälle tms, jotta ne on jäljellä kun mies ehkä kuitenkin tuhoaa ne ja väittää että valehtelet.
Ihan kaiken minkä näet, niin kopioit itselle.

Ehkäpä sitten soitat jollekin niistä naikkosista, että miehesi on hyvin äkkiä kämppää vailla, että kai sää sen sitten otat kerran vailla olit!

Tein juuri kuten sanoit silloin kun luin näitä maileja.
Tallensin niitä tietokoneeni kansioihin, koska pystyn järkevään ajatteluun vasta myöhemmin. Silloin luen nämä viestit uudestaan.

Soitin toisen naisen numeroon. Sieltä vastasi mieshenkilö. Sanoin että soitin varmaan väärään numeroon häkellyksissäni. :/

Tämän takia haluaisinkin jutella jommankumman naisen kanssa, tai saada selvempiä todisteita :(
Mieheltä en viitsi kysyä, koska haluan saada totuuden selville ja koska hän on jo valehdellut minulle, hän varmasti valehtelisi vieläkin.

Eilen hän oli muka ystävänsä kanssa kahvilla.

Ja ai niin, tällä naisella oli ollut jotkin bileet pari viikkoa sitten. Minulle asia esitettiin niin, että mieheni lähtee toisten kavereidensa kanssa jonnekin baariin! Nämä bileet olivat tämän naisen luona.
Seuraavana päivänä näistä bileistä nainen oli lähettänyt miehelleni mailin, jossa hän kiitteli eilisestä ja kysyi milloin mieheni vie hänet xxxxx-paikkakunnalle.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja akkeli:
Jos teillä on lapsia niin kannattaa taistella parisuhteenne puolesta. Ukon on situduttava myös.

Hyvin näyttää ukkokin taistelevan parisuhteensa ja lasten ehjän kodin puolesta.

No ukkohan tässä on leikkinyt tulella.. Ja nyt saa huomata, että onkin koko talo tulessa.

mä en sanois mitään, olisin niinku ennenkin, mutta, hankkisin itselleni ja lapsille salaa kämpän, tekisin muuton salaa, vaik jonkun miehen reissun tai duunipäivän aikana. Jättäisin vaan lapun,missä sanoisin, et piditkö mua tosiaan noin tyhmänä?? ja tapaamme lastenvalvojalla t. ex-vaimosi

Tähän ihan sen verran, että kun mä en vielä ollut yrittäjä vaan toisen palveluksessa, niin en kyllä itse voinut valita seuraani työmatkoille vaan matkalle lähti ne, joiden työnsä puolesta piti sinne lähteä. Oliko siis ap:n tapauksessa kyse työmatkasta vai "työmatkasta"... näissä on aika iso ero?